1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar is niet echt een energy sword he, zit ook gewoon een verticaal handvat aan (die van de energy sword is horizontaal) en hij i s gewoon van steen of metaal of zo, dus ja. Kvind het wel lachen.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ook quests. De 2de speler/hencman kan dan geld verdienen (hoeveelheid kan ingesteld worden).

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En je hoeft hem niet persé te dragen :+

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja de 2e speler joined gewoon jouw spelwereld als zijnde een henchman. Zijn spelwereld verandert niet en hij zal niet verder komen in het verhaal. Zoals Pegas zegt kun je de buit verdelen. Er zijn 3 sliders die je kan instellen van 0% voor jou en 100% voor partner naar 50%-50%, of 100% voor jou en niks voor partner met alles er tussen in.

Deze sliders kun je instellen voor xp, loot en geld

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Fable 1 heb ik nooit gespeeld, maar Fable 2 ga ik wel een kans geven.

6. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook wel lachen om in coöp opeens van de brug te springen als je het even niet meer ziet zitten. je zal dan wel moeten zwemmen maar ach.

Wat ik over het halo energy sword heb gelezen in de LH forums is dat deze waarschijnlijk ook alleen in de LE van Fable II zit samen met Mistrel Chief armor. Hoop ook dat niet iedereen er mee rond gaat rennen in coöp. wat wel het geval zal zijn als deze gewoon in iedere versie van Fable II zit.

7. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
  8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit is dus overduidelijk het bewijs dat Halo de Engery Sword van Fable 2 heeft gestolen want Halo speelt zich op zn minst 1000 jaar later af. :eek:

:+

Wil wel meer van dat filmpje zien eigenlijk wat voor pers conferentie is het en waar komen er nog meer filmpjes van?

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De Hobbes zijn hier om je desktop over te nemen!

10. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de ellende is begonnen bron: nu.nl

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, ik ben er wel blij mee dat PM eindelijk eens zijn beloftes(als het goed is) nakomt, dat hij eerlijk is over de minpunten vind ik dan ook goed, hij schept geen verwachtingen zo en als dat de enige minpunten zijn, dan verpest dat niet je game ervaring.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep,en aangezien ik me ook goed kan worstelen door de foutjes van KOTOR kan dit er ook nog wel bij hoor.
    Enne Mass Effect was soms ook nog niet altijd even vlekkeloos met frame rate,en die mond bewegingen maar ze kwamen een end.:)

13. alleycat

Leuk Bevonden:
    0
    Niet goed uitziende animaties van een essentieel en veel voorkomend onderdeel van de game (de hond) lijken me toch een killer:'-(

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In de diverse gameplay filmpjes ziet het er anders prima uit. Hij is nu gewoon extra kritisch, omdat hij de vorige keer zoveel gezeik over zich heen kreeg.

15. alleycat

Leuk Bevonden:
    0

Ook hier vond ik de frame rate issues en pop-ups on acceptabel. en draagt zeker niet bij aan de ultieme game beleving en dat willen we toch ??

Luister als PM zegt dat er allemaal geweldige onderdelen in een game zitten dan klopt dit nooit en als hij nu zegt dat er maar een paar minpuntjes zijn dan vrees ik het ergste!

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  16. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Zo raken we teminste niet overhyped XD

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik wacht gewoon netjes de reviews af en besluit dan of ik hem koop. Ik preorder niet, ik wil eerst weten of het echt een topper is.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tot nu toe zag alles er goed uit, ik lig dan ook niet wakker van lipsynchronisatie of een wat mindere animatie voor een hond. Zo lang ik veel plezier heb vind ik alles goed! :thumbs:

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag Fable 2 bij Gamekings laatst, vond het ook een beetje haperend. En niet zo mooi, maar daar gaat het me niet zo erg om. Vind gameplay wel belangrijker, dus als die wat dieper is en de keuzes tussen goed en kwaad wat uitgebreider zijn, ga ik hem wel kopen denk ik. De sfeer van de game zal sowieso goed zitten.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings oftwel weken/maanden oude filmpjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina