1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] De Vastgoedmagnaat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 26 okt 2008.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Na de release op vrijdag ook maar eens hard aan de slag gegaan, om me onder te dompelen in de Fable ervaring.

    Veel geld binnen de spelwereld is natuurlijk nooit verkeerd, zeker als je het kunt verdienen terwijl je niet eens aan het spelen bent! Tijdens het laden kwam ik deze opmerking tegen en ben toch maar eens wat geld gaan investeren in winkels en huizen. Morgen maar eens zien of het ook daadwerkelijk resultaat heeft.

    Op dit moment heb ik twee huizen en 2 stalletjes in Bowerstone. 1 is het huis waar ik woon met een vrouw (jammer dat die zakgeld nodig heeft...), maar in totaal moet ik geloof ik elke 5 minuten nu 200 goudstukken krijgen. Dat is pas easy money!

    Mocht je het idee hebben dat je een interessante locatie hebt gevonden om te kopen, deel het met XBW om samen snel rijk te worden in het spel :).
     
  2. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb speciaal voor de achievement
    het ''gold'' einde gekozen.. zo kreeg ik 1 miljoen en vanuit die 1 miljoen ben ik gaan investeren in allerlei rare winkeltjes. op een gegeven moment verdiende ik ongeveer 14000 gold per 5 minuten.. (nog niet eens de profits op 200% gezet.. had de meesten op -25% staan) Zo haal je simpel de 2.5 miljoen
    en toen begon ik weer opnieuw
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Ik heb meerdere huizen, maar toen ik de derde kocht kreeg ik minder geld dan voorheen. Iemand een idee? Heb niemand vermoord ofzo..
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht eerst die meubeltent...en vervolgens kocht ik die tent met korting leeg...daarna huizen gekocht, en opnieuw ingericht...profit neemt dan leuk toe...
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik kwam op het idee doordat ik een king-size bed (5 stars) die ik had gewonnen bij de pub games had geswapped in mijn eigen huis
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Kan je ook huizen in Westcliff opkopen? Want je zou alles in de wereld kunnen kopen maar ik zie daar nergens property briefjes staan.
     
  7. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Op een gegeven moment krijg je een quest, waar je 5000 moet geven aan een dude in Westcliff. Als je dat doet en dan een andere quest hebt gedaan, namelijk The Hero Of Will, kom je terug en is de stad erg verbeterd, nergens meer tuig en stuffz. Dan kan je daar huizen gaan kopen
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bezit elke stel in Bowerstone,kheb alleen de jeweller vermoord voor discount (a).
    En verder bezit ik nog 4 huizen :)
     
  9. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0

    Foei!
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht dat je elke 5 minuten goudstukken kreeg, ook als je xbox uitstaat.
    Ik doe hem net aan en krijg, berekend vanaf gister 22:00 uur, zo'n 3000 gold, terwijl ik elke 5 minuten, als ik speel, 206 gold ontvang.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet hoe ie het deed maar een vriend van me krijgt elke 5 minuten 1800 gold!
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik krijg elke 5 minuten 8000 gold.
    Maximum rent FTW :thumbs:
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het gevoel dat ik minder geld krijg als mijn xbox uitstaat dan als hij aantstaat. Mischien krijg je elk uur geld als hij uitstaat?
     
  14. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    zette toenet mn xbox aan en kreeg ongeveer 350.000 gold coins bijgestort.. geld verdienen is hier echt te makkelijk.. hoop dat ze er nog iets aan doen:+
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het neemt af per "insert tijdseenheid" zodra je de xbox uitzet. Heb ik in een van de vele interviews gehoord, heb de game zelf echter nog niet :mad: maar dan gaan we OT
     
  16. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Ditzelfde heb ik ook gedaan. Bezit nu zo'n beetje alle huizen in Bowerstone en die zou ik graag willen oppimpen d.m.v. van 5 sterren meubilair. Alleen verkoopt dat vrouwtje al een hele poos een paar simpele 2 sterren meubilairtjes.
    Heeft dit te maken met dat ze haar voorraad weer moet aanvullen en dit een tijd nodig heeft? Of is het gewoon op en is het niet mogelijk om in elk huis ieder meubelstuk te vervangen door een 5 sterren meubelstuk...
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle huizen, kraampjes en winkels in Bowerstone (dus ook de begraafplaats, Old Town), Westcliff, Bowerlake, Bloodstone etc. en krijg elke 5 minuten een kleine 15.000 gold. Nog steeds bezig met mijn inperium uit te bouwen. Huizen kopen is mijn hobby :)
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Weet iemand hoe veel het kasteel waard is? Want ik heb nu ongeveer een emperium van 850000, maar als ik de 2.5 miljoen wil halen mag dat kasteel wel lekker veel waard zijn.
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Op het moment heb ik alleen het gypsy camp en koop ik hier en daar alle stalletjes, straks uit breiden naar Old Town.
     
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kasteel kost 1 miljoen.
     

Deel Deze Pagina