1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    I choose the path of Wealth, Money and Treasure. :cool:

Ik speel in dit soort games altijd het pad van een mercenary en denk alleen aan me zelf. :+

Moet ik een kudde schaapen verdedigen voor speciale zwaard I'll do it.
    Moet ik een dorp redden van de evil wizard en krijg als beloning daarvoor de evil wizards loot krijg. I'll do it.
    Bied die wizard toevallig zijn gear aan + nog betere extra's I'll do it. :cool:

Kort om ik speel niet voor het goede of slechte ik speel hoe ik er zelf beter van word en dat ik zelf alle mogelijke treasures en trophies krijg.

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
  3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4

Wapens en Armour ga ik voor :) Geld is nutteloos. De beste zooi kun je toch niet kopen. Voor de rest gaat ik gewoon mijn gangetje. Ik heb geen verdediging nodig

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Heej de tempel of Avo is het niet? Ik moet zeggen dat ik het spel nu toch echt totaal anders vind lijken als deel 1. Je merkt echt goed dat het 500 jaar later is. Ik zie ook dat je toch bogen kan doen. In iedergeval de kruisboog. In deel 1 gebruikte ik altijd een boog. Dan zo spell erop dat er 4 ghost arrows bijkomen. Heerlijk om een sterk iemand 5 pijlen in een schot door zijn strot te zien vliegen.

Ik heb er echt zin in.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij wordt de hond zoals jij bent: ben je slecht, ziet hij er slecht uit:)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij ook , en ja heb m zodra hij op de site stond besteld bij gamehubs

8. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Eventjes nog voor de mensen die zeggen dat de glitch van Fortune Tower niet een glitch is maar express er in is gezet.

Er is nu een auto patch bij de pub games, om de glitch te fixen. Dus expres? I didnt think so. ;)

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nieuws | 18 september 2008 - Precies een maand geleden wisten wij jullie al te vertellen dat er in de Xbox Live Arcade game van Fable 2, Pub Games, een bug zit waardoor je heel snel je winst kan vertienvoudigen. Spelers die van deze bug gebruik hebben gemaakt kunnen echter een leuke verassing tegemoet zien wanneer ze Fable 2 opstarten.

Peter Molyneux heeft namelijk tegen de gamewebsite IGN bekend gemaakt dat deze bug opzettelijk in de Pub Games is geplaatst, en dat de spelers die deze methode, om snel rijk te worden, hebben toegepast, voor een leuke verassing komen te staan wanneer ze Fable 2 voor de eerste keer zullen spelen. Verdere details heeft Molyneux niet bekend gemaakt, maar wij zijn benieuwd!

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Serious? Klinkt eerder als een ongezien omgestoot kopje koffie met de beste bedoelingen zelf opruimen.

Anyway, ik kreeg geen code (Gamehubs) maar het was me ook geen 800 punten waard. Ik had toch wel gecheat, als ik mezelf een beetje ken :p (Gamerpoints!)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ook goeienmiddag :+ Zie trouwens ook de reactie boven je :)

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net Fable II eindelijk gepreordert. Wat een koopje 33 euro! Dit word toch wel mijn meest langverwachte spel die binnenkort uitkomt.

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Idd :+

Ik poste net dat de glitch definnaly een glitch is.

Want waarom iets fixen dat ''opzettelijk'' er in zou moeten zitten.

Ook als je reacties terug leest zie je dat Peter Molyneux heeft gezegt dat het niet opzettelijk was. =x

Edit: overigens het 'beruchte' artikel van ign.com waar het in zou moeten staan. Is door iemand geschreven die bekent staat als slechte als niet valse informatie geeft. ;)

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders kan je alsnog je geld overlaten maken naar een andere character die je niet gaat gebruiken en dat je dan bijv met je eigen coop gaat doen en het aan de juiste character weer geeft waarmee je normaal speelt.

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik scheer die hond kaal als dat kan,

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zorg wel dat hij een ravijn in loopt. Haat dat beest al sinds de eerste presentatie :)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kan je hem vermoorden ? Iedereen blijft van mijn hond in de game, of ze worden vermoord! :mad:

Kan je je eigen kinderen vermoorden, dacht het niet he. Best jammer ^^

18. ThommieGun

ThommieGun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ga ik zeker halen ! Look that Graphs !!

Wat geweldig mooi !
    En lijkt me zeer toffe game,
    heb geen Fable 1 gehad dus ben benieuwd :)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die hond lijkt me juist 1 van de leukere dingen uit de game. Hoop niet dat ie dood kan want dan is die van mij waarschijnlijk snel vermoord door Balverines of iets dergelijks(gebeurde bij mijn paard ook altijd in Oblivion :+)

20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hond kan niet dood, althans niet buiten het verhaal. Maybe tijdens het verhaal als een event dat dus emotie bij je moet opbrengen. Maar dat zullen we dus niet weten tot de game uit is. ;)

Kinderen kunnen niet dood althans om de juiste game rating te behouden mag elk soort van geweld naar een kind toe niet. En Fable 2 is toch een game die iedereen zou moeten kunnen oppakken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina