1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 7 nov 2005.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom komen ze met een puppy aanzetten, wat heb je er eigenlijk aan. Man je laat dat beest vast niet achter een bandiet aanhuppelen ofzo :{ laat ze gwoon 't zelfde principe als vorige keer, maar dan uitgebreider, mooier, beter, strakker en weet k veel wat. Ik had nl vorige x fable helemaal niet gevolgd, dus 't spel vond ik bijzonder leuk:)

2. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook veranderen in een Duivels beest. De puppy (die later denk ik toch wel een hond word) kan van allebei de kanten (Goed/Kwaad) wel aanvallen doen denk ik.

3. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het klinkt in ieder geval nogal vreemd!! 8) vraag me af of dit gaat werken! O-)

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Lijkt me wel super, Heb je een echte terror hond met duivels en slagtanden. Wellicht een kort harige met tatoo's......

5. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze maar niet weer die laadtijden dr in doen, daar werd ik wel aggresief van in t eerste deel

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    hou je rustig...:)

Maar ik vind het een leuk idee in ieder geval.
    Alleen de uitvoering nog.. tja er zijn toch een hoop gamers die geen vertrouwen meer in mr. Molyneux hebben na fable 1.
    Maar daar hoor ik niet bij.

7. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al screenshot fable 2??

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je zelf het spel in nog maar net in de maak

edit net gelezen op insidegamer.nl

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben bang dat we nog lang met deze thread gaan doen. Dit omdat het spel voorlopig niet in de schappen zal liggen. Zal nog wel een dik jaar duren als het niet langer is.

10. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad het lijkt mij ook niet echt alles. Black & White vond ik ook niks met dat beest die een eigen wil heeft. echt iritand :mad: ... Maar Fable 1 vond ik echt geweldig (maar kort :'-( )

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  11. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0

precies, lost chapters ligt net in de winkel! O-) duurt nog wel ff dus!

12. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten op de eerste screens zal idd nog wel ff duren ik hoop alleen dat ze een gameplay van minimaal 60 8) :eek: uur erin stoppen maar denk wel dat ze geleerd hebben |:- van fable 1. ik denk wel dat het goed gaat komen met deze titel_O_ :9

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er gwoon niets van verwachten...dan kom ik tenminste niet bedrogen uit, zoals de vorige keer. Ik hoop dat ze ook de overduidelijke paden weghalen en je een groter gebied geven, niet gelijk zoiets als TES maar wel iets meer bewegingsruimte.

14. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JUIst wel als TES, dat is wat ze met ''PRoject EGO'' ook beloofden dus moeten ze dit keer maar weer in doen.

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een gigantisch gebied toch niet zo goed werkt, bij TES werkte het fantastisch, maar ik denk dat het slim is om bij Fable ook gwoon te verdwalen in de wereld, ik vind het juist interessant als ze allebei verschillen. Want Fable wordt toch nooit zo goed als TES, qua vrijheid.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat laatste vind ik dus één van de domste opmerkingen ooit omtrent Fable. Waarom zou de volgende Fable niet beter kunnen worden? Tuurlijk kan het.

Maar ik wil ook niet dat het één gigantisch gebied wordt. De verschillen in begroeiing pastten zich ook aan aan de sfeer. En als je één open gebied hebt is dat veel moeilijker. En ik vondt dat Area's ook wel een charme aan Falbe.

17. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet.....fable was ooit bedoeld om gewoon een groot gebied te zijn waar je kon gaan en staan waar je wild. Maar dat was verandert omdat de xbox zo'n grote wereld niet aankon, maar nu moet dat gewoon kunnen met de xbox 360 dus hopelijk maken ze er weer zoiets van.

18. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    van mij hoeft het geen groot gebied te zijn vin het prima zoals het is. Laden duurt niet lang en het paste in het spel heb me geen 1 keer geergerd aan het wisselen van area's

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Precies. Dat is er zo mooi aan. Het blijft overzichtelijk, ook met die Cullis Gates. Als je geen aparte Area's had, dan stonden alle Cullis Gates in één gebied, wat het er niet overzichtelijker op maatkt.

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat vind ik dan nog wel de domste opmerkingen, je kunt ook 1 groot doorlopend gebied maken wat wel overzichtelijk blijft, neem World of Warcraft, het is echt reusachtig groot, en toch ben ik er nooit verdwaald ofzo, je komt overal goed en alles is duidelijk. verschillende steden zijn toch ook goed tevinden waarom zouden de cullis gates dan niet goed te vinden zijn??
    it doesnt make sense at all.

Trouwens zie dit niet als commentaar op Fable want dat spel zit voor mij in de Top 3 games alle tijden. Met WoW eenzaam aan de top ;).
    Natuurlijk vind ik ook dat Fable langer had mogen duren en zeker dat je meer bewegingsvrijheid hebt, maar zorg dan dat je de boel overzichtelijk houd en wisselend als in World of Warcraft en niet eentonig en onduidelijk als in Morrowind (wat ik ook een topper vind.).

Laatst bewerkt: 11 nov 2005

Deel Deze Pagina