1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Fable eindelijk uit, en het lijkt mij leuk om te bedenken wat er in een eventueel vervolg zou kunnen komen. Áls het vervolg nog voor de eerste Xbox uitkomt, lijkt het me leuk dat je de held van je eerste deel van je hard disk af kan halen om verder te spelen in Fable 2. Er zou ook een coöp in kunnen komen, die ook online mogelijk is. Het idee van goed en slecht is in Fable al goed uitgewerkt, maar het zou misschien nog iets verder mogen. Als je echt pure evil ben, zou dat misschien rede kunnen zijn dat je een dorp niet binnen mag zonder dat een guard op je af komt, en als je extreem goed bent krijg je juist uitnodigingen om in dorpen aan verschillende evenementen deel te nemen (als je slecht bent is zo'n evenement een goede plek om mensen te vermoorden }:] ). Ook zou , als je goed bent en in een guard uniform rondloopt je break gesponsord moeten worden :). Verder zouden er downloadable content in kunnen komen, zodat je niet na de missies in het spel al klaar bent, maar gewoon nieuwe missies kan downloaden. Ook kun je misschien een Arena invitation card downloaden of iets dergelijks, als ze weer zo stom zijn geweest iets af te sluiten nadat je de desbetreffende quest hebt voltooid. Nog een belangrijk item vind ik, dat je misschien wat meer invloed op je kleding merkt: Nu kan ik in een bandietenoutfit rustig tussen guards inlopen, en andersom. Last but not least, kan er misschien een andere naam komen dan Fable 2, dat klinkt zo ongeïnspireerd en het verhaal van Fable is eigenlijk al af...
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het moet vooral langer, verder vond ik niks mis met deel 1. Alleen té kort. Was hier niet al een soort draadje voor eigenlijk?
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar mijn weten niet, alleen eentje in de soapbox met minpunten van Fable 1...
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De game moet langer en de vrijheid moet vergroot worden. Je zit toch nog wel te erg vast aan de loop van het verhaal. Acties zouden meer gevolgen moeten hebben op de omgevingen etc.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oja alle beloften uit deel 1 moeten worden waargemaakt: van de paden of kunnen, kunnen verdwalen etc.
     
  6. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten dan wel heel creatief zijn om er nog een goed verhaal uit te halen, ze hebben het meeste van hun kruid al in deel 1 verschoten, ze zouden idd wel veel aandacht aan de vorrige beloftes kunnen doen. Maar zelf zie ik zo snel geen 2e deel verschijnen
     
  7. Kappy

    Kappy koekenbakker

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen dat je net zoals in morrowind gewoon vrij kan rondlopen.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga fable mischien kopen en heb er veel goeds over gehoord, dus over fable 2 heb ik nog niet veel te zeggen.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het wordt zeker geen miskoop! Je gaat veel plezier hebben aan die game.
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    bron www.gamez.nl
     
  11. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Fable denk ik ook kopen. Is het echt de moeite?
     
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het best als ze een tweede deel gaan maken. Maar dan moeten ze alleen dingen zeggen die ze ook waar kunnen maken. En het spel zou van mij wel langer en minder voorgekauwd mogen worden.
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als er ee tweede deel komt, zie ik die liever op de xbox 2. dan kan je veel meer vernieuwingen doorvoeren en ook veel meer dingen waarmaken die al in deel 1 werden belooft. op de xbox (1) lijkt me dat minder goed mogelijk.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Westlander: CHIIIILLL!!!
     
  15. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou fable wel een beetje als Final Fantasy willen zien, gewoon vrijheid, wel wat vast aan verhaal maar toch vrijheid, maar hij had echt way groter mogen wezen.
     
  16. jeroenb

    jeroenb Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet echt op een vervolg van Fable te wachten, tenzij ze het aanzienlijk verbeteren. Met name de lengte (het spel was uit in 13 uur 47 met al die subquests enzo)

    Verder vind ik dat ze wel iets aan de moeilijkheid mogen veranderen, ik had erg veel moeite met die Kraken en met Whisper (Arena) maar Thunder, Maze en Jack waren gewoon veel te makkelijk te verslaan, serieus het was nogal een anti-climax, ik was gewoon verbaast over hoe makkelijk Jack dood ging, ik slachtte eerst die beestjes rond hem af, vervolgens sloeg ik 3 keer op hem in, toen ging hij de lucht in en schoot ik 5 keer op hem en was ie dood :mad:
    een beetje een teleurstelling.

    BTW graphics en gameplay waren wel goed.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou willen dat ze een aaneengesloten wereld maken waar je vrij kan rondlopen. Niet dat je steeds door een deur naar andere gebieden moet lopen. Ik vond dit in kotor al minder, maar daar waren de gebieden dan nog stukken groter dus zo erg was het niet.
    Verder wil ik ook natuurlijk dat het spel langer wordt. Maar de quests zie ik liever korter (en leuker). Ik moest naar de supermarkt ff en toen ik later Fable weer deed kon ik het hele begin in de Guild opnieuw doen.:mad: Ook leuk is als je xbox vast loopt net voor het eind van een ellelange quest.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt er ook fable 2 ik hoorde in een blad op naar fable 2 of zoiets :+
     
  19. sniper666

    sniper666 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    tja hij komt op de xbox 2 rond 2007

    ( bron gamer.nl )

    1 was inderdaad wel goed maar heb hem uitgespeeld in 2 dagen 8)
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk meer rond...en ik heb em nog niet uitgespeeld :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina