1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Show je character.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Conquistador, 19 okt 2008.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    100% evil + 100% pure ben je zo bleek als een aal, wat ik persoonlijk echt lelijk vond.

    100% evil + 100% corrupt ziet er wel aardig uit.

    Alleen jammer dat je huid ook word aangetast met vuur rode aderen. De horens staan naar beneden wat er dan weer wel tof uit ziet.

    100 % good + 100% corrupt zie je er best wel ''retarted'' uit je hebt groene ogen, en de vliegen zitten overal. (die overigens door een bug blijft zien ook al ben je 100% pure, gaat dan weer wel weg als je van fast traveled of gewoon ander gebied in gaat)

    Zelf zit ik op dit moment op 100% pure en 50% good. Heb niet zo zin om een constant een halo te hebben dus volledige 100% zal ik wel niet halen. Zal later eens kijken of ik foto kan nemen.

    ---

    Overigens weet iemand hoe je een zwarte hero kan krijgen? Heb namelijk foto's van andere gezien waar iemand een zwarte huidskleur heeft. :eek:

    Edit: deze dus:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat voor outfit is dat?
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je het mij vraagt is het de high roller coat, Spire Boots, Highway man Hat en monk gloves en dan either will user of ranger pants. (die ene met die lange slierten aan de voorkant.) Met een wit/oranje dye.

    Weet niet zeker hoor, is niet mn hero.

    Vroeg me alleen af of iemand wist hoe je dus die zwarte huidskleur kan krijgen, want mijne heeft gewoon een blanke huidskleur.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Highwayman hat klopt inderdaad. monk gloves geloof ik niet, want die hebben volgens mij alleen primary kleur en deze zijn bruin met wit. Spire boots klopt volgens mij ook. en Ranger pants is het sowieso niet, deze heeft van die zakken op het dijbeen.
     
  5. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    This is the way albion should be ruled...

    With pure darkness and corruption..

    And with a big hammer... _O_


    [​IMG]
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe zoomen jullie zo mooi in op het gezicht? Ik weet dat je met door het indrukken van het rechter knuppeltje kan inzoomen, maar toch niet zó frontaal? Gaan jullie ergens in een raar hoekje staan zodat de camera geen kant opkan en in het gezicht gaat staan?
     
  7. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    bingo :).. deze foto is genomen in temple of light in mooi hoekje :p.. en dan je pookje indrukken..
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo wist niet dat je zo evil kon worden 8)

    Heb al aardig wat dorpjes uitgeroeid maar zo slecht zie ik er nog niet uit. Morgen maar even verder dan maar }:]
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die is sick :9 Wou eerst voor goed gaan omdat ik altijd puur evil ben ook in de ouwe fable maar als ik dit zo zie ga ik weer flink twijfelen :lol:
     
  10. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Helaas werden alle echt ingame fotos slecht, dus moest het in clothing screen maken dus je ziet me mooie halo niet boven me hoofd :mad: of me sexy enforcer en daichi. Char heeft alle skills 100% skill,will,strenght ziet er wel wreed uit, heb eerst het spel evil uitgespeeld maar werd gek van dat gegil in steden en good is dan wel een heel stuk leuker achteraf.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  11. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette rasta :)..

    welke shop Heb je die gehaald??
     
  12. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    bloodstone
     
  13. Renhui

    Renhui Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste character, 100% pure en good, nothing fancy. O-)
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    En mijn 2e character waar ik momenteel bezig mee ben. Evil en halfpure.
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Met mijn mobieltje gemaakt dus slechte kwaliteit xD
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  14. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    is het ook mogelijk om zo'n enorm grote hoed te nemen? zoja waar?
     
  15. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Enorm grote hoed....erm je heb wizard head, die er imo raar uitziet als je een halo heb sinds die dan om je hoed heen zit, kan je vast wel kopen in fairfax gardens
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pfff, je hebt er wel een paar hoor. Yokel Hat, Wizard Hat, kan je volgens mij beide kopen in Oakfield.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn die blauwe aders trouwens?
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Willpower :)
     
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun jij dan toevallig vertellen hoe je zo'n bruine huidskleur krijgt? Ik vroeg me dit ook al af. Dank bij voorbaat
     
  20. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, misschien is het ouderdom? heb ooit gekozen bij die quest of je die vrouw of jezelf wilt opofferen voor mezelf gekozen....maar heb verder niks geks gedaan ofzo

    Hoewel ik zit naar me kind te kijken die is ook bruin, nu kan dit aan mij liggen, maar mijn potion-vendor aan huis is ook bruin, ik heb mijn vermoedens....
     

Deel Deze Pagina