1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Toch denk ik niet dat dat gaat gebeuren;)

    btw wat een blunder van gamed, ze zetten fallout 3 nog niet eens in het rijtje van toppers=(
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op de vorige pagina staan nog wat meer foto's van de Video Diary, iemand heeft ge-edit. Check die ook ff, zitten leuke dingen tussen!
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kwamen we op uit op NeoGAf


    Build Stability
    Game Fitting on DVD Can't XXX
    Planning on Size
    Fable 2 accepting Cliff
    Sacrificing $750
    Detention ??
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    In dat filmpje zag je ook een tekening van een zandloper met twee veren en daar stond bij "Ye Sandgoose". Zouden we dan ook in Fable 2 weer op zoek kunnen gaan naar de fameuze Sandgoose? (en wie weet een Dragon Cliff en de Better Bard)
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol als je dat al een slecht handschrift vind:p
    Ik denk gewoon dat dit een subtiele manier is om ons duidelijke te late maken dat de game oktober uit komt.
    Maar als de game niet in oktober uitkomt. Hebben ze niks te vrezen over boze fans die stenen naar de studio gaan gooien.
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden boze fans meteen naar de studio gaan en hun meteen met stenen gaan bekogelen?
    ik vind eerlijk gezegd dat je niet meteen moet gaan roepen dat de game in oktober uit komt. misschien was ie wel een afspraak aan het maken met zijn secret lover of een cateringbedrijf. who knows?
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Persoonlijk denk ik ook niet dat Oktorber de release maand is, het is mogelijk, maar ik denk van niet. Denk zelf namelijk dat ze dan van plan zijn om Gold te gaan mede door de aantekeningn die erboven staan. Maar we zulen vanzelf wel zien. :)
     
  8. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldige game behoorlijk nextgen qua gameplay

    maar wtf is er met die graphics... zo blöt , lelijk, blokkerige modellen, wellicht zelfs idem dito als Fable 1... fraai ziet het er niet uit kvind het kapot lelijk
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb in de PU gelezen dat met co-op alles onomkeerbaar is. Dus bijvoorbeeld dat als ik het gezin van mijn co-op buddy afslacht die ook voorgoed wegzijn.

    dus.... wie heft er zin in co-op met mij als het spel uit is ;)
     
  10. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet beledigend bedoeld, maar heb je geen vrienden in je friend-list ? :9
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    die kennen me te goed en die zouden nooit co-op met mij doen :9
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    En na deze uitspraak kan je ook lekker alleen verder denk ik ;) tenzij we gauw een pagina omslaan.

    Kan niet wachten tot Oktober trouwens, vond fable 1 al kicke
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom blijf ik met fable 2 maar ver bij je uit de buurt:9, aangezien je in mijn lijst staat
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    LOLZ met jou zou ik alleen gaan als we heel de wereld zouden afslachten en helemaal evil worden. Oh nee at the end ontdek ik dat al mijn huis/spullen gestolen zijn en ben ik maar een poor evil guy :'-(.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :confused: Nee het is geen GTA: IV want die was zo mooi? *kuch* Maar ik denk dat iedereen in deze topic het wel met me eens is dat bovenstaande post niet op waarheid berust. Want het ziet er gewoon geweldig uit, snap niet dat iemand het tegendeel kan beweren. Maargoed vast een kwestie van smaak.

    Mooie screens weer in DulleNL zijn post! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  17. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er idd geweldig uit, vooral die sfeer! echt niet normaal, ziet er echt uit als een sprookje! heb gelijk weer zin om deel 1 te spelen btw
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Waar ik bang voor ben met deze game is dat het net zo situatie word als bij de eerste game. Je hebt een hoop opties, maar die worden er niet in gedaan omdat het niet kon of omdat je krijzende katholieke zeikerds hebt die zo conservatief zijn dat ik zin heb om op ze te spugen van woede. Ja, groffe reactie, maar je moet het van de kant van de gamer bekijken en niet van mensen die er niks vanaf weten of er nog nooit mee gespeeld hebben. Ik wil in Fable 2 gewoon kinderen kunnen krijgen, naar de hoeren kunnen gaan en een van hetzelfde geslacht eens een beurt geven. Dan dan denk ik: Het is maar een game, niet de echte wereld. En zelfs als is dat wel het geval, Who the !!!''piep''!!! cares?! ;):mad:
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd ook allemaal, ze hebben heus wel aan je gedacht hoor yellow, speciaal voor jou kan je ook naar de mannelijke hoeren :+
    Het werd allemaal in diary's gezegd dat ze het deze x er ECHT in doen, dus om 2 x dezelfde belofte te maken en hem 2 x niet na te komen lijkt me sterk.
    Want volgens mij werden er ook allemaal dingen beloofd voor fable?
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En Black & White, en praktisch alles wat Peter ooit zijn handjes aan heeft gehad 8), ik geeft toe het zijn goeie games maar je moet wel onthouden dat Peter een gigantische marketing god is en zelfs een hoopje stront kan verkopen door er dingen bij te beloven :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina