Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed dat hij met je mee levelt
    Lijkt mij wel zo logisch.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.468
    Ja en hij schiet ook lasers met zijn ogen. :+

Volgens mij is en blijft je hond gewoon een hond. Hij blijft uit combat en levelt dus niet mee.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hond kun je alleen trucjes en abilities leren.

Zie hieronder een bal apporteren of een salto leren doen.

Maar het levelen zoals DS]i[Ninja bedoeld niet, de hond heeft geen stats om bijv zn health of attack power mee te doen kunnen verhogen.

En Zifnap de hond kan wel vechten, althans de hond kan bij meerdere vijanden bijvoorbeeld eentje beet pakken zodat die jou niet kan aanvallen, en jij zo meer tijd hebt om ze aan tevallen. :)

Ik geloof dat je ook kon kiezen door die abilities dat je wilt dat de hond op afstand blijft, aanvalt en/of bezig houd. Dit laatste weet ik alleen eventjes niet zeker. Maar de hond kan iig wel aanvallen dat in meerder filmpjes te zien is. ;)

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitgebreide post Juunanagou ;) daar heb ik veel aan. Ik wist al dat de hond kon verkennen etc maar ik wist niet of je bijvoorbeeld ipv zelf je tegenstanders te killen je hond veel kon laten werken en hem dus zo te laten levelen :p

Maarja ik heb echt veel zin in dit spel, zijn er trouwens al mensen die weten wat de voordelen van een LE zijn boven een normale editie?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Mocht je er nog aan kunnen komen... :

The Limited Edition includes:

* Bonus DVD-Includes new 'Making-of Feature' with Peter Molyneux and the team at Lionhead Studios and concept art viewer
    * Bonus In-Game Content-(Requires LIVE account) Includes "The Hall of the Dead" Dungeon, "The Wreckager" Legendary Cutlass Weapon and Otherworldly Bonus
    * Collectible Hobbe figure with accessories-From the Qee Collection comes this one-of-a-kind Hobbe figure. Nasty, brutish, and short, he roams the countryside, preying on travelers and spiriting away the children of the unwary.
    * 48-hour Xbox LIVE Gold Trial Card-With Xbox LIVE Gold, players can show off their individual hero by inviting friends into their unique version of Albion or they can visit their friends' Albion, and earn additional gold, experience and renown to take back into their own.
    * Five printed Fate Cards-These five beautiful cards foretell the Hero's great destiny to journey across all of Albion, encountering deadly enemies and enigmatic allies. The path leads to a choice that will change the world forever.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kon er niet meer aan komen op tijd. misschien hebben ze wel inmiddels bijgevuld ofzo. wil zo goedkoop mogelijk :+

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    Maar valt hij ook echt aan? Voor zover ik heb gezien houdt hij tegenstanders wel bezig (zoals je al zei door bijvoorbeeld zijn tanden in een been te zetten), maar van echte aanvallen heb ik niets gezien.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Merci!
    Nu weet ik ook dat ik hem niet hoef, ik heb al een figure ( Gears of War), extra dungeons hoef ik niet en 5 kaarten ook niet echt. Ik was sowieso al van plan om de LE van Gears te halen en dan bestel ik dit spel lekker via Gamehubs \o/

9. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen extra dungeons?:confused:
    dan kan je spel toch langer spelen:thumbs:

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en halo armour! vergeet die niet :)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    De gewone Fable 2 kan ik voor tussen de 30 - 40 euro krijgen. Wat kost die SE versie, 70 euro? Alleen die extra dungeons lijken me leuk... maar daar ga ik geen 30 euro extra voor betalen.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    70 euro. Tenzij je hem van gamehubs e.d. haalt. Maar hij is overal nu wel uitverkocht.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In het volgende filmpje word aan Peter Molyneux gevraagt of de hond kan vechten, PM zegt vervolgens dat je de hond kan leren vechten. Dus dat is dan een ja. :)

http://uk.gamespot.com/xbox360/rpg/fable2/video/6194517/fable-ii-e3-2008-stage-show-demo

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hóór deze mannetje praten 8)

Hij maakt je wel enthousiast hoor, en ik vind echt alles wat ik zie te gek. Baal ervan dat ik niet op tijd LCE heb besteld, overal uitverkocht. Ik koop hem denk wel gewoon in de winkel (kan met de LCE toch ook?) al weet ik nog niet 100% zeker.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PM is gewoon een held, ook al heeft hij bij B&W en Fable laten blijken dat hij niet alles kan waarmaken, al zijn vorige games waren geweldig! Bullfrog was in mijn ogen de beste ontwikkelaar ooit met games zoals Theme Park, Theme Hospital en Dungeon Keeper. Deze spellen hebben mijn hart voor altijd gestolen en ik speel ze nog regelmatig.

PM kan verder weinig verkeerds doen, die man is altijd zo enthousiast! En ik geloof hem dan ook helemaal wat betreft Fable II.

Ik heb er zin in :D

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Inmiddels de SE editie besteld bij Dynabyte, prijs valt me wel mee moet ik zeggen, 62,99

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    QFT Theme hospital met name blijft in al zn eenvoud nog steeds mn favoriete tycoon (lite) spel.

Black & White was ook al zo'n fantastisch spel , waar anders kun je een aap van 30 meter hoog aanleren om alleen tegen huizen aan te schijten en vervolgens zn eigen stront te laten eten :+

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws, de limited edition is nu ook te bestellen @ gamehubzorz

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem wel aan dat door de grotere box je een grotere kans hebt dat de douane jouw pakket eruit pakt. Al zal die kans nog niet groot zijn.
    Maar 40 euro voor een LE is natuurlijk ongelooflijk goedkoop.
    Het is dat ik die 10 euro wil bespraren voor andere aankomende topgames

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina