1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat heb je er dan aan..pff alleen zien of je online bent..joepie moeten ze dan ook maar meteen Content Download doen. :{
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eigelijk gratis want voor de pc is die helemaal afgemaakt en betalen 50 euro voor terwel wij 60 euro voor hebben betaalt, dat hoort gewoon niet. persoonlijk denk ik dat Microsoft heb gezegt dat het spel op de markt moest komen en dat Lionhead niet genoeg tijd heb gekregen om het af temaken, dus hebben ze wat dingen er uit moeten halen waar ze mee bezig waren die draak bevoorbeeld, hopelijk proberen ze het ook op de Xbox versie te krijgen op één of ander menier.. Btw Die draak zit wel in de pc versie.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies; waarschijnlijk zit dus heel Dragon Cliff er wel in. Al die vage items en boeken , de better-bard verhalen etc. zitten nu zeker wel in de pc versie. Schandalig...
     
  4. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die Lionhead steeds minder leuk te vinden...
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook wel dat het Menu-Muziekje bij Fable 2 wat anders mag..die van Fable vond ik niks..:{
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Bij halo 2 in je lijst zie je dan b.v. dat ... online is in Fable. Ik vind het wel dom dat ze eerst een xbox versie en er op zetten 'only on xbox' en daarna een nog uitgebreidere pc versie gaan maken waarin dingen zitten die wij in Fable 2 willen.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De muziek in Fable was hartsikke mooi man. Ik begon er echt gewoon naar te luisteren en je kreeg er echt een lekker gevoel van. :)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik ook wel mooi. Zoveel muziek zit er toch trouwens niet in Fable?
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet echt. Ik ken alleen het Muziekje dat je in het menu hebt en die je bij sommige Quests hebt. :D
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In elk stadje heb je ander muziekje, of zie ik het nou verkeerd. :confused: Ik weet wel dat er in Bowerstone een muziekje in zat met veel bass en dat had je in andere dorpjes niet.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, dat klopt. Bij elk stadje had je ook zo'n z'n eigen Muziekje. :p
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat in Oakvale was echt zo supersoft en in bowerstone was al wat vrolijker dacht ik. Ik vind de muziek in ieder geval wel bij het spel passen.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik vond het wel mooi. Al hou ik van HipHop :D . De muziek past idd wel bij het spel.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hou zelf ook van Hip Hop maar je gaat je smaak vanzelf aanpassen bij een spel. Om nou trance of hip hop of iets anders te gaan draaien als je net een een wandelingetje aan het maken bent in Oakvale. :p Uhh, neej. Net als bij halo 2. Als die ik die muziek al eerder had gehoord en niet wist dat het bij Halo 2 zat had ik het nooit mooi gevonden.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Fable zou ik het na een tijdje toch wel mooi vinden, denk ik wel. Ik krijg gewoon kippenvel bij de openingsmuziek.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soundtrack vind ik erg belangerijk bij een spel. En die moet natuurlijk aangepast worden aan het spel. Ik vind dat bij Fable goed gelukt.
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind de Muziek opzich wel mooi maar toch vind ik er iets niet pluis..:{
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De muziek in Fable is een gevoel, het geeft een bepaalde emotie.....werd gezegd op de bonus DVD dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  19. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    idd,
    De muziek van fable is dat beetje extra wat fable egt supergoed maakt. Ik vind die muziek van fable HET beste wat ze hadden kunnen kiezen.
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de muziek net weer geluisterd en ik kreeg weer fokking kippenvel...zo mooi. Vooral als je het spel opstart en dan komt het logo van MS en dan een filmpje van Fable en die muziek zooo mooi!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina