1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gargoyle ook? Net naast de waterval bovenin zit die. Ook nog één kist op het schip, voordat je naar beneden springt naar de watervallen kan je nog ergens omhoog lopen bij wat struiken. Je hebt de lastige al. Die overige 3 ben je gewoon keihard voorbijgelopen omdat die best opvallen :+ Je hebt er nog één ver van het strand waar je aankomt. Even zwemmen en dan zit is die op een verlengstuk van het eiland.

2. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme man. ik word helemaal leip 8)
    Ik heb dat kasteel gekocht en ben nu door die tomb aan het lopen. Moet je van die orbs schieten om een deur open te krijgen. Ik ben echt al een kwartier continu aan het knallen op die ene waar je eerst met will moet schieten, en daarna waarschijnlijk 3 keer met je geweer. Alleen dat ding beweegt zo snel dat ik steeds te traag ben, en als ik dan eindelijk die laatste moet, dan zit die achter een pilaar en die kan ik dus niet schieten...
    Hoe de fuck moet dit? zie ik iets over het hoofd???

alvast mijn dank!

Ik moet toch echt voortaan even een paar minuten langer proberen, tis me al gelukt...
    kom er net ineens pas achter dat je automatisch op die kut-orbs richt als je gewoon in die richting drukt... ik zat de hele tijd zelf te richten 8)

Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  3. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig he. Heb daarstraks ook als een gek bezig geweest. Steeds proberen te mikken. Toen de stoom uit me oren kwam maar even op youtube gekeken. Toen kwam ik er na 2 tellen achter. lol

Weet iemand ...........
    Om de temple of darkness binnen te komen, moet ik 5 crunchy chickens eten voor de door keeper. Nu heb ik maar 3 van die kippies bij elkaar weten te kopen. Zijn die kippies na een tijd weer te koop bij de kraam die ik net leeg gekocht heb?? Of moet ik op andere plaatsen kopen. Zo ja weet iemand waar??

4. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je daar van die gast, je hoeft ze niet zelf te zoeken 8)

5. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Super, dan ga ik maar eens een bezoekje brengen aan THe Temple of Shadows. Thnx

6. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een oud huis nadat je verhuist bent met je familie weer opnieuw kan gaan verhuren?

Of kan je alleen een huis verhuren tijdens het aanschaffen?

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je gewoon met je familie naar je nieuwe huis gaan met de "follow" expressie. Bij je nieuwe huis ga je dan naar dat papiertje bij de deur en kun je ingeven dat dit vanaf nu je familie huisje is. Dan kun je terug gaan naar je oud huis en ook even op dat papier kijken, en kun je dat gewoon verhuren.

Dan heb ik nog even een vraagje: Wat als je je echtgenote kwijt bent? Kwam terug van de spire, en de echtgenote was dus nergend te vinden, enkel een kind van mij, maar dat weet dat kind zelf nog niet omdat mijn echtgenote dat nog niet heeft kunnnen zeggen. Heb al alles geprobeerd... fast travell naar mijn familie, de hele regio afgelopen... nergens te bespeuren.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Shit zeg, mis er nog steeds één. :+ Die je uitlegde had ik overigens al, vergeten te noem. Ik heb nu:

In het kapotte schip.
    Op het kapotte schip.
    Stukken zwemmen, op het strand.
    Als je aankomt bij de duikspot, links, vault.
    Onderwater.
    Bij de klif, links, grot.
    Bij de klif, vault.
    Achter de boom.
    Achter een waterval.

EDIT: Heb ze al. :+ Jeetje, op de terugweg, de klif, moet je vaulten, terug naar het pad naar het schip. Daar ben ik al 10x geweest en kan me echt herinneren dat ik die geopend heb. Blijkbaar niet dus.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  9. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde deze avond de volgende achievement halen: The Executioner

10 mensen offeren in the temple of Shadows. Wanneer ik naar de Temple ga is de poort gewoon open en kan ik meteen doorlopen naar binnen, wat al erg vreemd is. Volgens beschrijvingen en youtube filmpjes is het toch echt anders. Ik kan de mensen dus gewoon mee naar binnen nemen. Ga naar beneden en parkeer de mensen waar ze moeten staan. Nu gebruik ik de de hendel, maar er gebeurd helemaal niets. Zie ik iets over het hoofd. Zeker omdat ik al gewoon naar binnen kan wandelen?? Ik weet even niet meer wat ik moet doen?

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    als eerste moet je 5 kuikens eten om erin te mogen. en heb je al met die gast gepraat? er staat er eentje voor de kamer, en eentje naast het rad. bij de hendel staat ook een bordje, misschien moet je die eerst lezen?

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ff een vraagje. ik ben tien jaar weg geweest, en kon weer archeologische (geen idee of het goed is) dingen vinden. alleen loop ik vast op de eerste (die je dus na tien jaar krijgt) ik weet even niet meer goed wat er staat. iets met 3 dingen die samen komen??!!?? (ik weet het, lekker duidelijk allemaal weer :p) iemand een idee??

12. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik zelf ook, vond het ook best raar maar volgens mij had het er mee te maken dat je hebt gekozen voor de temple of light!

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je de Temple of Light geholpen hebt de Assasins te verdrijven voordat je Albion voor 10 jaar verlaat, is de Temple of Shadows niet meer in gebruik.

14. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij westcliff, omdat in de beschrijving verwijzingen naar de arena kust en bergen maakt.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    dat is hem niet. die jij bedoelt staat al hier op het forum. ik dacht ook al dat die het was, me rot gezocht in westcliff (dock) maar mijn hond blafte niet. die ik zoek is er nog voor (aangezien ik die van westcliff nog niet heb hoeven vinden)
    ik kijk vanmiddag wel even wat de melding is.

16. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan mijn probleem. Is er nog een andere manier om die achievement te halen??

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Samen met iemand in co-op die de temple nog wel heeft :)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe voltooi je de Crucible Arena Quest? Ik heb hem nu twee keer gespeeld, waarbij ik in mijn tweede poging 6 Perfect Rounds haalde. Is 8 nodig om de Quest te voltooien?

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    denk het wel. ik had er 7 maar er gebeurde niets. ik kon ook niet eens meer terug:confused: moet ik dan weer een stukje van de mail quest doen??

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Die quest van de tempel of light krijg ik ook niet gehaald, dat je geld moet doneren.

Deel Deze Pagina