1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat filmpje met gamekings liep op 5 frames per seconde ofzo. Moet je niet naar kijken, check gewoon de gameplayfilmpjes, bijvoorbeeld op gametrailers. Dan zie je een beetje hoe het wel hoort te lopen.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja kan nu.nl wel leuk en aardig zeggen maar een klein deel uit een interview stelen van ergens anders en er verder niks bij vermelden is wel beetje slapjes. :x

Hij zegt er ook bij dat het kleine technische problemen zijn waar je geen aandacht aan zult besteden.

Hier is trouwens het interview waar dat uit is gehaald.

http://www.oxm.co.uk/article.php?id=6171

Ook word er op het eind klein beetje gezegt dat ze et kijken zijn voor een 'you obviously cheated' mechanic. Over de exploit van de pub games.

En als een soort grappig voorbeeld (dus wilt niet zeggen dat dit zo gaat gebeuren) word er gezegt dat je bijvoorbeeld zwarte tanden krijgt en iedereen weg rend als die jou ziet. :+

3. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is helemaal uit z'n verband gerukt, heb t interview ook gelezen stelt weinig voor. heb nog wel een leuke hands-on van 1-up gevonden met wat nieuwe screens. (via het LH-forum uiteraard)

Ook net gevonden vervolg op filmpje met energy sword

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb enkel de conclusie gelezen en aangezien er geen spoilers (vond ik toch) in stonden zal ik hem even hier quoten:

6. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0

Blijf toch nog even in de zeur mode :) zoals ik al in een eerdere post heb opgemerkt (alleen toen werd de oorzaak gezocht in een nog niet gepolijste versie van de game) ook in dit filmpje zie je iemand uit het niets in beeld verschijnen let maar op bij 1.16 min aan het eind van de brug zie je eerst niets en dan plots....

Even voor de goeie orde ik ben een fable fan en hoop oprecht dat dit een super game wordt maar af en toe kritisch zijn mag natuurlijk ook :)_0/

7. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ik schrok al, ik dacht dat hij hem in 3 uur had uitgespeeld :+. Tis nog vroeg..
    Maar het ziet er allemaal mooi uit, ik ga nu ook geen filmpjes etc. meer kijken, ik word er alleen maar gek van 8)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  10. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dik awesome! :eek: Vooral die grote rugzak. :D

11. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Boh ja ik wil ook zon rugzak en het piraten schip op het laatste plaatje. Ik weet nu al waar ik het meeste tijd ga rond brengen. :D

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn haha jah idd en dan van de schip afspringen om een duikje in de water te nemen, ik zie het al helemaal voor me _O_

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: een verborgen grot, dat is echt de plek om al je treasures te dumpen:D

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik was niet van plan deze aan te schaffen maar deze screens zijn wel zwaar indrukwekkend. Wordt misschien toch tijd m'n mening te herzien:)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een mooie screens zeg! Als ik dit zo zie met dat schip enz gaat dit veel verder dan Fable 1! :)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt nice, ik ben heel benieuwd naar de game. Ben blij dat je een stuk meer vrijheid hebt nu, niet meer dat je niet kan zwemmen of over hekjes heen kan springen, het moet allemaal niet zo beperkt zijn in dit soort games.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Joh! Echt waar dat zou vet zijn! Een deel 2 dat verder gaat dan deel 1! Woohoo!|:-

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat het vele malen beter is wijsneus..

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Wat Xink hierboven zei :9

20. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge, volgens mij wordt dit de toegankelijkste free roaming game die er is, en het is al helemaal vet dat je er bijna alles kan doen en de wereld ook echt leeft.
    Kan niet wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina