1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] De Vastgoedmagnaat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 26 okt 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bedoelde ook 100, typo O-)

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    dit heb ik ook met een huis. dit nadat ik mijn vrouw (en kind daardoor kwijt raakte) in de tample of shadow heb geoffert. ik kan er ook niet meer met een nieuwe vrouw in wonen. ik kan alleen maar het buget aanpassen of de meubels.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    jij bent echt slecht...}:]

ik zie trouwens dat jij de goth archievment heb. welke make up heb je daarvoor nodig?? ik browerstone kan ik er niet zo veel krijgen wel 'dark make up' maar ik weet niet of dat de goede is. en moet de kleding echt een heel pak zijn?? of alleen het gene wat je aan heb?

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien hebben we een glitch gevonden heuft :+

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had gewoon dark make up gedaan en mijn kleren zwart geverfd. Meer niet volgens mij.

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    lijkt er wel op. gelukkig is het maar bij een huis.

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    raar. ik heb mijn haar al zwart, zwarte broek, schoenen en handschoenen. dark makeup maar er gebeurt niets...misschien een broek die maar een kleur heeft. ik ga het vanavond nog maar eens proberen...

8. stErik

stErik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je de economie van een stad/dorp weer omhoog?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Huizen voor weinig verhuren, -60% bijvoorbeeld :)

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Kopen/huren jullie trouwens over het algemeen winkels of huizen? Ik heb het idee dat er met winkels veel meer geld te verdienen is dan de gemiddelde huizen...
    Als ik het dus goed begrijp kun je de economie van Westcliff op die manier dus nog verder boosten?

Die quest dat je 5000 investeert en dat de gehele stad veranderd was wel gaaf om te zien, maar meer invloed is natuurlijk altijd goed.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zwart shirt, zwarte coat, zwarte broek, zwarte schoenen, zwarte handschoenen, zwart hoofd-accesoire. Make up is niet nodig, secondary colours zwart wel.

En moet het toch even zeggen, "the goth - achievement" heeft natuurlijk niets te maken met vastgoed :+

p.s. ik heb nu heel bowerstone market dankzij monsieur cookie en de blacksmith / bar / reaver's mansion in Bloodstone. En dit komt neer op ongeveer 6500 per minuten geloof ik.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nee sorry helemaal gelijk in. oepsie...

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zal ook maar eens beginnen met huizen kopen etc. Momenteel leveren die 3 stalletjes niets op...

Welk wapen is trouwens leuk om te kopen en die ruby's in te doen? Ik spaar namelijk nog steeds voor die Master Katana ofzo, maar straks zul je zien dat ik mn hele hebben en houden eraan uitgegeven heb en ik bij het volgende stalletje een beter wapen vind.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Master katana is niet super. Hier is een goede lijst van de speciale wapens. The Chopper is trouwens niet eens zo goed. Ik heb zelf een master longsword met 2 augments.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zou je misschien nog een wapentje over hebben voor me? Dan heb ik misschien ook direct even een partner voor mijn co-op achievements (A):+?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb nog geen 1 huis, geeeen idee hoe dat allemaal werkt. Vanmiddag maar even Bowerstone bezoeken dan :+

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil die co-op achieves ook wel met je doen. :+

18. stErik

stErik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk op 2.5 miljoen waarde real estate te komen zonder reaver's mansion en de toren in bloodstone? Ik heb zo'n beetje elk huis gekocht. Ook toren en boerderij in brightwood etc. Zit op dit moment op 2.2 miljoen. De 2.5 miljoen is toch nodig om castle faifax te kopen? Heb namelijk geen zin om de laatste quest (bloodstone assault) te doen en het spel dan uitgespeeld te hebben.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Castle Fairfax is 1miljoen. En volgens mij kan je hem gewoon kopen zodra je het geld hebt.

Snap alleen niet precies wat je bedoelt dus misschien heb je niets aan dit antwoord.
    Reaver's Mansion is overigens maar rond de 80.000. Waar staat die toren in Bloodstone eigenlijk?

20. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die de achievement ruler of albion hebben (waar ik ook onder val) kunnen toch degene helpen die hem willen hebben zonder dat ze heel rijk zijn:+
    enige wat we hoeven te doen is degene die em wil jou joinen en jij hoeft maar een gebouw te verkopen en weer op te kopen en hij krijgt die achievement al.
    (als mij maar niet massaal gejoint word vind ik 't goed:+)

Deel Deze Pagina