Is dat echt zo en maakt het nog uit welke groente? Ik weet namelijk niet of Celery ook de strength transformatie verminderd want mijn meid is nu echt een mislukte versie van king kong...
Is er ook een mogelijkheid om die blauwe gloed door je aders weg te krijgen? Enkel door de will niet te veel te upgraden? Want het zou spijtig zijn als je op het einde van het spel altijd zo'n blauw gloeiend mormel hebt.
Je verandert veel te snel in het spel vind ik. Je eet een paar stukjes vlees en je bent gelijk die mislukte versie van King Kong zoals Cookie het zo mooi omschrijft En je slaat een keer een onschuldige dood, en hoppa, gelijk grote littekens over je gezicht. Je kan zo moeilijk een character kneden. Iedere actie heeft veel weerslag op je uiterlijk.
Wat gebeurt er dan als je niets eet,ga je dan kapoet. Aan de ene kant zijn dat wel weer unieke dingen in een game,maar teveel tamagochi actige toestanden is dan ook weer to much. En dat verouderen gaat dat ook zo snel?
Nou, Je heb een uniek gevoel voor stijl... Ik moet eerst een paar kilo Selderij eten voor ik mijn held post
Die van mij ziet er inmiddels weer heel anders uit wel stuk dikker, blijf selderij eten maar zit nu ongeveer op een vast gewicht
Ik verveelde me, dus even een "update" van mijn Hero. Lionheart Deze foto is al eerder geplaatst (voor The Spire Quest). Close-up (10 jaar later). Lionheart, the brave. Op zoek naar avontuur. Ik ben mijn familie verloren. Na mijn wraak op Lucian hebben mijn vrouw en kind mij verlaten... Heb nu nog maar enkel gezelschap en dat is mijn trouwe viervoeter. Wellicht als ik wat meer tijd heb overweeg ik nog eens het huwelijksbootje in te stappen.
Weet iemand een leuke outfit voor een 100% evil en 100% corrupt dametje? Haar harses is niet om aan te zien en ze heeft nasty lava gleuven overal. Dus het moet een nogal bedekkende outfit zijn. Ik heb t een beetje verkeerd om gedaan. Een goede man en een slechte chick.
Heb eerlijk gezegd geen idee. Probeer eens te spelen met wat gekke kleurtjes? Misschien dat er wel een vette combo uitkomt.
Volgens mij gevonden in een chest, heb hem ook aan momenteel. Vergeten hoe ik eraan ben gekomen eigenlijk, i.i.g. niet gekocht (denk ik )
Omdat ik zogauw niet de beschikking heb over een camera (een screenshot functie zou echt handig zijn in deze game), om jullie een idee te geven van mijn char.... - Female - Halflang, donker haar - Zwarte mascara, felroze lippen - Zo'n tovenaarshoedje (kan ff niet op de naam komen) - Een Zorro-masker (sort of, kan wederom niet op de naam komen) - Een corset - Hotpants - Lange laarzen tot net een klein stukje onder de pants - Ze ziet er wel een beetje Gothic uit (vrijwel alles int zwart, ik hou van zwart, lekker makkelijk en het staat vrijwel altijd) maar ik snap wel waarom ze zo populair is Hoe het precies zit met mijn Purity/Corruption heb ik niet naar gekeken maar aan het uiterlijk te zien is mijn dame over het algemeen nog een vrij braaf meisje geweest
Heb net nog even gekeken, het is de Noble Lady's Hat i.c.m. een Ballroom Mask, Corset, Hotpants en Thigh Boots.