1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk inderdaad dat de pub game achievements een toevoeging zijn op de standaard achievements. Dat je dus in totaal 1200 punten kan halen.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pub Games staan ook op Marketplace voor 800 points. Vind het allemaal een beetje overdreven. Of je koopt ze nu via Marketplace, of je krijgt een code bij je preorder of je wacht gewoon tot de game uitkomt want daar zitten ze ook in.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Achja, voor de mensen die de pubgames maar het gewone spel niet leuk vinden kan het wel op zich :D Ik ga Fable 2 wel kopen denk ik, maar zeker niet de pubgames. En ik wacht toch nog even af want 10 dagen eerder komt Saint's Row 2 uit. Trouwens... is er al iets bekend of hij regiovrij wordt of niet? Want dan koop ik hem gewoon op play-asia voor 30 euro.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is nog niet zeker of hij regio vrij is. :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor zij die de pubgames niet willen kopen, download gewoon de trail en dan kan je al goed oefenen tegen dat Fable 2 uitkomt (ook een tip voor zij die de pubgames wel kopen).
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Codes werken overigens nog niet. Dus de gene met de pre-order pub codes moeten nog even gedult hebben tot dit gefixed is.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb net de trail gedownload, op zich zijn het wel leuke games! :)
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad nu ik het gespeeld heb vind ik ze niet echt waard om te kopen om eerlijk te zijn ;). De kans dat je veel kunt wint is echt heel klein, zelfs als je het rustig aan doet door weinig geld in te zetten verlies je alsnog veel geld. Echt bullshit en zonder multiplayer is het nog saaier, alleen kopen dus wanneer je die extra dingen voor Fable 2 echt maar dan ook echttt moet hebben :p.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat winnen valt toch wel mee. Ik heb het gevoel dat ik altijd meer of gelijk aan mijn bet binnen haal.
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om een strategie te bedenken/berekenen voor de Fortune's Tower game? Ik denk dat als je alles goed berekend je een voordeel kunt hebben op het huis.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij nader inzien denk ik dat het niet eens mogelijk is om winnend te spelen in één van deze drie games. Het huis heeft sowieso voordeel. Dus je zal toernooien moeten spelen...
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jullie spelen de trial versie? Of hebben jullie wel de code aan de gang gekregen?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je de games ook on-line spelen?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan ze ook kopen voor 800MS hé :+ en dat werkte al sinds het begin.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh ja dat kan natuurlijk ook. :+

    Volgens mij wel, als ik het zo hoor is de ''tournament mode'' waar je tegen andere spelers speelt.
     
  16. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel de trial, en de games zijn helaas niet on-line tegen elkaar te spelen. Dit hadden ze wel moeten doen. Die toernooien zijn perfect om online te spelen.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op zich zijn het best leuke games. Alleen spinner box heb ik nog niet gespeeld. Alleen bij fortune's tower heb ik ff 954 gold verloren. Het gaat gewoon bijna niet om winnend te spelen. Of heeeel langzaam.
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die download/koopt voor 800 MS, kan je het gewonnen goud/items dan overplaatsen naar je character wanneer je ook Fable hebt gekocht in Oktober?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, daarom dat ze pubgames ook vroeger hebben gereleased ;).

    Let wel op, je kunt ook een berg schulden maken en afgaande op de trail die ik zonet heb gespeeld is die kans veel groter. Dat vind ik meteen ook het grote minpunt aan die pubgames, de kans om er te winnen is gewoon te klein. Natuurlijk is dit wel realistisch, maar het moet nog steeds leuk zijn en dat is het niet imo.
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar stel dat je veel schulden heb, worden die dan automatisch overgeheveld naar je character als je eenmaal de full game hebt? of heb je een keuze?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina