1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb het huis niet uitgeleend, maar die optie staat er niet bij. Heb maar 3 opties. Ik heb een huis gekocht in Bowerstone, nadat ik verloofd was. Heb al 10 keer een hius gekocht en verkocht, maar het lukt niet. Zie wel steeds de broodkruimels naar mijn verloofde toe lopen, maar daar kan ik verder ook niets doen.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Erm,volgens mij moet je ook de follow expression doen,kweet niet zeker.Bij mij lukte het wel altijd...
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, kun je ook nog op een andere manier boeken kopen? Ik heb namelijk de bookstore gekocht|:-.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die vrouw werkt er tog nog? Praat gewoon met d'r,ze geeft je wel discount omdat je eigenaar bent. ENje kan altijd nog wat stelen (A)
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb al kasten al gehad, maar ik zie haar nergens rondlopen. Moet nog maar is beter gaan kijken.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Raar,kheb bezit alle bowermarket winkeltjes( op t plein,behalve die juwelier mens,maar die gaak vermoorden en neem ik m over) en die staan er nog. Het lijkt me wel logisch dat ze er nog moet zijn,wie anders verkoopt de boeken als je er niet bent?
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,kheb een vraagje.Ik moet een sacrifice doen op een unholy hour...Maar welke is dat? Oo
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een vraag over een quest die ik heb: The Temple of Shadows.

    Ik wil goed zijn in het spel... Maar als ik toegelaten wil worden moet ik 5 kuikens opeten, waar ik evil-punten voor krijg. Is The Temple of Shadows voor evil? En is er dan ook een tegenhanger, die voor de braverikken zijn?
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    The Temple of Light is voor als je goed wilt zijn ^^,Shadows is evil
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je geld wat je verdient heb met de pub games overschrijven naar je character?
     
  11. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    hoe heb je sex met je vrouw?????? vraag haar mee naar binnen, maar verder kan ik niets doen!!! help?????????????
     
  12. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met de Archaeologist quest, je krijgt een kaart mee van dat wijf en daaruit zou je zogenaamd op moeten maken waar (de artifact?) ligt... in het oudste gedeelte van de stad.... heb echt geen idee waar ik moet kijken. Iemand een idee?
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    toevallig had ik net sex lol. Ik was pas getrouwd en ik wilde gaan slapen. Maar men vrouw achtervolgde me en toen ik A drukte bij men bed kon ik alleen kiezen tussen protected en unprotected sex.

    Ik denk dan dat je gewoon je vrouw moet charmeren en of gifts geven tot dat haar mening over jouw weer helemaal in de + zit. Daarna zou ik denken dat je follow moet doen en dan naar je bedje toe lopen.


    Je moet volgens mij ergens bij het oud gedeelde van old brower town zijn.. Toen ik daar liep vond ik toevallig dat artifiact in een hoekje. Nouja eigelijk vond mijn hod het en blafte braaf om mij daarop te wijzen :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar had ik inderdaad ook een beetje last van, volgens mij word ze een beetje lax met jou als baas :eek:

    Volgens mij kan je gewoon het beste daar weg gaan en het later nog eens proberen. En probeer dan aan te komen als de winkels al open zijn, als jij er eerder bent en jij doet de deur open komt ze niet.

    Unholy hour? is dat bij de temple of light of die andere temple?

    leuke vraag, neem haar mee naar boven in je huis (Follow) en klik dan op je bed. Veel succes :b:

    Er zijn artifacts die je moet vinden, je moet proberen uit het briefje het gebied te halen waar de artifact ligt. Als je dan in dat gebied komt begint je hond gelijk te blaffen en kan hij de artifact op kilometers afstand ruiken, dus daarna gewoon je hond achterna lopen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Temple of Shadows,borix
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik had hetzelfde probleem. Je kunt in de book store een boek kopen waarmee je de Come to my place (of zoiets) expression kan leren. Loop met je vrouw naar je bed en doe die expression, en interact dan met het bed. In plaats van rest for xx hours staat er nu protected/unprotected sex. (dus of je kinderen wil of niet)
    Ik hoop dat ik hier alle perverts van het forum mee van dienst ben O-)
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welk stalletje kan ik beste als eerst kopen, waarmee je goed geld verdient?
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij staat dat wat je met een stalletje verdient in verhouding met de prijs, en maakt het dus eigenlijk weinig uit.
    Je had beter meteen er 1 kunnen kopen want dan had je al inkomsten voor vandaag gehad.
     
  20. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de klok van je xbox een jaar vooruit zetten, dan wordt je best veel uitbetaald :D
    Moet je wel ff je internetkabel eruit trekken, anders zet xbox live je klok weer goed..
     

Deel Deze Pagina