1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je btw dat broodkruimel systeem ook uitzetten? Ik krijg er zo'n pijltjes op de grond (in Perfect Dark Zero) gevoel bij...

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Is het broodkruimel systeem niet gewoon je hond die je de weg wijst? :+

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar de hond gaat doooood. Logisch.

4. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil zelf de weg ''ontdekken'' :')

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    dan schiet je die hond een paar keer in zn voetjes, zal die waarschijnlijk niet zo snel lopen, en dus genoeg tijd om zelf te ontdekken:)

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    861
    Graphics lelijk van Fable 2??!! Vind het juist 1 van de mooiste, geweldige sfeer die ze hier neerzetten die perfect bij Fable past.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb nu eindelijk vakantie dus ga Fable1 ergens eens goedkoop kopen om in de sfeer te komen:D

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    861
    Heeft iemand anders ook problemen met op XBL komen? :confused:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lijkt me echt een supergame, hopelijk gaat Molyneux weer niet te ver in zijn doel, en gaat ie niet elk detail zitten fine tunen.
    Als het algeheel maar helemaal perfect is.
    Hetzelfde was bij GTA4, leuke game, maar iedereen ging helemaal leip op de kleine details, terwijl daaronder een saaie game schuilging.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat kan ook liggen aan het feit dat casema vandaag het dik fokte tv/internet/telefoon. De hele mikmak lag er halve dag uit. Anyways beetje off-topic niet?

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Microsoft en Lionhead hebben vandaag bekend gemaakt dat er een limited edition van de Fable II zal verschijnen, en mensen die Fable II pre-orderen een link zullen krijgen waarmee gratis versies van Fable II: Pub Games kunnen worden gedownload, zodra deze in augustus verschijnen.
    Met deze games kan goud verdiend worden voor het avontuur dat je in Fable II staat te wachten, of je kunt natuurlijk alles vergokken. De games Keystone, Spinnerbox en Fortune's Tower zullen te downloaden zijn. Deze games zijn vergelijkbaar met roulette, craps en gokmachines. De games zullen ook te koop zijn voor 800 Microsoft punten.

De collectors edition van Fable II zal geleverd worden met een bonus disc waarop een making of video te vinden is. Daarnaast zal het pakket een Hobbe-figuurtje bevatten, extra in-game contenten een Live trial-kaartje. Het pakket zal voor $ 79.99 in de Amerikaanse winkels komen te liggen. De gewone versie zal $59.99 gaan kosten.

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zal hier wel weer 80 euro worden *sigh*, Dan wordt het maar de normale versie. Kan echt niet wachten op deze game :)

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    "extra in-game contenten"

oeei, dat wil zeggen dat je dan extra missies hebt ofzow?
    lijkt me jammer dat ik daar dan 20 euro extra voor moet betalen :'-(

misschien dat ik 'm in augustus al in amerika op een of andere manier goedkoop kan krijgen

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52

Die doos is wel vet!}:] Maar of ik fable 2 ga kopen weet ik niet. Ik wil eerst meer weten over het soort game, want ik ben onbekend met fable.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    allemaal een fabeltje:+

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    als je van rpg houd, is fable echt het beste voorbeeld daarvoor.
    kunnen next-gen games nog wat van leren.

geloof denk ik ook niet dat de collectors edition extra game content heeft, slaat nergens op want het is een collectors edition en dus de extra's niet voor het gamen zijn maar gewoon omdat je er verder geintereseerd in bent

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk dat fable 2 wel even wat langer is dan deel 1... die kon je binnen 10 uurtjes al uitspelen, dat is erg weinig voor een RPG vindt ik.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik had er zeker wel een uurtje of 30 in zitten hoor, ik heb ALLES gedaan

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Eerste collectors editie waar ik iets meer voor zou willen betalen.

Mede omdat er extra content in zit. En een hobbe figure. :cool:

Al die behind the scenes, making of etc. Kunnen me altijd gestolen worden en daar benk nooit bereid voor om extra betalen.

Maar bij Fable de andere extra stuff benk zeker wel verkocht. Ook omdat je de codes krijgt voor de arcade games zeker een plus.

Alleen vind ik het belachelijk hoe erg de prijs verschil zal gaan worden. In plaats van eerlijk de prijs te converten. $1 = ongeveer E0,64
    $80 = ongeveer E51,-

Word het waarschijnlijk hier toch wel 90 euro. Stelletje uitzuigers in Europa. =_=

Ben blij als ik ga verhuizen. =\

Succes ermee, want in augustus ligt de game nog niet in de winkel. In augustus komen de arcade pub games, deze games worden een maand voordat de game in de winkel verschijnt op xbox live arcade uitgebracht. ;)
    Maybe dat je em ergens kan pre-orderen daarzo, en ze em voor je willen opsturen, maar anders veel succes. :+

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou niet al te veel verwachten van die extra in-game content hoor. Zal waarschijnlijk wel iets zijn zoals wat meer wapens of kledij die een speciale functie hebben (maar zeker geen 'ownage' stuff) waarmee je eigenlijk niet zal zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina