1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ingame, staat bij character management dacht ik. Er is in ieder geval een functie in de pub games om je character te resetten, maar dan ben je ook alles kwijt (dus ook het gold en items dat je gewonnen hebt).
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten gewoon de leaderboards resetten. Ik wil gewoon weer eerste staan :9 En voordat die glitch er was stond ik ruim eerste :mad:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nu weten we het wel. No proof no truth :cool:

    Met die glitch is het wel een veel leuker spelletje opeens :+
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, misschien dat ik maar eens 800 punten ga uitgeven :+.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *heeft al 26.000 gold :+

    Je was trouwens niet verplicht toch om het geld over te zetten naar je karakter in fable? Want ik denk niet dat ik al met zoveel geld wil beginnen. Kan je niet een deel ervan overzetten?
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Glitchers zijn losers. =(

    *presses send straight to hell button*
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vlak na dat ik op A druk op LB druk, dan werkt het niet hoor
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met een ander character/patron wat minder geld bij een glitchen? Weet wel niet of je 2 patrons met 1 Fable 2 character kunt mergen.

    Werkt enkel in een tournament ;).
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook bij normale fortunes tower. En van dat mergen weet ik idd ook niet. Anders koop ik wel 534 trouwringen. Die komen toch altijd van pas :+
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt nu ook, kan je dat geld ook houden :p dat je in de finale wint? of is het alleen zo dat je dan de nummer 1 bent en het prijzen geld krijgt..
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooww dit is zeker vett ik bedoel dit is zo uncool dat ik het ook maar eens ga probere :+
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja? Bij normale fortune tower is het me toch niet gelukt hoor.

    Je wint enkel het prijzen geld jammer genoeg (in de trail toch :+). Maar als je de laatste pakt win je wel zo'n 17000 gold.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het doorhebt werkt het :p maar het is o-zo fout (A)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is er geen manier om sneller naar de mimimumbet te gaan? Krijg een lamme vinger van die dpad :+

    Van een random forum over de glitch:

    8)
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met de joystick naar links gaan :+.

    En tja, gelijk heeft die. Daarom dat ik aan het twijfelen ben om nu al een spaarrekening op te bouwen want ik ben er zeker van dat ik nooit of nooit alles in Albion ga kunnen kopen door op de normale manier geld te verdienen, dus kan ik wanneer ik het beu ben m'n character merge en heb ik poen genoeg. Ook ben ik er zeker van dat er een update ga uitkomen waarna de glitch niet meer werkt. Natuurlijk hoef je de update niet te installeren, maar dan geraakt je niet op Live... (en als de pubgames echt geïntegreerd worden in Fable 2 geraak je dus niet online met Fable).
     
  16. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel wel de pub games om zoveel mogelijk geld te verdienen. Maar ik voor mezelf wel besloten de glitch niet te gebruiken, omdat het gewoon de volledige game zal verneuken voor jezelf. Bij een MMO RPG had ik waarschijnlijk zoveel mogelijk gecheat, maar het is een singleplayer game en als je dan gaat cheaten verneuk je de game gewoon voor je zelf vind ik.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor iemand die zich snel aangevallen voelt ben jij ook niet lief voor anderen hoor.. ^^

    Anyway, reageer dan niet op een dergelijke vraag.:thumbs:
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel mij nooit snel aangevallen maar toch leuk dat je snel naar conclusies springt :+

    Ik ben altijd lief voor mensen die het verdienen :).
    En als je aankomt met hacken/cheaten/glitchen (of racisme) dan heb je een probleem met mij.
    En alle mensen met gezond verstand zou ik zeggen.

    En reageer dan niet op mijn antwoord want nu moet ik weer antwoorden en zul je zien dat jij nog een keer op mij antwoord 8).

    ---

    In dat filmpje een pagina of wat terug zag ik ook nog dat die deuren (met die raadsels) er weer waren.
    Ik vond die altijd wel leuk ook al heb ik ze niet allemaal gedaan toen.

    Ben ook maar weer eens begonnen met Fable 1 :+.
    Zoef der doorheen. Deels gewoon makkelijk en deels ik ken het spel al.
    Ach ja.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En als er mensen tussenzitten die in een single player game willen glitchen?


    :b:
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog vind ik.
    Cheats zijn ingeprogrameerd door de maker, glitches niet.

    En er zitten highscores aan verbonden dus een echte singleplayer game met alleen connectie met jezelf is het niet.
    Via een oneerlijke methode veel geld verdienen en hoog in de scorelijsten komen te staan is niet echt cool.
    Plus connectie met Fable 2 waar multiplayer in zit en connectie met andere spelers die het wel eerlijk spelen.

    Misschien ben ik een extreme legit player maar gelijk heb ik en bottomline is cheating is for noobs. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina