1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de filmpjes zo zie wordt het een Oblivion / GTA style open wereld. Of zijn hier al andere dingen over bekend?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fable 2 gaat niet zo open wereld zijn als in Oblivion. Het is qua sfeer en ontwerp te vergelijken met de vorige Fable, hoewel de omgevinger die keer wijder zijn en niet enkel één pad. Het is niet één, open gebied zoals Oblivion. :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik wilde al zeggen... leek me sterk dat je net zoals Oblivion tussen de bomen het bos in kunt rennen. Bij Fable 2 dient het bos meer als een soort afrastering, net zoals in deel 1.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Las net op xboxonly.nl dat er nog 3 fables komen :eek:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ze elke keer 500 jaar vooruitspringen vind ik 't chill. Fable 5 is dan een science-fiction game, aight. :cool:
     
  6. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komen ze de masterchief nog tegen dan...
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als ze allemaal zo goed zijn als deel 1, zijn dat er nog tig te weinig.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een plaatje van de limited Edition, en dan niet alleen die boxart, maar ook de inhoud, dat figuurtje en al.
    Google heeft nog nix opgeleverd..
     
  9. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    op de voorpagina van xbw heeft een tijd een bericht gestaan met plaatjes...
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    De 3 Arcade Games:


    Tower of Fortune

    Spinner
    Keystone

    http://www.gamereactor.se/grtv/?id=2659

    Hier een leuk filmpje trouwens waarin Peter een beetje over de economy systeem praat van Fable II. Je kunt een bar kopen wat redelijk duur is maar je kunt het geld wel weer terugverdienen. Daarnaast kan je ook nog eens heel je familie in het huis boven de bar laten wonen. Dit laat zien dat Fable meer dan alleen maar een action adventure spel is :D.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je kunt iig nu wel ook zwemmen enzo in de wereld van Fable. Dus dat maakt de wereld ook gelijk weer een stukje groter.

    Peter Molyneux heeft inderdaad zoiets vermeld in een interview, hij zei dat hij nu al ideeën had die hij niet in deze Fable heeft kunnen verwerken, maar wel in een Fable 3 zullen erin kunnen worden gezet. Ook waren ze bezig met een ''groot'' project, maar over beide kon en mocht hij nog niets over verder vertellen.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets bekend over wat voor extra "content" er in de collectors edition zit?
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan weer jammer. Als ze dat bij Bethesda kunnen, waarom kan Peter Molyneux dat dan niet? Maar ik ben al blij als dat 'één-pad-principe' weg is.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat ze het niet willen en meer bepaald omdat het te overweldigend is voor de mainstream gamer?

    Anyway, ik vind het helemaal niet erg dat het geen open wereld zoals Oblivion is. Begin al dat sandbox gedoe wat beu te worden :+.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het fout hebben maar volgensmij zat Peter Molyneux een tijdje terug nog te boasten over hoe open de wereld zou zijn en dat alles wat zichtbaar was ook toegankelijk was. Dus volgensmij wilde hij het wel doen.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben erg benieuwd wat ze hier van gaan maken,wat ik juist zo tof vond aan Oblivion is dat je soms letterlijk naar een zonsondergang zat te checken van hoe prachtig het er gewoon uitzag:)
    Of dat je vanaf een berg de grote stad kon zien,en gaf je een gevoel van vrijheid en dat je gewoon soms niet meer weg uit die wereld wilde.
    En als dat ook bij Fable 2 zo gaat worden zou ik al blij zijn,een vast pad vind ik niet erg zoalng er genoeg te doen is zodat je altijd het spel speelt op een andere manier dan bijvoorbeeld je kameraden.
    En dat je elkaar kunt vertellen,gewoon dat ieder zijn eigen verhaal verloop krijgt:)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals de wereld nu in elkaar zit (van wat ik heb gezien) kan je bij alles wat je kan zien ook geraken maar het is geen open wereld zoals in Oblivion. Het zal waarschijnlijk ook geen wereld zijn zonder laadtijden, maar net zoals in de vorige Fable allemaal verschillende stukken. Wat mij betreft is dat al genoeg vrijheid.

    M.a.w. je kan in een bepaald gebied overal geraken maar je kan niet voorbij de grenzen van dat gebied, buiten een paar weggetjes dan die naar het volgende gebied leiden.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat ze dat niet willen...

    ( ;) )

    Dat klopt, maar het werkt anders dan in bijvoorbeeld Oblivion. Je verschillende open omgevingen, niet één grote wereld zoals bij Oblivion.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke nu snap ik hem. :)
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Van wat ik gehoord heb en gezien heb zouden er geen laadtijden zijn, tussen ''Gebieden''. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina