1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Na de Main quests [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door BekSide, 28 okt 2008.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Geweldig spel? Ja.

    Geweldig verhaal? Zeer zeker niet.

    Wat je daadwerkelijk als speler speelt aan main story is dramatisch weinig/slecht afgewerkt.
     
  2. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 5000g voor die kerel bedoel je?

    Zojuist 182 punten gehaald bij die schietwedstrijd: Red Dragon pistol \o/
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelul!


    't is wel grappig dat iedereen de speelduur van deze game afkraakt, maar ondertussen zijn (bijna) alle games op de markt "dramatisch" kort.

    En wat is voor jou de definitie van "een geweldig verhaal"?
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wederom oneens, ik heb maar weinig games gehad waar ik me zo kon inleven bij het verhaal.
    Vooral dat einde met die 'perfect world' vond ik geweldig. Dat muziekje bij dat hek gaf me echt de creeps
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, want als je de main quest verder doet dan wacht een (naar mijn mening :p) mooie verassing in west cliff ;)
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m gister ook uitgespeeld en hoe kort ie ook was, hij was wel vet. Misschien wel jammer dat er met die derde kerel niks gedaan word en
    dat lucien door die hero of skill werd gepopt terwijl ik naar m aan t luisteren was
    Ook vond ik het jammer dat je nauwelijks goed kan worden. Ik heb alle keuzes goed gedaan behalve op het eind de family en die ene dat ik niet oud werd en ik zit net over de helft goed. Ik kan wel geld gaan doneren maar dat is een beetje krom. Ik begon gister ook met een nieuwe evil character en die had in 30 minuten 100% evil en corruption..
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ten eerste, alles voelt gerushed aan.. ook al speel je alle aspecten van de game op je gemak zit je toch echt snel door het verhaal heen.
    Dit komt niet omdat het verhaal geen potentie heeft maar doordat voor de meeste mensen het vrijspelen van de 3 heroes als het begin lijkt. Maar nadat je de 3e eenmaal bevrijd is het spel gewoon over.

    Nog een punt van kritiek op hoe het verhaal in elkaar zit: je bereikt een mijlpaal maar daarna gebeurt daar eigenlijk helemaal niks mee. Voor de eerste hero moet je haar eventjes 10 minuutjes door een grot leiden en klaar. Daarna zit je 10 jaar in the Spire voor de 2e hero, wat dus een grote opoffering zou moeten zijn, maar nee hoor. Je komt terug en alles wat er is gebeurt zijn wat cosmetische veranderingen in de wereld. Even een tripje naar de guild waar 3 regels verteld worden en je mag weer verder naar de volgende en laatste hero, hier doe je 1 quest en *poof* verhaal gaat verder naar het einde.

    Wat ik dus redelijk mis in het verhaal van Fable 2 zijn goede stukken in het midden en een degelijk einde met daadwerkelijk een eindgevecht.

    En nee, nou niet huilen dat ik één of andere Fable 2-bashert ben want dat ben ik niet, ik uit alleen kritiek op het verhaal. Gameplay-technisch is het een pareltje. :b:
     
  8. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me toch wel redelijk vermaakt met dit spel over een tijdje weer eens met een nieuw karakter beginnen
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga hem nu ook voor de 2de keer uitspelen, denk hierna ook nog wel voor een 3de keer. De eerste keer heb ik alles een beetje verneukt, wou als goed spelen maar zat bijna tegen evil aan :p
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    na het uitspelen van de game ben ik erachter gekomen dat de temple of light is ingestort maar als ik het hier een een beetje lees dan is dat niet bij de meesten, weet iemand hoe dit komt? ik heb trouwens al een manier gevonden om puur goed te worden zonder te doneren aan de temple:cool:
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dan eerder in het spel de shadow temple geholpen? of de light temple. Bij mij is hij er namelijk nog en ik kan dat gebouwtje ernaast zelfs kopen.

    spoiler na het doen van alle side quests:
    Ik heb trouwens iets anders bizars, heb de quest in catle fairfax gedaan en kon daarna van geslacht wisselen. Ik had 6 familie's en die vinden het allemaal een beetje raar. niemand waarmee ik getrouwd ben wil nog met me naar bed en ik heb een kind die zijn (andere) moeder zijn vader noemt, tja ik zou het ook niet meer begrijpen.
     
  12. twammo

    twammo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler



    Ik heb hem ook net uitgespeeld. Heb voor evil gekozen en het kasteel gekocht. Als je het kasteel hebt dan ga je ff beetje op onderzoek uit en dan komt de butler opeens naar je toe en zegt dat het kasteel wordt aangevallen. Als je de aanval afslaat dan krijg je een pop-up die meldt dat je de leider moet doden. Volg dan die goldtrail en kom in de kerkers uit. Daar moet je nog enkele bandits en balverines doden en dan kom je uit in een kerker waar verschillende chests staan en ook een potion met een sexchange. Deze is permanent als je hem gebruikt. Ben je een man dan verander je in een vrouw en omgekeerd. Iemand die nog andere dingen heeft ontdekt?

    /Mod Volgende keer even spoilertags gebruiken ;) - Cookie
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    @Borix

    dat is het 'm nou, heb de game al ongeveer een week uit en heb helemaal geen slechte dingen gedaan (wou goed worden) dus heb ik de temple of shadows ook niet geholpen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, je hebt je punt duidelijk gemaakt. :)
    Als dit nou eerder had toegelicht..? O-)
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Even hoor, snap niet precies waarom alles in spoiler tags gezet moet worden als er duidelijk in de titel [spoilers] staat.

    Afgezien van dat vroeg ik me af of het misschien komt door iets in de story dat ik nu niets meer kan doneren aan de temple of light? enige wat er staat is de assassin's society (even vraagje hierover, dit zorgt zeker voor evil punten?). Ik heb nog niets gedaan in de temple of shadows. Misschien kijk ik erover heen maar waar kan ik doneren aan de temple of light :+
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Voordat je voor het eerst naar die tower gaat (om de 2de hero te redden) wordt de temple of light aangevallen, dit wordt dan een quest en wanneer je deze niet hebt gedaan voordat je 10jaar weggaat dan zal de tempel verwoest zijn. Help je de aanval tegen te houden dan zal de tempel er nog staan
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie mijn vorige post ;)
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    en er is nu geen ene mogelijkheid om hem terug te krijgen?
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij mij staat die ook nog steeds. heb hem ook gekocht :) Kost je 93k
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope
     

Deel Deze Pagina