1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is dan natuurlijk wel weer vet. Lijkt me ook wel vet als ze in een klein dorpje of stad maakt niet uit, bijeenkomsten doen van de beste strijders uit die omgeving en dat die dan tegen mekaar moeten. :D
    Ik weet het, het klinkt vaag maar het is een idee. ;)
     
  2. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een soort fist fighters gang van de beste strijders van albion met wapens dus.
    dat is ook wel vet. en dan ook in de arena natuurlijk
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Ik vond wel jammer dat de Arena voor mij TE makkelijk was. :confused: :mad:
     
  4. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt moeilijk was het niet
    Het zou ook cool zijn dat je concurrenten je achterna nadat je ze hebt verslagen in zo'n eventuele arena
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  5. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    di spelwereld mag van my zo groot mogelyk, want as je jezelf tog weer kunt transportere en jje idd beeste krygt ben je er tog zo
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De arena was inderdaad te makkelijk. En die whisper mag ook wel eens naar een of ander gesticht. Weet je hoe dom die is. 'That one was mine'. Terwijl zij er 1 heeft en jij 30. |:-
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. In de Arena doet ze echt geen flikker man, alles moest ik doen. :mad: Ze had er MAXIMAAL 2 ofzo. :{
     
  8. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    idd by my liep ze bij die trolle de hele tijd tege die rondraaiende zage die omhoog kome.
    Die dinge zie je al vanaf een kilometer afstand staan en ze bleef er maar tegenaan rennen.
    Domme
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij zat ze klem tegen de muur bij zo'n trol en werd ze de hele tijd omver gegooid. En dan zegt ze de hele tijd: I almost had him. |:-
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow, dat is even niet leesbaar _0/. Maar ik zie hier dat iedereen weer terug gaat naar fable 1 :cool: dat is al een paar keer gebeurd. :eek:
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja we zijn over de fouten en minpunten van Fable 1 aan het praten die weer in Fable 2 verbeterd moet worden schnappie.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg nooit het wordt schnappie :mad: maarja praten over: ''ja waar hadden jullie die trader gevonden dan..'' snappie?
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ey, wat lees ik nou op ign!! Fable; Lost Chapters is de pc-versie van Fable. Een derde groter met een nieuw gebied, draken etc! Voel me hard genaaid met de xbox-versie zo (ook al heb ik er veel plezier aan beleefd). Misschien al bekend, maar toch...

    Check!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ja dat is echt l*llig man. Gaan ze de latere PC versie een beetje uitbreiden en dingen instoppen die wij in Fable 2 willen. :mad:
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad :mad: Voel me echt hard in me reet genaaid door M$. Echt matig, betalen wij de volle prik (€60,-) voor een incomplete game. Waarschijnlijk word ie voor de pc €49 en hebben ze nog een uitgebreidere versie ook. Naai-streek. Sorry voor het taal gebruik maar vind die écht lullig...
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    inderdaan. genaaid. dan moeten ze Content Download voor de Xbox brengen

    jezus, ik heb net de screens bekeken. nieuwe kleding, wapens en die ene gast had als hoofd een DOODSHOOFD!
    ook nieuwe wapens, vijanden en natuurlijk die quests. als BIg Bleu BOx en Lionhead neit met content komen word ik echt boos.
    Oh shit: 'k heb geen Live. snel naar een vriend!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is best wel lullig. En dat komt dan vast en zeker niet op live! te staan. Best wel veel vette dingen.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad :confused: Er zou een soort add-on in de winkel moeten komen. Een disc voor bijvoorbeeld 5 of 10 euro met deze nieuwe dingen. Hier hebben wij recht op, maja dat is mijn mening...
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Was Fable niet Live Aware?

    Whoeps.. laatste posts niet gelezen, maar dan nog.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, volgens mij is dan alleen zichtbaar dat je online bent en dat anderen ook op xbox live zitten. Niet dat je Content ervoor kunt downloaden geloof ik. Maar ik heb geen L!ve dus weet het niet zeker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina