1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb het eerder gelezen ja... Dat weerhoudt mij er ook van het te downloaden.

    Als iemand een pre-order van de LE heeft gevonden, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn het hier te posten? :)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja en nee, co-op is bevestigd zowel 2 player op 1 xbox als over xbox live.

    Xbox Live zie je albion orbs op je eigen scherm waar je iemand kan uitnodigen.

    En met een 2de controller kan de ander even snel een eigen player in elkaar flansen en zo bij je joinen.

    Waarom nee > het is niet split screen. Maar gewoon 1 scherm waar jullie beiden op zitten. Camera neemt hogere angle aan als je verder van elkaar komt. :+
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Albion orbs = Ambient Orbs

    Verder is alles gezegd. :)
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    die Ambient Orbs, dat zijn toch wel alleen vrienden he?

    Ik bedoel, ik heb geen zin om 100.000 bolletjes over m'n beeldscherm te zien hobbelen, daar zou ik me helemaal kapot aan ergeren.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nee dat zijn alleen mensen uit je friendlist die ook aan het spelen zijn :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En uiteindelijk zal dat allemaal wel meevallen denk ik, hoeveel mensen in je lijst zullen dit spel tegelijk met jou spelen en op dezelfde spot rondlopen tijdens een quest. Misschien de eerste week een hoop maar daarna zal het een stuk rustiger zijn qua orbs. Ik weet overigens wel zeker dat ik het spel eerst zelf uit ga spelen, ik vertrouw niemand in mijn lijst 8)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind deze manier van inviten wel erg makkelijk. Zoals je op de E3 tijdens de keynote zag, gaat het inviten heel snel en heel eenvoudig.
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    I will kill ur wife! 8)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan de orbs ook uitzetten of via de map rechtstreeks naar je vrienden "warpen".

    ik vind t wel leuk bedacht maar t voegt niet heel veel toe naast "gewone" drop in, drop out co-op waar je via de guide invites stuurt.
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee true, maar gelukkig kan je het uitzetten :)

    Maar ehm...

    Pre-Orders WAAR!? Ik vind het altijd leuk en aardig die pre-order aankondigingen, maar zorg dan ook dat het meteen de bestellen valt!
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Fable II (en Gears of War 2 trouwens ook) allebei al gepre-ordered staan bij een lokale gameshop hier. Van GoW 2 verwacht ik dat ze net als bij deel 1 tegen de tijd wel met pre-order kitjes gaan komen waarmee je een LE kunt bemachtigen, van Fable II ga ik het echter wel wat meer in de gaten houden want die LE wil ik stiekem toch eigenlijk ook bestwel hebben.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, ik kan natuurlijk ook inderdaad naar zo'n die-hard gamewinkel gaan ipv een van de vele speelgoed/cd of computer franchise winkels...
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    I wanna know 2!! Ben speciaal sinds jan even gaan loeren hiero!!! maar goed durf niet verder te kijken dan deze pagina :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Interview met onze grote vriend.

    [gt]37587[/gt]
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wel goed dat er een safety optie is dat je geen npc's kan doden. Dus als je zwaard trekt alleen voor show is en niet om te killen.

    En zijn al plannen voor Fable 3. Laat eerst Fable 2 maar eens komen. Kan echt niet meer wachten op deze game. :+
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer die arcade pub game uitkomt?
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit eigenlijk ook als een soort gta. Een open wereld met gameplay elementen die opzichzelf staan en samen iedere keer andere situaties zullen creëren. Dat is GTA ook, en daarom speel ik die op het moment nog steeds veel.

    Uiteraard verschilt de setting enorm, maar er zijn overeenkomsten. :9

    Ik moet trouwens echt m'n best doen om niet mee te gaan in de hype, want ik wil niet dezelfde teleurstelling als de eerste Fable. Daar had ik echt veel meer van verwacht toen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe ik heb totaal geen informatie van Fable 2 gelezen, alleen een trailer en een aantal screens. Vind het zo leuker eerlijk gezegd, al dat gehype bij al die games verpest het wel een beetje. Ik bekijk ook niet veel info van Saints Row 2, Fallout 3 en Gears 2. Puur omdat ik het zo leuker vind.

    Weet wel dat ik niet kan wachten op Fable 2! :cool:
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heeft Fable 2 ook een open wereld dan? Ik dacht dat je, net zoals bij Fable 1, weer werd ingedamd door hekken, bossen, rotsen enzovoorts. Dus dat je op de paden kunt lopen en daar een stukje buiten, maar niet veel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina