1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het moet inderdaad veel langer, het moet vrijer zijn bv: gewoon door een bos wandelen en niet over een pad enzo.

    er moet meer variatie in zitten

    en voor de vrouwelijke speler en voor andere moet je ook als vrouwelijke heldin kunnen spelen :)

    multiplayer

    meer verschillende wapens

    ook schilden

    ja, dat was het wel

    en standaard: beter graphics, geluid
     
  2. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fable eens gehuurd en had na 4 dagen het spel al uit, dus eigenlijk vind ik ook dat het spel toch wat langer zou mogen en een grotere vrijheid:p:p
    Ik hoop dat Fable 2 daar zal aan voldoen;)
     
  3. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten het spel veel vrijer van het verhaal maken, het is nog steeds zo'n verhaallijn waar je aan vast zit. Ze kunnen de kleding veel verder uitbreiden, je hebt nu een aantal kleding sets en die dan in dark, normaal en light, Wat joene90 al zei over de invloed op andere mensen, en het moet veel langer ongeveer zo lang als zelda ocarina of time, langer gaat vervelen
     
  4. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Langer, uitgebreider qua magie, meer spreuken dus, die vaste paden weg, dus ook de berm in kunnen. Maar dat hebben er al meer gezegd.. Ik vond het absoluut een mooi spel, maar veel te kort en ik had ook niet echt het idee ermee bezig te zijn. Ik werd niet opgezogen door het verhaal, waarschijnlijk omdat je daar gewoon geen tijd voor hebt. De verhouding met de andere helden moet ook anders, want bij Fable 1 werd je totaal niet lastig gevallen door die andere helden in je "weg naar ultieme roem". En die kleding inderdaad, al die verhalen van tevoren over dat je "zelfs een soepjurk aan kunt doen!" Ja, leuk, maar ik verwachtte dus dat er heel veel mogelijkheden waren om je uiterlijk te vormen zoals jij dat wilt. Helaas helaas...
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Ja! Ik had vandaag een jurk gevonden, trek hem aan. Maar mijn atractiveness bleef op 100, mensen maakten niet eens rare opmerkingen... :'-(
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige vrouwen vinden mannen aantrekkelijker in een jurk... niet in fable hoor :p
     
  7. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, je spreekt uit ervaring?

    Maar even ontopic: ook dat gedoe dat de dorpelingen zouden reageren op je kleding en haar door je te gaan imiteren miste ik wel. Weer een niet waargemaakte belofte..
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    youbetcha :p (grapje)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is te weinig uitgewerkt. Als je evil bent schrik je mensen zeker af en als je good bent niet. Maar er had iets meer tussenin mogen zitten.
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet wat vroeg voor een fable 2 thread?, als er al een fable 2 komt zal die toch waarschijnlijk op de xboxnext komen...
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Discusieren over vervolg van een topgame is niets mis mee lijkt me. Dat er nog geen vervolgs is aangekondigd maakt mij niets uit. Iedereen laat hier gewoon zijn gedachten gaan. En laten we hopen dat het vervolg (als ie er komt) beter wordt dan dat iemand had durven hopen :)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan weet jij niet hoeveel ik durf te hopen ;)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    't lijk me ook fun als andere helden zich aan je aan passen als je bijv. Evil bent. ik bedoel: je loopt er bij als een malloot, de held lacht je uit. Je loopt als een koning en hij juicht en volgt je gratis.
    of: je bent het pure evil en hij valt je aan!!!
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    je maken wel degelijk opmerkingen enzo hoor als je je kapsel heel scheel maakt. Ze maken je belachelijk enzo om hoe je deruit ziet enzo. Zelf meegemaakt _0/

    verder; ik hoop wel op een Fable 2 die op de Xbox 2 komt, daar de xbox 1 Fable al niet eens vlekkeloos speelt. Vooral goed te merken wanneer je eerst een tijdje NG speelt en daarna Fable. Maargoed, zolang ze de handel verlengen met uitgebreidere kleding, options e.d., vind k het goed.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    ZEKER DOEN! is eenheel vet spel, speel em nu alweer. :D:D:D
     
  16. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, vond 'm erg aan de korte kant, en vond het toch jammer dat de features die Molyneux beloofd had, niet waargemaakt waren. Hopelijk kom dit dan in Fable: Coast Hook, mar ga er maar neit vanuit. In zo'n korte tijd maakt hij dat niet waar.
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    kga Fable hier waarschijnlijk ruilen... word wel een mooie deal als et doorgaat..
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Lionhead en Big Blue Box, luister alsjeblieft naar deze opmerking, want dit is precies wat wij gamers in deze tijd nodig hebben
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Sukkel ;)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht tog veel van Fable 2 omdat ik ten eerste Fable 1 super goed vond.
    Verbeteringen Fable 2: Langer verhaal, moeilijker, sterkere vijanden (want als je het eenmaal hebt uitgespeeld en een van de sterkste wapens hebt is geen vijand te sterk)
    Eigenlijk zouden bandits gewoon voor je weg moeten rennen.
    En grotere wereld zonder steeds van die rotloadingen. (Heeeel irritant)
    Verder nog meer belangerijkere personen in een zeer mooi verhaal. Verder valt er niet echt veel te verbeteren over Fable toch jongens? Vind ik dan toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina