1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Klopt dat is een prima manier om aan geld te komen. Ik heb het zelf ook gebruikt om een begin te maken met huisjes kopen (want anders moet ik een paar uur hout hakken en daar heb ik dus echt geen zin in), maar ik vind het eigenlijk niet leuk om de game te cheaten.
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraag over iets wat na de een quest in de main quest gebeurd (spoiler misschien)

    als je zo bent me genomen naar dat kamp waar alle winnaars van de arena naar toe gaan en je komt dan uiteindelijk terug na dta gevecht enz, dan hebben ze daar je haar afgeschoren, maar kan ik op een of andere manier men lange haren van er voor terug krijgen ?

    ik hoop dat iemand hier kan op antwoorden :)
     
  3. Hakim

    Hakim Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik word nu dus echt helemaal gek.
    Ik ben bezig met de quest "Treasure Island of Doom", waarin ik een oude idioot help te bewijzen dat niet alles wat hij zegt gelogen is. Je komt na wat omzwervingen op "Lion Head Isle". Hier moet je 10 schatten van de kapitein vinden. Ik kom echter maar tot 8 en de overige 2 kan ik dus echt niet vinden.
    Ik zou het zéér op prijs stellen als iemand mij kan vertellen waar ze alle 10 te vinden zijn.

    Edit: Nevermind, na heel het internet langs te zijn geweest, heb ik het gevonden!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me hetzelfde af 8) Loop met een kale vrouw rond nu :x
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan naar de stylist gaan ( in Bowerstone) en een nieuw kapsel kopen en/of een baardje :)...Maar nog een vraagje,ik weet hoelaat ik een erg evil sacrifice moet doen (12 PM,middernacht dus,maar wat moet ik offeren bij de temple of shadows?Van die goede monks?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: opgelost :D
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar de boekenwinkel in Bowerstone zit? Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan het niet vinden.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bowerstone Town Square links op het Square.
     
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je dat dan toch weet, weet je misschien ook waar ik de vrouwtjes van plezier kan vinden. Want ik wil die "the swinger" achievement halen :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die weet ik zo niet ;)
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg swinder naar drie keer ofzo het bed ten goede te brengen
     
  12. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezicht

    Mensen iets wat ik niet snap is
    mag je nou de gezicht helemaal zelf doen want ik wil evil worden maar dan
    wil ik geen lelijk gezicht hebben met evil hoorns enzo erop hoe gaat dat nu percies?
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je gezicht niet zelf doen.
    Je punten bij evil en good ( En misschien purity en corrupt) maken uit hoe je eruitziet.
    Verder is er niks aan te doen ben ik bang
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soort van bliksemschichten over mijn hele lichaam gekregen, komt dit doordat ik veel magic gebruik of heeft dit een andere oorzaak?
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent een goede magic user...^^
     
  16. Hakim

    Hakim Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, nu heb ik dus écht een probleem.
    De game is helemaal uitgespeeld, behalve een paar achievements, die ik nu dus wil gaan halen...
    Maar..:

    Nu heb ik dus gekozen voor the needs of the many en ben ik dus mijn hond definitief kwijt. Is er een bepaalde mogelijkheid mijn trouwe viervoeter terug te krijgen, of van mijn part een nieuwe...?
     
  17. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleren

    En je haren + je kleren die kan tog wel zelf?? btw wat is purity en corrupt

    ben nog new sorry
     
  18. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    zelfde vraag voor mij, al heb ik al mijn achievements al wel dus ga ik lekker evil worden nu:D

    maar wil de schatten en de graaf dingen ook nog:mad:
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus die katana halen maar ik ben nog niet in bloodstone geweest. Hoe kom ik daar? Wat is de dichtsbijzijnde regio zodat ik daarheen kan lopen? Ik heb net the crucible gedaan en moet nog met de boot ergens naar toe gaan(dat is mijn story-line quest) Kom ik daar gewoon als ik die storyline volg of kan ik daar ook eerder heen?

    Help me aub :D, lees alleen als je de daichi katana al heb of weet hoe je die kan krijgen.
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je geld doneren aan de Temple of Light? Als ik in die cirkel ga staan gebeurd er niets.
     

Deel Deze Pagina