1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem toch vooral voor de SP. MP is een leuke bijkomstigheid maar daar kan ik heus wel een week op wachten

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toevallig net naar zitten kijken, weet eingelijk niet of hij al bekend is, ze zeggen er niks nieuws in maar t is wel een leuk filmpje :)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gister pas uitgekomen dat filmpje dus nee nog niet echt bekend. :+

En op de screen van Cookie kan je een andere hond zien dan we tot nu toe gezien hebben. Want dit is dus duidelijk een een golden retriever die je bij goed eruit ziet.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt idd, nog een reden waarom deze screen zo tof is. En het geeft echt de sfeer weer van fable. Op de screens in het blad zie je ook meer tussenfases bij Good en Evil.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en ook pics van een evil hond , compleet met rode gloeiende ogen :)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ook zeer nice idd :cool:

Ik heb me voorgenomen om goed te worden. Fable 1 was echt maximaal slecht en ook bij Kotor koos ik hiervoor. Bij Kotor kreeg ik soms echt een smile op mijn gezicht omdat je dan echt ruzies kon laten onstaan die helemaal verkeerd afliepen :+ Maar ik denk dat het met Fable 2 best lastig kan zijn als je bijvoorbeeld een karakter niet tof vind en je dan DE keuze krijgt. Nu weet ik niet of dit in de story line van Fable 2 zal voorkomen maar ik denk het toch wel. In fable 1 was het je zusje en ik denk dat ze dit ook in dit deel weer aan de speler zullen overlaten. Alleen vind ik het niet tof hoe die goede character er uiteindelijk uitziet, female versie.

10. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elk nadeel heeft zo ook zijn voordelen he.
    waarschijnlijk maak ik zowel goede als slechte keuzes. altijd neem ik me voor om echt goed of echt slecht te worden, maar het lukt maar niet...
    Als slechte gast wordt je nu tenminste met rust gelaten :D En de hond ziet er dan veel beter uit. dus ik ga proberen meer naar het slechte te gaan.

jammer trouwens dat de screens niet 1900x1200 zijn. een aantal zijn prima geschikt als wallpaper

11. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel weer balanceren... niet goed, maar ook niet slecht 8)

Ben wel van plan om onwijs veel kinderen te krijgen :+ en om heeeeeel veel te stelen :b:

12. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
  13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komen er nou ook seizoenen voor in het spel?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Diegene die midden in je beeld komt te staan. ;)

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Het is écht apart, want je ziet dat alle heroes werkelijk ook anders zijn wat betreft hun gezicht en postuur.
    In Fable 1 kon ik nog alle heroes herkennen in elkaar, maar bij deel 2...? Wat een vooruitgang hebben ze gemaakt zeg.

16. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel als je de filmpjes kijkt zie je namelijk ook een paar keer sneeuw... en ook zon

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb hem even kort gespeeld, vond het meevallen. Grafisch is het wel oke, maar de belichting is erg mooi gedaan! Beetje rond gelopen maar vond de camera nog een beetje vervelend, ook zitten er nog grafische foutjes in en zag het er op sommige momenten niet zo goed uit. Maar het was in ieder geval te kort om er echt uitgebreid wat over te zeggen.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Weet je zeker dat je "goed" wordt? Gelezen dat het een behoordelijk verantwoordelijk pad is...

Zodra ik in-game ben, beslis ik of ik goed/neutraal/slecht (of alles daar tussenin) word. Alhoewel... Ik denk dat ik nobele ridder wordt zonder geld, maar met zwaard. :)

Waar heb je de game gespeeld dan? Review versie?
    En PM heeft al verteld dat er hier en daar grafische foutjes in kunnen zitten, dus dat is niks nieuws. *)

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gebruik volgende keer even de edit knop :)

Hij heeft hem gespeeld op Firstlook. En goed is idd een stuk lastiger dan slecht maar dat zal wel lukken :+

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina