1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het 1ste deel nooit gespeeld, maar is dit zeg maar het vervolg op het verhaal van deel 1? of is dit gewoon een verhaal apart? en heeft het er nix, tot weinig mee temaken?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het heeft er in zekere zin wel iets mee te maken, het is namelijk in dezelfde sprookjes wereld alleen nu 500 jaar later. Je speelt uiteraard nu wel een ander personage, maar je zal denk ik geen moeite hebben als je dan gewoon met deel 2 begint. Maargoed deeltje 1 blijft ook zeker nog de moeite om eens te spelen hoor, erg leuke titel!

Stukje uit het verhaal.

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOHOOWWW is dit een nieuwe artwork ofzo want ik heb het nog nooit eerder gezien. Een erg donkere/griezelige sfeer, echt super mooi man. Zo krijg ik ook wel zin in hoor 8). Zo nu en dan speel ik Fable 1 weer eens. En ik vind alles nog steeds zo mooi uit zien. Het is echt zo een spel die je 1x gespeeld hebt en wilt blijven spelen alleen de laadtijden zijn irritant, hoop dat het niet zo is bij Fable 2.

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Die artwork, dat sfeertje dat je erbij voelt! _O_8)

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik denk dat die groene gloed/lucht/wolken met rookpluimen eruit wat betekenen:cool:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Indisturalisatie...

...en zoek verder geen boodschappen in plaatjes van Fable. Anders had Molyneux d'r vast al iets over gezegd. :+

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De artwork doet mij aan de craveyard denken, alleen dan heel wat jaar later. :) De rook is van verbrande lijken lichaamsgassen enzo, dat zie je gelijk natuurlijk. :+

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: hmmm zo heb ik het nog niet gezien...ik ben benieuwd wat er gebeurt is met die stad en wat er nu rond spookt :+ Zoveel vragen en nog zolang wachten :'-(

9. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Huh voel me nu best dom, heb normaal wel een brede woordenschat, maar wat bedoel je hiermee? Of bedoel je Industrialisatie?

Nice artwork btw

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit. Heb me nog niet echt verdiept in deze game, maar ik weet wel dat je een hond als companion krijgt ofzo? En hoe zit het met de beweegvrijheid? Die was in Fable 1 nogal matig, je zat vast aan die paadjes waar je over heen moest lopen en je kon niet overal op de map naartoe. Vond ik persoonlijk een beetje makkelijk gedaan.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die hond is niet alleen companion maar ook een vervanging van je HUD,.. in plaats van een GPS wijst je hond de weg, ipv een radar met rooie stipjes blaft je hond als er een vijand in de buurt is,.. ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik merkte bijv bij Assasins Creed dat het uitschakelen van je HUD enorm sfeerverhogend werkt maar je wel dwingt meer loos zoekwerk te verrichten , misschien is zon hond dan een gulden middenweg:p

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Over de bewegingsvrijheid is weinig bekend, het word in iedergeval een stuk uitgebreider. Daarnaast is het vechtsysteem helemaal aangepast, waardoor die dus ook uitgebreider is en volgens mij ook voor meer bewegingsvrijheid gaat zorgen. Omdat je ditmaal voorwerpen in de wereld kan gebruiken, bijvoorbeeld het stukje uit de techdemo dat je aan een lamp kan hangen. :)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, ik moet daar helemaal niet aan denken. 8)

Wat denk je nou zelf? Natuurlijk bedoelde ik industrialisatie, kan wel 's fout gaan.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ligt het aan mij of zijn deze artworks nou nieuw ? In elk geval ze zien er SUPER! goed uit:

En binnenkort komt er ook die video diary dat echt over Fable 2 gaat i.p.v. Lionhead. De video diary is al klaar alleen wachten ze nog op de goedkeuring van de ''Xbox Live mensen''. Ik denk dat ze het voor kerst dan wel uitbrengen want ze willen het op xbox live hebben en op het internet tegelijk.

En allen nog fijne feestdagen toegewenst door Lionhead Studio :D

Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Is al eeuwen oud, naja is gewoon oud. :9

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    er zitten weer blue's clues in die kerstmis tekening denk ik...
    ff ego maniac checke:):
    niks...:mad:

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver had ik er niet aan gedacht, maar goed dat je het verteld :9. Ik zal ego maniac voortaan maar ook in de gaten houden.

Maar misschien zit er een ijslevel dit keer in Fable 2 wat je volgens mij niet in Fable 1 had ( ik weet het niet zeker) en die hond en de jongen samen op het ijs heeft zeker wat te maken met het doggie concept van Fable 2. Verder is die logo in de maan heel mooi bewerkt :9.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Er was wel sneeuw, maar het was maar een klein gedeelte. :)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In the Lost Chaptors was de sneeuw gedeeltes iets groter. Aangezien alles wat extra was daar afspeelde.

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HOLY SMOKE !!!

sorry vals alarm het waren plaatjes van Fable the lost chapters :mad:.

Laatst bewerkt: 25 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina