1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

  1. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb dus fable 2 gekocht en vind het echt een vette game^^, alleen er zijn een paar dingetjes die nog een beetje vaag zijn.

    1. Ik ben nu getrouwd met zo`n vrouw uit browerstone, en toen ik net getrouwd was kon ik sex hebben, alleen nu na een paar dagen kan het niet meer, steeds als ik op het bed druk dan krijg ik die opties om te slapen maar wat ik ook doe, ik krijg geen opties meer om te neuken :)...

    2. Als je een house koopt en rent out doet, moet je dan zelf iemand zoeken om je huis te huren of komt er automatisch iemand in je huis?
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    1: je moet je vrouw wel eerst even in de mood brengen. Gebruik de Lets go back to my place expressie of geef er een cadeau zodat ze zegt batsen?

    2: nee game zoekt zelf
     
  3. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand even vertellen hoe ik een spoilertag moet plaatsen? want ik wil iets weten over het einde...
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [SPOILER ][ /SPOILER] (zonder spaties) of [​IMG]
     
  5. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk einde hebben de mensen die het spel al hebben uitgespeeld gekozen? Is het een groot voordeel om voor de duizenden doden te kiezen? of voor je familie? of heb je gewoon het meeste profijt van dat geld?
     
  6. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    He sith vegeta bedankt voor je antwoord :)
     
  7. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit eigenlijk met een klein probleempje :p

    ik ben zo juist getrouwt + heb een kindje gekregen. maar uiteindelijk wil ik eigenlijk niet getrouwt zijn en nu al kinderen hebben. ik wil weg kunnen gaan en neit steeds geld moeten achetr laten enz

    dus nu mijn vraag hoe kan ik scheiden ? en dan liefst dat die kleine ook weg is wantd ara heb ik geen tijd voor :p
     
  8. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor family kiest is er een soort bug waardoor je alleen je kind overhoud maar niet je vrouw

    Geld budget op 0 zetten. haar een beetje beledigen etc zodat ze wil scheiden.
     
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ah k, bedankt en neemt ze dan die kleine met haar mee ?

    ik ben helemaal geen slecht mens hoor :D, maar nu wil ik op avontuur en niet op iemand moeten letten :)
     
  10. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    het cemetery huis, hoe kan je dat nou kopen? Als ik daar ben dan zie ik niet zo'n papiertje waarop je kan zien hoeveel het kost enzo....
     
  11. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kind wordt volgens mij meegenomen of naar kinderbescherming gestuurd
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom krijg ik elke keer dat ik wil slapen dit: You can't sleep now. Het begint nu wel redelijk irritant te worden en het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik mijn familie heb vermoord...
     
  13. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    mhmhm, ik denk dat je char vast zit in een quest ofzo. Ik kan zo vaak slapen als ik wil o0
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik me prijs van fable wil krijgen moet ik me gamer tag geven, als ik dat doe zegt ie: gamertag already taken :confused:
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm.. (A)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  16. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb een vraagje? Hoe moet je trouwen.

    Ik heb al iemand gevraagd en we zijn verloofd, maar nu moet ik een huis kopen en deze aanwijzen als maritial house?? Maar hoe doe je dat, als ik de scrol voor het huis probeer staat deze optie er niet bij. Er staat alleen maar:

    Sell
    Rent out
    enter redecorate mode

    Weet iemand hoe dit moet?????????

    Bedankt!
     
  17. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de demon door in bower lake moet je kunnen lachen, maar dat kan ik nog niet volgens mij. Moet ik die dan nog zien te vinden? Ik vind het zo raar dat mijn character niet eens kan lachen...
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,kheb een soort van bloederige vraag.
    Ik zat gisteren gewoon wat rond te snuiven im mn logbook en zag toen dat ik mensen kan onthoofden...Weet iemand toevallig hoe je dat doet?
     
  19. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verloofd bent.. en het huis wordt niet uitgeleend.. moet die optie er gewoon bij staan?\o/
     
  20. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    als je character het nog niet kan moet je naar de bowerstone bookstore gaat. die zit schuin tegenover de bowerstone market inn (cow and corest).
     

Deel Deze Pagina