1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik had dezelfde vraag en heb Fable 1 inmiddels gespeeld en veel materiaal gezien van deel 2.

Deel 2 speelt zich 500 jaar af na Fable 1. De hoofdpersoon is allang dood, en je begint als een nieuwe hoofdpersoon. Wel zijn er kleine verwijzingen. Zo zullen dorpjes uit Fable 1 inmiddels steden zijn geworden die je kan bezoeken, Maar wat betreft verhaallijn is Fable 2 nieuw.

Het spel zelf speelt als een hack and slash RPG.

Je werkt quests af 1 voor 1 die het verhaal doorleiden. Deze herken je aan het gouden logo. Daarnaast heb je zilveren en bronzen quests. Deze kun je doen voor extra xp en rewards en vertellen een stukje meer bijverhaal.

Je loopt vrij door de wereld en kunt praten met dorpelingen en andere NPC's hieruit kun je ook nieuwe quests krijgen.

Je personage kun jezelf helemaal naar smaak aanpassen. Je kunt hem ander kapsel geven, volgooien met eten en vet maken, andere kleren geven en skills kiezen.

Naarmate je vecht krijg je orbs. Vergelijkbaar met god of war of devil may cry of Ninja gaiden. Je krijgt orbs die algemeen zijn, magisch, van kracht of van behendigheid,

Deze kun je spenderen om nieuwe skills te kopen. Algemene orbs krijg je altijd. magic, als je magische aanvallen doet, kracht als je veel melee vecht. en behendigheid door te stelen, sneaken enranged wapens te gebruiken.

Algemene orbs kun je in alle skills steken. Magie, alleen in magische enzovoorts.

Kracht gebruik je om stats te verhogen zoals je strength en levensbalk te vergroten.

Magie gebruik je om je magiebalk te verhogen en magische aanvallen te leren.

behendigheid gebruik je om sneller te worden, beter te kunnen sneaken/stelen en je ranged wapens te verbeteren.

Sommige skills maken jouw character automatisch goed of slecht, (healen maakt hem goed bijvoorbeeld, mind control slecht.

Daarnaast kan je poppetje goed of slecht worden door de keuzes die je maakt in het spel en de goede of slechte daden die je doet.

Ook kan het dragen van bepaalde kleding jouw character goed of slecht maken

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee hoor, in inteview video's die in dit topic zijn gepost. Heeft Peter Molyneux aantal keer gezegt dat het niet nodig is om Fable 1 te hebben gespeelt. Want anders zou de hele opzet van Fable 2 niet kloppen. Want iedereen zou fable 2 op moeten kunnen pakken en plezier beleven met het verhaal en de sidemissions. ;)

Wel zullen fable fans dingen in Fable 2 zien die in voorgaande deel zijn gebeurd/afgespeelt. (maar dat zijn gewoon leuke references en easter eggs, dus niks vitaals als je het niet herkent.)

Ook kan je naar bowerstone gaan en naar straat theater kijken, want de kinderen in fable 2 zullen middels straat theater voorstelling geven over de evenementen uit fable 1.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Als je bankrekening al gelinkt is is dit niet nodig. Druk op bestellen, ga even door het proces en dan word je doorgelinkt naar PayPal. Je logt in, drukt op 'Nu betalen'. Je hebt betaalt en gaat terug naar Gamehubs en krijgt je bevestigingen enz.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    --

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Over eerste: is dit zo. Is het niet zo dat als je slecht bent je minder mana hoeft te betalen voor Mind control en als je goed bent voor HEalen? (net zoals in één) als je slecht was koste HEalen echt te veel

Over tweede: Kan je echt evil worden door kleding te dragen? of is het een multiplier>

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij dat laatste, het beinvloed hoe evil NPC's je vinden en naar gelang hun attitude tegenover evil hoe ze dan op je reageren

7. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor nu verschillende verhalen over "paarden" en "zeilboten" weet hier iemand meer over?
    Volgens een nederlandse vriend kan je paardrijden, en volgens een amerikaanse niet...

Wie weet hier meer over?

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je amerikaanse vriend, want je kan inderdaad niet paardrijden. ;)

9. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer had het wel leuk gevonden een paard, net als in oblivion... Toch hoop ik stiekem dat je ongelijk hebt:p en je tog paard kan rijden

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand hier die weet uit ervaring dat er geen geld op me paypal hoeft te staan wanneer hij gelinked is aan een bankrekening om te bestellen bij gamehubs? anders duurt het weer 4dagen....

Edit: sorry 2x gevraagd internet fokte het dus dacht dat het nog niet gepost was. lang verhaal kort: sorry voor 2x zelfde vraag.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

hier, had al geantwoord

edit: oke... daar ben je nu zelf ook achter :+

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jep ^^ mijn internet was aan het fokken dus hij stond nog op de reply voor dat ik de vraag stelde, dus ik nam aan dat mijn "antwoord versturen" was mislukt. Maar nee, bedankt trouwens :thumbs: dan ga ik hem nog maar even opnieuw bestellen.

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Krijg je bevestiging van game hubs dat je betaalt hebt? Via de mail of hoe moet ik dat zien :)?

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Van gamehubs én van PayPal via mail

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via betrouwbare bron ontdekt dat je kan vliegen op een olifant!
    Check de link!

http://www.popcorn.co.uk/static/dumbo1.jpg

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer als ik hier kom kijken gaat het over pre-orderen en webshops :x hoop iedere keer op een beetje nieuws :'-(

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    \o/

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag de Pub Games Trial gedownload, maar zitten deze pub-spelletjes ook in het Fable II zelf?

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup :)

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    O dat is ook mooi om te weten aangezien ik ze misschien wou gaan kopen :) dat hoeft dus niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina