1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hier legt hij het uit. :)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat had ik al gelezen ja.
    maar mijn ander vraag was of hier ooit een eind aan gaat komen, of dat ik gewoon maar een beetje voor de kat z'n k*t loop te doneren

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    8) Voor de kat zijn, ahum, loopt te doneren. Die had ik nou nog nooit gedoneeerd!

Ik weet niet of het zin heeft om nog te doneren nadat je het wapen gekregen hebt, de Quest blijft inderdaad wel actief! Iemand die hier een antwoord op heeft?

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een irritant probleem. Ik heb die collectors edition code ingevoerd die ik van ms heb gekregen en ik ben naar de tomb gegaan en die shit zat niet inde kist. Toen op me andere poppetje zat t er wel in maar die is lame dus het moet op me andere. Weet iemand waar dit op slaat? Er staat: ga naar fable.com en zie je voorouders ofzo maar ik wil gewoon me LE stuff :p

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu intotaal ruim 100K gold gedoneerd en nog steeds blijft de quest actief.
    Dus ik geloof dat hier geen end aan gaat komen.
    Ga nu maar met de boot mee

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij de quest Westclif shooting range heb je ook dat als je het spel 1 keer speelt of meer actief blijft
    Bij zulke Quests kan dat blijkbaar gewoon

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk blijft ie actief slimpie. Het enige waar die tempel nog goed voor is is het kopen van good points. 100k voor niks gedoneerd dus.

Dat met die LE content is gefixt dus als iemand er nog problemen mee heefthoor iik het wel

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hoe zorg ik ervoor dat er mensen dronken worden, gaat om de achievement 'The Party Animal', en hoe zend je een cado naar iemand via Xbox Live ? Bedankt! :D

9. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop bij een cafe een 5 flessen drank. Loop naar buiten of binnen kan ook, maar zorg dat er veel mensen zijn. Doe een aantal keer de dans expressie en dan selecteer je iedere keer een persoon die je een fles drank geeft. Wanneer je er een stuk of 5 gehad hebt heb je je achievement. De mensen worden dan vanzelf dronken zeg maar zodra je de fles drank gegeven hebt. Succes ;)

10. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb even een vraag, ik ben opnieuw begonnen met Fable 2 omdat ik nu op het einde voor de laatste keuze wil gaan, die met zoveel mogelijk geld, maar voor die Achievement van The Ruler Of Albion moet je een real estate empire kopen van 2.5 Miljoen, maar volgens de game is het Fairfax kasteel in de Gardens het duurst met 1.000.000 goud, hoe wil dat uberhaupt een gebouw kopen van 2.5 miljoen als de duurste 1 miljoen is ???

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Daarvoor moet je alle gebouwen die je hebt bij elkaar optellen. Die waarde moet minimaal 2.5 miljoen zijn...

12. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aahzo, oke thnx man, ik vond het al raar ;)

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even uit pure nieuwschierigheid,nu ben ik bezig aan een 2de game met een evil female character.
    Wil haar een kindje op de wereld laten brengen,maar ik heb begrepen dat je eerst om sex te hebben je zo'n boek moet lezen en mijn vraag welke dat is eigenlijk?

De eerste game heb ik dat nog niet gedaan,vandaar.

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  14. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik ben nog maar net begonnen met Fable 2 (Heb net de Hero of Strength gedaan).
    Maar nadat ik een paar mensen had gemoord en een deur had ingetrapt ben ik opeens bijna helemaal Corrupt. Nu wil ik dat weer terug naar pure alleen ik weet niet goed hoe ik dat zo snel mogelijk doe ?
    Iemand een idee ?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Mensen vermoorden heeft niets met corrupt zijn te maken.. Heb je misschien je prijzen van de huizen veel te hoog gezet?

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En als je er weer vanaf wilt dan moet je de huur van de huizen onder de 0% zetten.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    op wat voor manier moet je de highrollers coat winnen met de pubspelletjes.. je moet toch gewoon een van die gok ventjes tegen het lijf lopen en dan spelen.. maar ik word alleen uitbetaald in geld.. geen kleding. please help wil die jas namelijk heel graag

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De pub spelletjes in de arcade game niet in Fable II zelf. Dus daar zou je nu 800 puntjes voor moeten neerleggen.

Ik heb ook een vraagje eigenlijk. Hoe koop je iets bij een meubelzaak? Ik kan niets kopen in bowerstone. Of ik zie iets helemaal over het hoofd. Met de verkoper praten helpt niet en door de winkel items selecteren werkt niet? Hoe koop je die spullen?

Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mij lukt het om gewoon met de verkoper te praten.
    ik heb het wel gehad met de kapster. die wou me ook niet helpen, ik kon alleen praten, dansje maken enz. waarschijnlijk is het buiten de verkooptijd.
    als je die zaak gekocht heb kan je er alle tijden in en uit lopen. alleen als de zaak niet 'open' is voor klanten, kan jij ook niets kopen. even op letten hoe laat het is als je iets koopt.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is een bug. Als bowerstone 5 sterren heeft dan kan je niets meer kopen in de winkel. Als je de verkoopster even "zachtjes in haar nek slaat" en 7 dagen gaat slapen dan is ze weer terug en kan je als het goed is weer meubels kopen.

Deel Deze Pagina