1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Voor zo'n quest ''The Date'' moet ik een homo vinden om een brief aan te geven. Vindt ik na lang zoeken er eindelijk een, kan k hem mijn brief niet geven. Iemand enig idee hoe het wel moet?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had hier mazzel mee. Bij mij was het gelijk de vleeshandelaar op de brug. Maar dit verschilt las ik al. Niet elke man is goed bij deze quest.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mocht je trouwens zin hebben om lekker evil te doen, stel ik voor mensen af te slachten die een grijs gift teken boven hun hoofd hebben. De gift krijg je dan namelijk. Zitten soms wel leuke dingen bij, toen ik even zonder te saven voor de grap ging rampagen in Bloodstone kreeg ik de level5 treasure hunter book voor me hond (toen ik hem nog niet had gekocht van Bowerstone, kon een hele tijd niet).

Anyways, the teaser lukt bij mij niet. Moet ik de emotie opladen en dan loslaten wanneer die in het groen is óf moet ik gewoon erop drukken, dit doe ik nu maar krijg niet echt response ervan.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe je die grote poort in Bowerstone Cemetery open krijgt? Daar achter hangt namelijk een Gargoyle. Krijg je de sleutel na een quest ofzo?

En die Tombe of Heroes in Bowerlake die gaat open als je in Bloodstone bent geweest of niet?

Hoe zit het nou met de Temple of Light:
    Nadat je naar de spire bent geweest is hij dus kapot, hierin zit nu de assassin bende. Dus nu is het onmogelijk om die donatie te doen en dat wapen te krijgen?

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Door een glitch heb ik nu bijna 20 van die wapens. Ik had hem namelijk in co-op gehaald en elke keer als ik daarna teleport deed naar die plek dan kreeg ik het wapen 8) Zo goed is het niet maar als je hem echt wilt kan ik hem wel geven.

Je kan namelijk maar één temple tegelijk hebben. Als je kiest voor Shadows dan verdwijnt de Light en andersom.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nah ik heb hem niet echt hard nodig ofzo. Het is wel een leuke goodie :) Maar het komt toch wel door de mainquest dat het kapot is? Ik heb me niet aangemeld bij de temple of Shadows namelijk.

Heb je misschien de antwoorden op de andere vragen (vorige post)? Dan kan ik daar straks mee verder :)

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    meen je niet. moet ik 50% good zijn!! lekker is dat. ben ik 200% ;) evil, moet ik goed worden om een lach te krijgen. na ja..het houd je lekker bezig.=(

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt ook van die standbeelden staan waarvoor je een expression moet doen. Dan laat het standbeeld zijn masker vallen en dan opent er een deur. Dis is vaak het geval op de Cemetery.

Ben zelf van neutraal naar 100% Good gegaan naar 100% evil naar 100% good en nu weer neutraal :+

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53

na het moet dan maar..daar gaan me horns..

ff een vraagje. ik kan bloodstone maar niet vinden. ik ben net 10 jaar weg geweest. moet ik het nog tegen komen?? of heb ik het gewoon compleet mis gelopen??

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je hem nog tegenkomen. Ik ben nu ongeveer net zo ver als jou. Dus ik ben er ook nog niet geweest. Ik heb alleen uren beetje rond gelopen en wat gezocht. Ben benieuwd ben wel weer toe aan een mooi nieuw dorp. :)

1800ste bericht!

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja ik loop nu ook eerst wat rond (als ik thuis ben dan). ff wat kopen, bekijken. shooting range maar weer een keer proberen. anders ben ik bang dat ik het zo snel uitspeel. ok je kan erna nog wel verder gaan..maar toch.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn twee expressions die je kan krijgen via de Pub-Games. Nu heb ik bij de Pub-games alles geunlocked, zo heb ik ook alles naar mijn character gemerged. Maar hoe krijg ik die expressions? Waar kan ik die boeken vinden? En al die andere items? Aangezien je deze nodig hebt om alle expresions te kunnen gebruiken.

Edit: Je moet inderdaad eerst een pub game spelen in Fable II dan krijg je alles.

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    euh..wat is merged??

ik had het met het kapsel, er stond (toen ik die gewonnen had) dat ie bij mijn inventaris zat, maar kon het niet vinden in fable. ga ik naar de kroeg speel pubgames, daarna krijg ik weer een melding dat ik het heb gewonnen. maar ik kan het nog steeds nergens vinden!!

14. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij the archeoligist... moet ik nu iets vinden bij een
    sea licked sand looked upon by a mountain etched with battle...
    iemand enig idee waar dit is?

Edit: Heb m al gevonden:
    Bij de docks in Westcliff

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  15. stErik

stErik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je bij de toren in bloodstone komt? (diegene die je ook op de map in het laadscherm ziet)

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag
    Bij de Bandit Coast op het laatst zit een grote deur met stukken hout erachter
    Hoe gaat die deur open want hij is dicht?
    (ik bedoel de grote deur , waarbij het kamp zit na meters lange paden heb afgelegd)
    Kan het alleen bij een Quest of ook gewoon zonder ?want ik ben er nu om beetje bandits alleen uit te moorden maar ik wil natuurlijk dat kamp betreden

Wie weet??
    Help!

17. Mageddon

Mageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan me niet zo 1,2,3 herinneren welke dat is, maar naar mijn ervaring kunnen zulke deuren geopend worden op 2 manieren:

Staat er een standbeeld waar je een emotie naar moet doen(zoals lachen enz)
    Is er ergens een soort bol waar je tegenaan moet schiete,slaan,will power moet gebruiken.

En als er een huis is die je kan kopen, sommige deuren gaan open zodra je die koopt.

18. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan alleen via quest open, volg gewoon de main story en je komt er van zelf daar moet je lang richting westcliff!

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar zijn die tien schatten op Lion's Head Island? Ik heb er nu zeven.

Eén in het schip, één onderwater, één opgegraven, één achter de waterval, één langs een klif en dan in een grot, één langs diezelfde klif en dan naar beneden springen, één op het eiland achter de boom. Heb de Silver Key overigens ook.

20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt he! ;):D:D:D:D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina