Op IGN.com zijn een paar nieuwe filmpjes, maar ik bedoelde meer als je alle filmpjes en plaatjes nu naast elkaar legt zie je veel verschillende ventjes. En dat is tof gemaakt.
hallo weet iemand of jou held in fable 2 wel gaat praten want in fable 1 ergerde ik me daar aan dat hij niet praate.. reageer asjebleift
zou het niet weten. Maar nu je het zegt. Hoop het wel maar denk het niet. Had er ook een gloedhekel aan als er iets tegen hem werd gezegd en hij echt zo laveloos stond te kijken. Denk het niet echter
Zag gisteren een filmpje op gametrailers in de arene met begeleidend commentaar van Molyneux.... ik vond het er maar mager uitzien eigenlijk. En hij staat nog wel in de pre-order
Dit meen je niet. Wil ik hem net, vandaag pre-orderen bij Gamehubs, is ie sold-out. Gisteren nog niet. Ben ik ook weer mooi klaar mee.
koop hem wel in de winkel kan ik hem gelijk splen inplaats eerst 3 dagen te moeten wachten op de postbode
Tja als je meer wilt betalen moet je altijd lekker in de winkel kopen. Afhankelijk van waar je online preorderd heb je hem dezelfde dag net zo goed. Misschien niet de allergoedkoopste (gamehubs) maar naar nog steeds goedkoper. En mij kan dat extra weekje (play.com) dat het duurt me weinig schelen.
Mneh, voor de huidige LE heb ik nog geen 30,- over. Jezus, wat een teleurstelling. Ga wel lekker de normale game diggen.
Op dezelfde dag als dat gamehubs is uitverkocht... Leuk.... Wie beslist the advies prijs eigenlijk? MS of Lionhead?