Ik denk dat het bij Bernie zo ligt, wie het meest bied, die krijgt het. Je kan al jarenlang een exclusief contract al hebben gehad of je kan vanaf volgend jaar ECU's leveren, het maakt geen zak uit. Zo gaat het ook met die circuits, we rijden niet voor niets in Bahrein ipv bijvoorbeeld Oostenrijk en ook regelmatig het gezeur met Spa. Die laatste 2 staan altijd garant voor mooie races, maarja, daar heeft Bernie geen boodschap aan, die man heeft hele grote zakken die bijgevuld moeten worden.
Ik heb het vermoeden dat Sony op de GDC in Leipzig een nieuwe F1 game gaat aankondigen. Want de E3 is meer voor de USA en daar is de F1 nou niet bepaald populair. En van mij mag Sony de rechten houden ik vin de F1 game op de PS3 erg lekker spelen.
ja maar niet iedereen heeft een ps3 of gaat er een halen , maar zou wel een f1 game willen spelen waaronder ikzelf. dus ik hoop dat ze er een uitgaan brengen op de 360
Ja ik begrijp ook dat niet iedereen een PS3 heeft. Maar dan zou EA of wie dan ook de rechten moeten hebben. Want als MS de rechten heeft dan zouden mensen zonder een 360 weer geen F1 kunnen spelen.
Geloof niet dat MS zich met de F1 licentie gaat bemoeien. XBOX is 100% op de amerikaanse markt gericht (oja en natuurlijk Japans), MS gaat dus echt nooit de F1 licentie kopen. In de VS koopt namelijk helemaal niemand dat spel. Champcar zou gewoon in Forza 2 moeten zitten, perfect spel daarvoor.
F1 op de consoles heb ik nooit wat gevonden. Moet weer terug naar de PC. Paar weken terug F1 op de PS3 gespeeld en vond het maar niks. Zo arcade en suf als wat, zelfs met vele hulpopties uit.
Maar met een beetje geluk rijd Doornbos volgend jaar bij Toyota of Williams F1. Hij is ieder geval in onderhandeling met die 2 F1 teams.