Ik had al mijn kleren zwart "geverfd", toen kreeg ik een achievement dat ik gothic was. Als je slecht bent krijg je hoorns en littekens. Wat voor fysieke kenmerken krijg je als je goed bent? Ik ben redelijk op de goede tour namelijk, maar mijn lichaam is nog hetzelfde gebleven.
Als ik naar die deur loop staat er een paars randje omheen en kan ik hem niet openen.. Is er nog een andere manier om die jas te krijge?
Ik ben er ook net achter dat je je kapsel en make-up kan veranderen bij de stylist. Die paardestaart van het begin was ik wel een beetje zat. Ik heb tenminste nu ook gave laarzen tot over mijn knieen. Ziet er wel tof uit in combinatie met de hotpants. Qua uiterlijk vind ik alleen die grote wapens irritant. Heb zo'n gigantische bijl op mijn rug, past niet zo goed bij de rest van mijn outfit
Hmm,mn tele heeft niet zon grote megapixel kwaliteit,dus zeg ik wel eff kort. Een Powdered wig,Will user robe,noble gent's shirt,noble gent's trousers,hakken,shadow mask...Nu lijk ik op de angry nanny!
Momenteel wisselt mijn char tussen will user outfit en monk outfit Ik heb zojuist mijn monk outfit gedyed in bordeaux rood. Ik zocht zwart maar kon die nergens vinden. Iemand mss die weet waar die te krijgen is? Of moet ik gewoon regelmatig de shops checke in de hoop dat ie resupplied is?
Hier is mijn Held. Ik kan wel stellen dat een beetje kwaad, corruptie en 10 jaar opgesloten in een toren je onmenselijk baas maken. Full Black Highwayman Suit, met een Black Wizards Hat. Had eerst een enge huid met rooie ogen maar trouwde en werd toen ineens zoeter dan een suikerspin. Maar die krankzinnige groene ogen zijn geweldig !!
Heb niet bepaald zin om de foto's te gaan maken Ik zal wel ff mijn outfit posten en natuurlijk mijn stats Outfit Headgear: Highwayman Hat - Attractiveness 5.0% Coat: Cuffed Overcoat - Attractiveness 5.0% Upper Body: Vintage Vest And Shirt Combo - Attractiveness 5.0% Hands: Felt-Lined Carriage Gloves - Attractiveness 2.5% Lower Body: Highwayman Trousers - Aggressiveness 5.0% Feet: Highwayman Boots - Aggressiveness 2.5% Melee Weapon: The Chopper - Damage 86.0 Ranged Weapon: Steel Flintlock Rifle - Damage 68.0 Hier ook maar meteen mijn Combat stats Strength: Brutal Styles **** Physique **** Toughness **** Skill: Dextrous Styles **** Accuracy *** Speed *** Will: Shock ***** Inferno ***** Time Control **** Blades *** Force Push ****
Ja, op een gegeven moment staat er dat je low level spells krachtiger zijn en sterke spells sneller rechargen. Als het geod is heb je dan van die blauwe tattoos.
ah okay dan weet ik dat ! heeft niemand van jullie een slechte char ?! bedoel echt met horens enz! zo ja post eens aub !
hoe kom jij nu al aan zoveel exp points... heb je al super veel gespeeld of heb je een tip om hier sneller aan te komen?
Spoiler De cruibile geeft bakken met exp,kweet niet zeker of je het meer dan één keer kan,maar zo ja,dan ben je binnen ^^