1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er geen voertuigen in WoW dan, zo ja, dan zitten we gewoon te speculeren over de Xbox variant van World Of Warcraft
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, stuur een brief dan maar naar Peter want ik zie het nog niet gebeuren (even voor de zekerheid ik vond fable geweldig!)
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh ik weet niet hoor maar WoW is tog heel erg anders dan fable het heeft er bijna niks mee te maken. _0/
     
  4. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook wel, maar t zijn gewoon eventuele verbeteringen ( trouwens iemand opgelet op wat voor taal ik gebruik 8) :confused: )
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, nederlands misschien? |:-
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou maar een beetje fantaseren over deze heerlijke game. ;) En trouwens, ik had er niet eens aan gedacht maar een Multiplayer Live optie zou wel wreed zijn. :p
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou jij die live optie dan willen zien? als een MMORPG? Of anders?
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geen idee maar lijkt me wel tof. :)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm,ok als ik dan ook nog iets wil is het gewoon heel andere wereld hoeft niet groter mogen ook (lichte) vuurwapens in komen en natuurlijk en wat langere duur.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zal de hele game verprutsen als er wapens in kwamen. :confused:
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, misschien heb je gelijk dan wel nieuwe magic stuff enzo en meer kleding (shit nou ga ik ook doordraaien!).
     
  12. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    De zijn zoveel mensen met anderen idee'en over Fable 2 dat zou eigelijk een zooitje worden als dat allemaal in dat spel zit. Ik laat het allemaal aan de makers over wat het gaat worden, ze hebben wat idee'en gevraagt aan de fans en ze halen alleen de beste en mogelijke idee'en er uit, maar één ding is zekker waar iedereen over heb geklaagt is dat het spel langer moet duren.. Al die hype over Fable heb ik niet gelezen wat er allemaal in het spel komt en wat het spel gaat worden waar door veel mensen teleurgestel waren. Ik kocht dat spel gewoon en speelde het spel en zie het van zelf wel wat het word en ik vind het een top spel de wereld ziet er echt super mooi uit en speel het spel nog na dat ik hem 2 keer heb uit gespeelt.

    Jammer dat zoveel mensen zich laten mee slepen door al die hype van die game site´s.
     
  13. darkboy

    darkboy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat fable2 wel mag komen hoor over 2maanden ben ik jarig dan wil ik wel dat fable 2 er is dan kan ik hem koopen!!!
     
  14. darkboy

    darkboy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ag ja natuurlijk waroom niet over 2 maanden |:- jezus het duurt min. 2 jaar .
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het ook helemaal mee eens lees maar een paar posts hierboven. Maar hun zeggen laat ons fantaseren maar als er dan weer iets uitkomt dat mooi is zullen hun het minder vinden omdat hun ideén er niet in zitten. Ik verwacht ook alleen maar dat ze een langere speelduur maken. _0/
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ? uitles svp?
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, iedereen hier zit hier te fantaseren opzich niet mis mee maar.... De fantasien van iedereen hier gaan wel erg hoog tog live optie's en weet ik veel allemaal. Ik vind dan als je voordat een spel met info is gekomen en je gaat al allemaal dingen zeggen en uiteindelijk koop je als die uit is, is die altijd minder dan wat je had gehoopt. Kijk ik hoop bij fable 2 alleen maar op wat langere speelduur en ik zie wel wat ze ervan maken. En dan is iedereen alleen maar teleurgesteld :{
     
  19. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten op de Xbox 2 eens proberen een MMORPG samen te stellen, dat zou echt kick-ass zijn en ik denk dat je daardoor meer klanten krijgt...
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je niet dat dat fout afloopt op een console? Ik wel, ik denk dat dat te veel lag en allemaal rare dingen wat niet klopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina