1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Bugs, Glitches and other ERRORS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juunanagou, 22 okt 2008.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier al bekend is, maar die furniture glitch lijkt te komen doordat de economie van die stad op 5 sterren staat. De oplossing is dat je gewoon net zo lang mensen moet vermoorden tot je economie weer op 4 sterren of lager staat. Als het goed is komt dan de hele inventory van de furniture shop weer terug.
    Weet niet of het voor iedereen werkt, maar bij mij iig wel. :D

    Excuses als dit al genoemd is. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij mij werkte dat niet. Ik heb hem uit frustratie gelijk naar 2 sterren gehaald, ze bekijken het maar daar :mad:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ga er sowieso niet aan beginnen want ik wil mijn char aan de good/pure kant houden. Mja jammer dan. Wachten op een patch of gewoon m'n meubels ergens anders kopen. Nu kunnen die meubels mij sowieso weinig schelen, mja daar denken m'n mannetje en m'n vrouwtje anders over. Gelukkig hebben ze een ruim budget, en ben ik niet te beroerd om midden tijdens het reizen ineens 180 graden te draaien als ze weer een beurt willen :cool:

    Zo zie je maar, als de seks maar goed is kan een relatie toch best lang stand houden, ookal leef je in een matige kiet :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...ik heb nu 3 miljoen G....maar kan er niks mee. Elk huis dat te koop is, is al van mij. Ik ga maar weer verder met de verhaallijn, dan kan ik wrs ook wel weer meubels kopen. Wel klote, ik ga idd geen dorp uitmoorden voor wat bedden :)...
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Je moet toch trouwens alleen corrupt zijn voor die expressions? moet er nog 10 waarvan 7 kopen. En nog 4 voor mijn hond. vervolgens nog 1x accuracy en dan aardig wat will spells 8)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook erg Evil en erg Good :)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh, dit glitch is eigenlijk heel makkelijk te fixen, vind het raar dat ik ook op het lionhead forum de eerste was die wist hoe je het moet fixen, terwijl ze daar officieel een fix zouden hebben al een aantal dagen lang tot een week terwijl et bij iedereen niet werkte.(de 5 sterren naar beneden halen manier)

    Nja, de enige manier die werkt, is gewoon dat mens te vermoorden. :cool:

    Je krijgt evil points ja dat wel, maar je neem haar mee naar de achter kamer schiet lightning, gebruik je zwaard gebruik je gun noem maar op.

    Ga naar oakfield of een andere leuke plek waar je ff 7 nachtjes wil slapen (gewoon voor de zekerheid).

    Ga terug naar Bowerstone en aanschouw de nieuwe furniture lady met een nieuwe lading aan goederen. Heeft bij mij tot nu toe elke keer weer gewerkt. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Raar. Ik had een Inferno level 5 door heel bowerstone geschoten om slecht te worden en had haar ook geraakt maar 7 dagen later had ze nog steeds alleen het boek. Ik probeer het nog wel een keer dan want Bloodstone heeft niet veel goede meubels.
     
  9. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    na treasure island... terug naar de inn naar die jack... maar nergens te vinden:mad:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omdat ie ook niet in de inn te vinden is. :cool:

    Zoek ergens langs het water, op de kade.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je het schip afkomt staat die voor je neus.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kreeg geloof ik niets toen ik 100% pure en 100% good werd? 8)
     
  13. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus nadat ik 10/10 had... quik travel gedaan, vandaar dat ik hem niet kan vinden denk ik:mad:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Bah, ben nu 2x getrouwd met dezelfde vrouw :mad:, dus mijn vrouw woont nu in 2 huizen, moet 2x betalen aan haar.. Irritant 8). Ik ga wel een keer scheiden :+
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben nu die ... knot dungeon aan het doen voor het zwaard. Maar net heb ik zo'n schakelaar helemaal de pilaar ingeslagen en zit de deur opslot, is er een manier om dit op te lossen? =(

    Nevermind, had hem toch nog niet gesaved =D
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm. fable glitches zijn wel stoer alleen wel saai dus gebruik geen glitches in fable 2 want als je gewoon 99% van alle fable 2 huizen(zoals ik nu heb)verdien je goed genoeg en ik zou het ook een stuk saaier vinden als ik glitches in juist fable 2 gebruik
    Voorbeeld: money glitch
    Najaah dat is natuurlijk mijn mening ;) :D
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    ik heb de hele tijd 1750 van 2000 in mn beeld onderin staan van toen ik vreemd was gegaan en gechanteerd werd. Vreemd
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Even saven, uit doen en weer loaden. Bij mij bleef een keer steeds boven in beeld iemand zijn naam staan.
     
  19. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb opeens 2,2 miljoen gekregen.(:b:)
    alsof het mijn salaris was...

    ik zweef soms in de val houding. En mijn vrouw en dochter zijn opeens dood.:'-(
     
  20. Jorisc

    Jorisc Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fable is toch wel aardig verneukt, ik kan namelijk helemaal niet meer uit Bowerstone Market komen. Zodra ik naar een nieuwe plek reis blijft hij hangen. Ik hoorde wel dat hier misschien een fix voor komt? Weet iemand hier iets meer over?
     

Deel Deze Pagina