1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten der voor zorgen dat er weinig tot geen laadtijden zijn en dat alles soepel loopt. En geen framedrops en geen gestotter in de framerate. Gwoon soepel.. ook mogen de graphics een boost krijgen en het vechten iets beter uitgewerkt. Verder moet het spel dieper worden en het spel ietsjes langer. Dit was het wel zo'n beetje.
     
  2. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook wel benieuwd wat het verhaal in fable 2 wordt, want in fable was het verhaal al afgelopen nadat je het had uitgespeeld. het was een gesloten einde.
    ook ben ik wel benieuwd of ze met hetzelfde personage verder gaan. en of hij nu wel een naam krijgt.
     
  3. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kan deze thread dicht. Er zijn twee Fable 2 threads en die andere is eerder aangemaakt.
     
  4. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    goed verhaal, mag wel wat langer en NOG meer mogelijkheden in het vrije gedeelte met huisies en vrouwen en wat je maar kan bedenken, iets moeilijker mag van mij ook wel.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die andere thread gaat over wanneer die uitkomt, deze gaat over hoe die wordt ;)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En dat scheelt weer tegen de tijd dat Fable 2 een sub-forum krijgt :9 Hoeft er dan geen extra "release thread" aangemaakt te worden ;)
     
  7. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je, ik vind de graphics al wel goed genoeg eigenlijk:{... en wat moeten ze dan aan vechten veranderen..:confused: laadtijden mogen wel korter ja en het spel mag misschien wel iets langer worden, verder was het eigenlijk al een best goed spel... Ik kan niet veel mooiere en heel veel langere spellen voor de Xbox bedenken. Ik heb lang over het uitspelen van FABLE gedaan maar ik heb miss ook wel een beetje erg lang getraint
     
  8. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wel moet verbeteren zijn gevolgen van kleding die je aan hebt.. Als je goed bent en in een bandit suit rondloopt wordt er echt niemand bang van je ofzo
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    vervoermiddelen: bv paarden en van die LoTR achtige vogels, lijkt me echt lol. dus kan je een paard kopen, huren... en stelen!

    als je dan Evil bent word het paard zwart met van die rooie ogen, ben je goed dan krijg je zo'n wit paard met lange manen.

    hetzelfde dan voor je vogen beest
     
  10. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, lijkt mij ook leuk.
    maar dan moet het gebied wel een heel stuk groter en zonder want anders vlieg je er met een vogel zo doorheen (of rij je er met een paard zo doorheen)

    en een gebied met laadtijden als je in het volgende gebied komt is dan ook niet zo handig als je op een vogel ofzo. vliegt.
     
  11. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik graag zou willen zien is je gewicht. er staat wel soms slim, fatty of obese maar ik zie dat niet. zal wel grappig zijn als je een bierbuik kan krijg-->pa tokkie.
    want nu ben je eigenlijk altijd de man met het goddelijke lichaam haha:9. mijn vrouw zij wel: ohw you lost weight ai? maar ik zag er hetzelfde uit dit mag veranderen van mij.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die voorbeelden van Willem vind ik een goed idee. Niet zo zeer die vogels maar in ieder geval een paard. zou echt leuk zijn. En dan kan je ook nog zo'n soort armour kopen voor je paard wat ze vroeger gebruikten. En als je dan toch met die vogels kan moet je als je evil bent op van die soort Nazgul draken kunnen vliegen. Dat zou helemaal geweldig zijn.
     
  13. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey het schijnt dat er ook een 3 komt!

    en is iemand hier van plan om de Fable Soundtrack te kopen?
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, nee. En hoe kan je dat nou weten van Fable 3. Er is nog niet eens iets bekend over Fable 2.
     
  15. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben van plan om die cd te kopen. Kan je die gewoon in een cd winkel kopen of moet je die bestelen op een internet site?

    En weet iemand waarom Fablefan.nl is gestop? dat vond ik een bare site :'-( hij staat zelfs in het spel als je hem heb uit gespeel.

    Weet iemand nog anderen leuke site's van fable een nederlandse site?

    Zo ik heb gelijk alle vragen tegelijk gesteld die ik wil weten, alvast bedankt.

    Oh en nog één ding waarom word ieder keer een Fable topic/tread gesloten :mad:
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    fablefan.nl is gestopt omdat lionhead te lui was om er tijd aan te besteden. daar komt het in ieder geval op neer.
     
  17. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt zo te zijn dat Peter Molyneux dat ingepland heeft...
    maargoed, ik weet niet of het zo is hoor, lijkt me wel leuk ;)
    eerst kijken of deel 2 komt :D
    lol
     
  18. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    echt jammer, ik vond het een goeie site...

    to RoX BoX:
    Ik heb een Fable fansite :D
    Klik in m'n siggy (als je wil)
    lol
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die CD zullen ze waarschijnlijk niet zomaar in de winkel verkopen. Dus zal je het via internet moeten doen. En voor andere nederlandse Fable sites moet je effe googlen. En er worden telkens Fable help threads gesloten omdat er veel te veel zijn en omdat er in elke thread over een verkeerd onderwerp word gepraat. Dus hebben ze nu een centralere Fable help thread geopend. Enne jongens, denk nou maar niet te veel aan Falbe 3 want er is nog niks bekend over Fable 2. Eerst maar hopen dat die komt.
     
  20. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het echt dat Fable 2 komt, maar Peter Molyneux zou eerst aan Black and White 2 werken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina