1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moeilijk te zeggen. Soms wel en soms niet. Hier is op het moment nog niets over vermeld. Maar de kans is wel aanwezig dat het later nog beschikbaar zal komen als download.

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    nieuwe armor zal zeker wel komen denk ik. of ongeveer zoiets als the lost chapters, wat ze nu al af hebben maar even achter de hand houden om meer geld te verdienen

ben benieuw hoe je nu een hero gaat worden, weer door the heroes guild. of dit keer op eigen kracht?

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Op eigen kracht. Dit is al bevestigd op de officiele site.
    De Heroes Guild bestaat niet meer. En de Heroes zijn vergeten... *)

4. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
  5. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook al zoiets gelezen op de LH-boards helaas geen Hobbe en kaarten, zouden we ook iets van de prijs terug vergoed krijgen of denk je dat ze dat hier in het gierige Nederland niet doen. Zal imo wel per winkel verschillend zijn maar hoop er wel op. of mss toch liever die Hobbe en kaarten.

iig is het volgens mij nog niet helemaal officieel laten we op het beste hopen ze kunnen toch niet alle hobbefiguurtjes houden die al geproduceerd zijn :p

De geruchten gaan volgens Sam (lionhead dev) dat er teveel vraag is naar de LE en daarom dit beslist is, we zullen zien.

edit: laat maar

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als die dingen er niet inzitten koop ik wel de gewone versie. Het enige wat er dan nog overblijft is een dvd met wat zooi erop die me toch niet boeit. Wel jammer want zo'n standard editie geeft me toch minder voldoening dan zon saai doosje wat na een week er net zo uit ziet als de rest van je games. Gaat alweer lekker met meneertje Molyneux. Eerst die coop nu dit weer. What's next?

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...
    Persoonlijk vind ik 80 Euro wel erg veel geld voor een Spartan Armor, 2 swords en een Dungeon. Btw, die speciale developers-vids zullen binnen no-time op YouTube te zien. Wat balen zeg...

Heb voor de zekerheid ook maar de normale versie gereserveerd. Je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Misschien wordt nog wel bevestigd dat de extra in-game content DLC wordt.

(Ik keek net op Bol.com en de LE staat er niet eens meer op! Ook staat er dat de RE 3 dagen eerder uitkomt: 21 oktober. Dat zou écht geniaal zijn).

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze halen dus gewoon de helft van de hele inhoud van de LE eruit. Dit is gewoon belachelijk. Je betaald ervoor. Ik zal dan van Consoleshop wel een mail krijgen hierover en anders mail ik hen zelf wel even. Heb nog nooit een dergelijk iets gehoord m.b.t. een LE. :{

Edit:// @Hierboven. Hij was 69 euro.

9. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de blog van Sam waar hij uitlegt hoe wat en waarom, we krijgen nog wel downloadable soundtracks maar dat kan iedereen downloaden na 6 oktober

Hij zegt ook dat er 10 dollar van de prijs afgaat, hier in Nederland maar afwachten..

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Bij Bol.com is ie iets duurder. Had geen zin om te kijken, dus zei maar gewoon 80 Euro. O-)

Maar echt vaag gewoon! Ik vind dat ze ook niet duidelijk genoeg zijn over de extra in-game content. Als je dit leest...

De other worthly bonus zal dan wel het Spartan Amor met Energy Sword zijn... Ofnie??? Alles is zo fokking onduidelijk en ik ben eeeeeeeecht niet van plan om X Euro meer te betalen voor een pantser en zwaard (Ik ben niet eens fan van Halo) :+

Edit: en wat voor Live? Gold of Sliver... Tjeeeessss.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  12. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    lawl ik was eerder met het blog O-) All your base are belong to us.

Anyway in Amerika en Engeland wordt hij goedkoper dus zal hier en de rest ook wel zo zijn!

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als ik morgen geen mail krijg over dat ik geld terug krijg cancel ik mn order helemaal. En haal ik em wel goedkoop bij de mediamarkt ofzo. =(

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar ik was eerder met het nieuws! :+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toch blij dat ik niet de LCE heb besteld, maar gewoon voor 33 euro de normale bij Gamehubs O-)

16. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoop ook dat hij hier goedkoper wordt en hoop ook niet dat er hier zoveel over gespamd wordt als op het LH-forum over deze aankondiging.

Ja gratz B-hero ben nooit zo snel met die dingen, was wel een van de eerste die de testers van Fable 2 had gevonden die het al op live speelden. Anyway kan niet wachten en hou wel de LE no matter what.

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand al mail gehad die bij xboxhome.nl bestelt heeft?

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk... bij play.com besteld.
    Met geen mogelijkheid om die gasten te bereiken behalve te bellen...
    Maar afwachten of er daar op de site wat veranderd of van andere mensen.

19. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Meid die mensen werken nu natuurlijk niet zal in de loop van de week wel rondgaan. hou je hier maar even zoet mee :+

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kalm maar hoor :), ik ga echt niks direct doen hoor maar tis zo irritant dat je niet even een snel makkelijk en kort mailtje kunt sturen wanneer je wilt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina