1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    De screens zijn er al, dus het is vast wel waar. Verbaast me niet echt trouwens.
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat als die op de Next-Gen komt dat ie er wel HEEL mooi uit gaat zien. :)
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, duhhh. Als we er wel al iets van wisten zouden we over de dingen die al bekend zijn praten. En @ feodor: Ja vast wel, tenminste... dat hoop ik dan. Want zo fantastisch zag Fable er ook weer niet uit. Niet slecht maar ook niet super.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt. Hij zag er niet TE super uit maar de game zelf vond ik helemaal het einde. :p
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Je zag vaak van die lijnjtes over je hoofd lopen. Maar dat is natuurlijk ook moeilijk omdat hij alle soorten mannetjes moet laden.
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nog nooit opgemerkt, maar zou wel kunnen. :confused:
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet niet precies hoe ik dat moet zeggen maar van die vlakjes die een beetje over elkaar liggen op het gezicht. Maar ik neem het ze niet kwalijk omdat je een heleboel verchillende gezichten kan hebben.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zou best wel kunnen.
     
  9. master_DW

    master_DW Guest

    Houd je bek!
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee master doe jij eens een beetje rustig! Eerst loop die halo 3 thread te verzieken en nu begin je hier zonder reden ook al te schelden. Tegen wie heb je het trouwens? Mods, help!
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ master DW: What The F*ck heb jij man. :confused: Ga een ander Forum verzieken, jij hoort hier niet ! Met je voor 95 euro verkochte Blinx.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat 95 euri! Die is gek. Maar dat wisten we al. Nu weer ontopic graag.
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is echt hij had een Thread gemaakt met Blinx had ie (zogenaamd) voor 95 euro aan nonne.tolsma verkocht. :confused:
    Maargoed wanneer verwachten we Screens ?
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maar van die screens is volgens mij nog niks bekend. Maar zodra er eindelijk screens zijn zal dat zo snel mogelijk op de frontpage staan. Dat is natuurlijk nieuws waar een heleboel mensen op wachten. Maar ik ben er ook zeer benieuwd naar.
     
  15. master_DW

    master_DW Guest

    FUCK!! sorry mensen er is iemand op mijn account aant kloten geweest... ik weet niet wat er allemaal vanaf 21.00 voor lompe dingen zijn gepost zoals jullie zeggen.. maar dat was ik niej! Ik zou niet zomaar gaan schelden..!!!
    En die Blinx Thread nouja ik heb et er niej meer over.. als jullie dat zo vervelend vinden.. probeer ik wel wat meer onderling te dealen! Nogmaals excuses.. en excuus voor de offtopic. Ik word ook altijd automatisch aangemeld dit x niet.. als er iemand privee berichten van mij heeft gekregen tussen 9 en 11. 30 dan weten jullie dat ze niet van mij zijn
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2005
  16. SKOM

    SKOM "This Monster Lives"

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vond ik fable een schijtspel,.. er werd te veel van verwacht en daarom vond ik em erg tegenvallen ik ben ok niet de enigste als ik zeg dat het meer ala morrowind moet worden. Want van "al die vrijheden" die belooft worden heb ik weinig gemerkt dus als ze dat nou verbeteren in Fable 2 dan is het misschien weer de moeite waard die te kopen.
     
  17. master_DW

    master_DW Guest

    Ik ben het wel met SKOM eens: het was een geweldig spel vond ik totdat je hem uit had gespeeld. Dan is er geen bal meer aan.
    De vrijheid was opzich wel goed.. de levels waren niet super groot.. maar je kon doen en laten wat je wilde. Jammer dat ze net voor het eind bekend hebben gemaakt dat je een aantal vette opties niet meer kan doen.. Ook had ik een keer ergens gelezen (tzal wel niet waar zijn.. dat er nog 3 vervolgen op Fable komen)
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja..dat is meestal wel he. ;)
    Maar Edit dan ff die Posts waar je hebt lopen schelden !
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderedaad. In de Halo 3 feiten thread staat er ook nog een. Enne, 3 vervolgen is mischien overdreven. Maar er word in ieder geval wel al over een Fable 3 gesproken. Maar eerst eens kijken hoever ze komen met Fable2.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Fable 2 hoop ik gewoon dat ze al die geschrapte features voor Fable 1 er dit keer wél in stoppen, doen ze dit.... Dan is het gewoon simpelweg ode aan _O_Fable 2_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina