Als je hem bij Gamehubs hebt besteld kan je erop rekenen dat je nog iets van 2 weken moet wachten. Dit omdat het nu via registered mail gaat en niet UPS. Los hiervan... http://www.all-names.name/dognames/top/dog-names via deze website kan je ook wat namen vinden. Enkele leuke zijn: - Bob - Marley - Banshee - Mad Max :b:
Waar kan je je purity trouwens zien? Ik heb laats boeken voor men hond gekocht hij is nu 3 sterren in war en treasures zoeken
Ik heb die hond gewoon Simba genoemd, schoot als eerste in mijn hoofd. Gelukkig is die hond niet zo'n last, je hoeft hem tenminste geen eten te geven. Misschien moet dat wel, maar hij zeurt er niet om. Ik vind hem alleen handig bij het schatten zoeken. Btw, mijn echte hond heet Laika. Die heb ik vernoemd naar die hond die in de ruimte is geweest. Maar voor het spel had ik maar een andere naam verzonnen.
Leuke namen. Over de bestelling: het volgbericht geeft aan dat ie al bij Eindhoven ligt en scheduled is voor de 27e (morgen dus). Dat komt dus overeen met de snelle en verzekerde verzending die ik had aangeclickt (max drie dagen, zondag even niet meegeteld).
mijn hond heet shenkie =D maar waar kan je die boeken kopen waardoor hij wat leert? want ik heb wel wat boekies uit opgravingen enzo maar hij kan nog steeds geen reet hij is treasure 2 en wat kunstjes
Robinson 4 star attack, 5 star treasure beest is gek op water, Elke keer waneer ik langs een plas ren, hoor ik achter met een plons...zodra ik me omdraai komt ie uit het water weer naar me toe gerend.
Ain't that cute, de hond is sowieso één van de beste dingen uit fable 2 voor mij naast de sfeer en gameplay etc.
Hij doet die trucjes als reactie op een "actie" die jij doet. Bijvoorbeeld als mijn character een scheet of een boer laat, gaat die hond met z´n poten over z´n ogen plat op de grond liggen.