1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hero dolls Ruilen of verkopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door KevinM, 2 nov 2008.

  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ zerofear: Ik heb sinds eergisteren alle dolls, dus als je de achievement wilt, moet je maar ff contact zoeken. Ik hoef er niks voor terug.

    kingkoning
     
  2. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen met alle doll die mij willen helpen, ik heb d'r 2. Hero + Theresa.
     
  3. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mauriz ik wil wel jou theresa doll ruilen voor mijn garth doll. Maar ik kan alleen aankomend weekend omdat ik nu in een tentamenweek zit.

    gamertag: dantheman NL
     
  4. emfhgobnzpgyg

    emfhgobnzpgyg if die("I Suck at PH

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2

    Hey PGR2forever,

    Ik moet eigenlijk ook nog alle hero dolls hebben! Speel jij nog fable 2? Zoja, zou jij mij dan kunnen helpen aan die achievement!?

    Mijn gamertag is:
    JeroenIdiot

    Ik hoor het wel!
    Later, jeroen!
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je wel helpen met de achievement. Daarvoor hoef je alleen maar mijn game te joinen. Mijn xbox360 wordt op dit moment gerepareerd dus nu kan ik je niet helpen. Ik verwacht m'n xbox volgende week weer terug te hebben. Stuur maar een friendsrequest en als we allebei online zijn (en ik m'n xbox weer heb) dan moet je maar ff contact zoeken.
     
  6. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen aan deze achievement?
    Voeg me ff toe!
    Alvast bedankt
     
  7. emfhgobnzpgyg

    emfhgobnzpgyg if die("I Suck at PH

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kingkoning!

    Super tof dat je me wilt helpen, ik heb net even geprobeert om je toe te voegen:p Maar het schijnt dat je teveel vrienden hebtO-)
    Dus als je xbox gemaakt is, moet je even iemand verwijderen ofzo! Of even melden als je online bent, of mij 'n uitnodiging sturen! Dan komt vast alles goed!

    Iig super bedankt!
    Later
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oh nou ik had express nog iemand uit m'n vriendenlijst geknikkerd voordat ik het vorige berichte postte. oh ik zie het al, die Sjarrl van hierboven had me een friendrequest gestuurd. nou, hij mag het eerst weleens vriendelijk vragen. Ik vind het prima om mensen te helpen, maar om nou meteen iedereens vriend te worden gaat wat ver (zeker als ik andere uit m'n list moet verwijderen)
    Anyway, ik heb je toegevoegd.
     
  9. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry wilde nog naar paar mensen ook een bericht sturen over live! Om te vragen voor Achievements, maar heb dit nog niet gedaan dus vandaar!
    Zal je nog wel even een bericht sturen!
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef 500,00 gold per doll voor die achievement van de 6 dolls.
    Pb me maar!!_O__O__O_
    p.s gamertag is yelowedbanana
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Geld heeft iedereen in deze game, je kunt beter Microsoft Points weggeven :+
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bereid te helpen maar alleen als je er zelf achteraan zit. Sommige mensen zeggen de hele tijd van: stuur maar een bericht als je tijd hebt of voeg me maar toe. Ik heb de achievement al dus degene die hem wil doet maar moeite om met me af te spreken. Zo heb ik Sjarrl NL nog niet eens geholpen, ik bedoel, wil hij hem nou of niet?

    Anyway, ik ben bereid mensen aan deze achie te helpen, maar alleen als zij inzet tonen om te laten zien dat ze de achievement ook willen. Ik hoef er trouwens niks voor terug. Nouja die microsoft points waar Chorus het over had is wel een goed idee.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan eigenlijk wel met elke achievement helpen behalve met die mensen offeren
     
  14. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Als nog iemand mij kan helpen met de laatste 4 achievements zou dat super tof zijn!:9
    de achievements die ik nog moet zijn

    The Gargoyle
    The Hoarder
    The Completionist
    Und The Dollcatcher

    Mijn GT is: I Terror NL I
    Btw alvast bedankt:9
     
  15. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    The Hoarder heb ik al gehaald :) morgen probeer ik The Gargoyle te halen.
    Wie The Gargoyle anchievment ook wilt moet me maar adden ;)

    GT: I Terror NL I
     
  16. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met The Completionist en The Dollcatcher?
     
  17. mark2308

    mark2308 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb reaver dolls ruile voor garth?
     
  18. mark2308

    mark2308 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    the dollcather fable 2

    kan jij mij helpe moet garth en hammer nog?
    zou super zijn
     
  19. Crazy Steps

    Crazy Steps Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hero doll lucien

    ik heb lucien gevonden bij de ( Ethical green dye ) door met mijn hond te graven?

    Ethical Green Dye: This is located in the area with the cursed skull. If you go down the path to the poison balverine area, you will see an area to the left, and it has bushes you can chop down. There will be a hobbe statue, and you will use the other two statues to go through the locked door, and open it. The last statue will be a statue of your hero, unlock it, kill the statues, ((( en HIER gaat je hond ineens blaffen voor graven bij het standbeeld waar je net heroic pose moest doen )))) and go to the Last Beacon and it will be at the top of the tower.

    misschien werkt het ook bij jullie dusss test het uit en laat het me weten _0/

    greetzz Michael
     
  20. Silver Samurai

    Silver Samurai Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip:
    Er zijn ook Dolls begraven in de DLC, ik liep gewoon rond en mn hond vond er zo 3.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010

Deel Deze Pagina