1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad ik weet dat ik deze game moet hebben zonder een review van gezien te hebben.

En et kan me eerlijk gezegt niet veel schelen als iemand anders zich wel laat beinvloeden door een review die negatief over doet. Aangezien ik me wel lekker vermaak met de game. :D

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Al komt die co-op een half jaar later, maakt mij niks uit. Fable is gewoon een game die ik alleen wil spelen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het maar een vage bedoeling, laatst werd nog bekend gemaakt dat Europa de grootste markt is voor de 360, en dan komt die online update wel een week na de release in de US maar in Europa weten ze het nog niet, ze moeten eens wat meer Europa gaan waarderen.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het blijft amateuristisch. Online co-op is een behoorlijk grote feature. Dat het op release nog niet voldoende "getweaked" is... yeah right. Ik wacht dus lekker af met mijn aankoop totdat online co-op dus wel werkt.

Molineux is wat dat betreft een gehaaide verkoper. Hij heeft wel vaker features in spellen beloofd die er uiteindelijk niet in zaten of kwamen...

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lachen, Fable 2 maakt de beloftes niet waar?
    Goh, waar heb ik dit eerder meegemaakt... :cool:

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    8) Grappig hoe van een mug altijd een olifant word gemaakt. Want waar heb je dit dan weer vandaan.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 1 misschien? 8)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    echt balen van die co-op. Dat was toch wel wat mij over de streep trok het spel te halen.
    Snap ook niet waarom het niet gelijk gereleased kan worden met Europa. Als het klaar is zetten ze die patch toch gewoon op alle marketplaces?

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Allemaal vaagheden, zeker voor ons Europeanen. Ik vind dit echt een lachertje.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Komt allemaal door de Fransen, Spanjaarden, Italianen en Duitsers

Ik vermoed dat ze perse de game in hun eigen taal moeten hebben.
    Anders mag het denk ik niet verkocht worden.

En dat heeft een aanzienlijke impact op Europa als markt
    maar ze willen wel zsm de game uit hebben. Dus daarom US eerst en zodra de vertalers bij zijn. de EU.
    Klote....

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heeft niks met vertaling te maken. Het is een patch die co-op mogelijk maakt. Ik neem aan dat het spel mocht het meerdere talen ondersteunen al klaar is op die manier.

die patch is toch universeel?

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Klopt patches zijn universeel niks geen regio gebonden. Tenzij de game echt speciaal is gemaakt voor een bepaald land. Kijk bijvoorbeeld naar Saints Row 1 deze game is in Japan en Duitsland iets wat anders dan het orgineel dit is ook te zien aan de achievements want deze twee landen hebben apparte achievement lijst. ;)

Voor de rest is een patch dus gewoon overal tegelijk verkrijgbaar. DLC daar in tegen is dan weer wel anders regeld. Maar dat gaat dan ook via de xbox live marketplaats waar andere regels gelden.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat een gezeur, patch komt waarschijnlijk binnen 1 รก 2 weken uit, prima toch? Als je dan zo nodig online moet spelen haal je de game toch wat later? Beter dan dat ze de game uitstellen voor online coop imo.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik doelde meer op de Europeanen vaagheden dan de patch.

16. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook zwaar irritant. bij wel meerdere games is dat zo. Games horen gewoon in het engels gespeelt te worden tenzij het echt speciaal in die taal is gemaakt. Ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld GTA4 in het Nederlands te spelen.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Shit, zo had ik het nog niet eens bekeken. Hehe, sluit me totaal bij jou, lachen! :D Daar gaat Peter z'n beoordeling. :+

Nu vind ik dit dus wel erg jammer en ook helemaal niet leuk, maar damn, de ironie.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    rondvlucht bedoel je :+

cool fimpje, ook al is de kwaliteit niet zo geweldig krijg ik toch wel een ideetje van de sfeer van bowerstone,.. beetje london in de gouden eew achtige vibe t ziet iig een stuk groter uit dan de bowerstone uit deeltje 1

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Rondvlucht ja... Maar rondvaart kan ook, check die hippe bootjes! O-)

EN dat is trouwens nog niet heel bowerstone. Er zijn verschillende districten.

EDIT: tussen 1.37 en 1.41 is Theresa te zien bij de kloktoren. (het zusje van de main-character uit fable 1)
    http://screenshots.teamxbox.com/screen/74165/Fable-II/ rechter ventje is Theresa

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina