1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Iig wat ik me nu afvraag is nu er een aantal mensen toch posten, zijn er ook wat van plan om wat opmerkingen te maken naar de devs toe nu we daar de mogelijkheid tot hebben?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nou wat ik denk he, is dat hun na al het commentaar van de verschillende sites/mensen die de game tegen vonden vallen heus nu wel weten wat er anders aan de game moet. Van mij hoeft er niet super veel te veranderen, wat ik tot nu toe heb gezien ziet er al heel tof uit. Het vechten, de hond, de vrijheid etc zulke dingen zijn uiteraard ook wel te verwachten bij een next gen titel, zolang ze geen high tech verhaal er van maken vind ik het allemaal best. En heb er alle vertrouwen in dat er weer een meesterwerkje word neergezet.

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet bedoeld om te klagen of om te zeggen dat er iets in moet.
    Het commenten is bedoeld: "Wil jij iets zien van fable 2 in de komende dev diary, zo ja, wat?"

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ow okeej had het niet goed begrepen dan :p maargoed das idd wel een mooie gelegenheid om meer van Fable 2 te zien. Ik ga onderweg naar huis wel wat bedenken. :D

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik vondt fable lost chapters echt heel leuk... :)

6. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eentje waar ik al een tijdje zat op te wachten, eventueel in de kerstvakantie deel 1 eens halen (als deze gaat op 360). Wanneer komt hij ongeveer uit ??

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eventjes 1 vd random paginas doorleest kun je er8er komen dat het iig 2008 wordt, en nog niet zeker is wanneer..

8. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wordt samen met Mafia II dan m'n headliner voor 2008\o/

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Voor mij ook, mis echt een sfeervolle game op de 360 nog. Heb jammergenoeg me fable een tijdje geleden verkocht.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Darkness vind ik anders ook wel erg veel sfeer hebben. Bij een maat gespeeld en best sfeervol. Ook Bioschock vind ik erg sfeervol hoor! :eek: Maar inderdaad, het 'sfeer-spektakel' word, hopelijk, Fable 2.

11. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een Lost Chapter-tje liggen voor je hoor:)

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Maar The Darkness is eht depresief sfeervol. Wel mooi maar wel depri. Fable was echt mijn favoriete game ooit. \o/

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe naja het was meer zo van 'jammer dat er nog geen game is die kwa sfeer kan tippen aan Fable, heb Fable + Lost Chapters allerbei meerdere malen al uitgespeeld. Ben daarom toe aan Fable 2 hehe maartoch bedankt voor je reactie! :)

@Willem
    Ja maarja dat zijn dan First Person shooters, ik bedoel dan ook meer een game in trand van Fable die is er volgens mij nog niet. Ik heb hem in iedergeval nog niet gezien, Kameo doet het ook goed maartoch vind ik een 'duister' sprookje zoals Fable wat vetter.

14. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo is ook zo een spel wat je snel uit hebt. Fable is vrij lang, zeker met uitbreiding en met nog eens zoveel sfeer:thumbs:

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    geen spellen met sfeer?? mass effect of Assassin's Creed misschien :D

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja er zijn zat games met een goeie sfeer begrijp me niet verkeerd, maar de sfeer in Fable was gewoon erg goed en van alle games die ik heb gedaan (ga al mee van het tijdperk Atari 2600/800XL) is Fable een game met echt een super sfeer, heerlijk spel vond ik het en de replay waarde was daardoor ook nog eens ongelovelijk goed voor mij persoonlijk dan. :) Maar de games die jij noemt zijn ook nog eens niet uit, en hebben weinig met de sfeer die in Fable voorkomt te maken.

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik begrijp wat je bedoeld, het voelde in Fable allemaal groots en machtig naarmate je verder in het spel kwam. Dit gevoel van sfeer had ik ook bij OverLord, misschien iets voor jou?

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja idd dat was echt mooi. Liep je langs begon iedereen te juichen jeej! Of juist huilen :p

19. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er is ook sfeer in zo een games. Maar dan meer de grauwe sfeer en niet het vrolijke. Daarom ook geen games als Mass Effect hier.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Als er 1 spel een megasfeer heeft op de 360, en dat is toch wel het meest ondergeschatte spel op de 360, Kameo: Elements of Power. Dat spel heeft pas sfeer..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina