Volgens mij bedoeld ie zon hoge hoed: Kunt em krijgen tijdens de Resque Charlie missie (als je eenmaal in bloodstone bent is die missie beschikbaar) hoe je em krijgt tijdens de missie: Spoiler Vermoord Charlie, laat em dood gaan, huur een contract killer in, wees creatief. Effin Charlie is dood, doe zijn hoed op, ga naar buiten, grandma denkt dat jij Charlie bent (ook als je een vrouw bent) en je hebt zijn hoed.
Gangs of New York Die bakkenbaarden van "the butcher" kan je trouwens ook krijgen. Heb ik een hele tijd gehad. Ik heb nu overigens wel een lelijke huid met 100% evil (moest om 2 expressions te leren)
@ Juunanagou super bedankt man! die bedoel ik, vind ze wel lekker tof fout Edit: maar ik neem aan dat je de Q kunt krijgen in bloodstone is? en waar precies?
Nou als je eenmaal in Bloodstone bent, zijn er weer een hoop nieuwe quests beschikbaar overal in Albion, deze is te vinden in het gypsy camp helemaal terug in bowerstone lake waar je begon.
Mijn character.. Zit op ongeveer 20 uur nu. Foto's zijn nogal onscherp..mja, hij is duidelijk zichtbaar.
Ik heb nu een 100% pure en 100% good mannetje, zal gauw een foto maken Daarnaast ga ik het spel nog als evil vrouwke uitspelen
Ik vind die Augments echt zo lelijk. Heb een paar erg goede nu (meer XP, geld per kill) maar ga ze niet op wapens doen. Spuuglelijk vin'k 't!
zelfde character van een pagina terug maar nu 100% good en pure en een geldsommetje van meer als 3 miljoen gold
Ja dat kan je moet je Toughness verminderen. Dingen die invloed hebben op je characters uiterlijk Strenght > Toughness > Hoe hoger hoe meer Spieren Skill > Accuracy > Hoe hoger hoe meer langer je word Will > Je krijgt Blauwe lijnen over je lichaam Food > Eet je teveel en ongezond word je dik