1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] - Mysteries [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 21 okt 2008.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu 2 keer een soort stuk perkament gevonden en samen maakt dat een of andere krab. Weet iemand wat ik hier mee moet doen?
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    door gaan, ik heb er nu 3, Video game cliches doen mij denken dat er 5 zijn.
     
  3. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    t zijn er 4 dan is tie compleet en krijg je een quest dat je naar de assasins guild toe leid. Er is een bounty uitgelooft voor degene die jou vermoordt door lucien en jij kan nou het hoofd van de guild gaan killen. Verder niet veel bijzonders geen echt leuke verassingen.
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Spoiler wellicht?
     
  5. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier bezig met de anciant scrolls quest?
    Ben bij de 11de en moet naar twinblades oude kamp maar kan die nergens vinden in wraith of bloodstone. Iemand die wel weet waar die is?
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kom je die sketch fragments tegen? als ik erop google kom ik weer bij deze thread terecht.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Sketch Fragments ontvang je nadat je door Ninja's (?) bent aangevallen. Vaak in de rookridge buurt. Onbekend of Hero Of will quest hier invloed op heeft.
     
  8. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler:

    Ja de 4 sketches krijg je door assasins af te maken, deze komen in groepjes van 3. Als je 4 sketches hebt krijg je een nieuwe quest. Zodra je (volgens mij) in de wenstoren geval bent geweest en vervolgens ontsnapt er uit. wordt je er door aangevallen.
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    oke mensen, ik weet niet of ik zxojuist het eerste mysterie heb gevonden of dat het vals alarm is. als je dus in de rockridge inn omhoog gaat ( zowel jong, als 10 jaar later ) en via de achter uitgang naar buiten gaat, dan kom je boven een soort meertje uit. volg het pad. onder het mijn karretje rails gebeuren ga je het trappetje op en daar staat gelijk een chest. gals je rechts naast die kist gaat staan en de camera een beetje draait dan zie je een blauwe gloed ontstaan op het schuurtje, als je goed kijkt is dat een schedel met en soort zon er omheen. ik kan er nu geen foto van maken omdat ik niet thuis ben. ik update morgen wel. hoop dat er iemand even voor mij kan gaan kijken of hij het ook kan vinden. en misschien verklaren wat het is, en waar het voor dient.

    gr,
    cliff
     
  10. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou waar twinblades oude kamp is?
    deze plek heb ik nodig voor de archeoligist quest.
     
  11. stErik

    stErik Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel ergens gelezen dat bloodstone is ontstaan uit twinblades kamp, misschien heb je er iets aan. succes
     
  12. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had iuk dus ook gelezen maar mijn hond vindt daar helemaal niks. :mad:
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Net buiten bloodstoen in whitemarsh onder een brug door is twinblades tombe. Misschien daar ergens in de buurt...
     
  14. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope de tombe is ver van zijn kamp geplaatst. =(
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben nu een keer door assassin's ;) aangevallen, kreeg toen het eerste deel van de note. Dit was nadat ik de missie t.o.b.y deed in bloodstone. Wanneer komen de anderen?

    Staat niet voor niets [SPOILERS] in de titel ;)
     
  16. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Good old memories, inderdaad.

    [​IMG]

    Dit was de alle eerste plaatje die naar buiten kwam toen iemand met Fable had gemodded. Toen ging iedereen op zoek en blijk het gewoon een eindbaas te zijn. De mysterie was in één klap verdwenen. :emo:

    Zover ik weet heeft Fable II geen echte geheimen. In Fable I waren de draken al uitgestorven. (Behalve die eindbaas, maar dat was volgens mij geen originele draak maar meer een Vermomming van een draak.)

    Ik heb ook gelezen dat je meschien de Sword of Aeons kon vinden in Fable II. Maar dat kan niet, omdat die vernietigt is in Fable I... Dus er blijf eigelijk geen mysterie meer over.

    Het enige wat ik nog vreemd vind is die brief die je op het einde krijgt van Rose als je de einde voor je familie heb gekozen.

    Daar staat in:

    "Dear Sparrow

    I woke up today in such a peculiar place. It's like a great big forest, with lots and lots of trees that go on forever. I was scared at first because I couldn't find you, but there's someone here who says he knows us, knows our family. He told me his name, but I keep forgetting it. Weird. I think he's a king or something. He's thin and wears a hood and looks scary, but he's nice and I feel safe with him here. I hope your okay, Little Sparrow. Somehow I know that it's all going to be alright, and we'll be together again one day. He promised me.

    Love

    Rose".

    Dus de vraag is: wie is die vent en waar is ze? Veel mensen denken dat het Scythe is.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat zou kunnen. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat het een leuk briefje is die iets vertelt over het leven van je zusje.
     
  18. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen mysterie in fable 2 ontdekt
     

Deel Deze Pagina