1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 7 nov 2005.

1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens bij GTA (SA) daar heb je ook 1 groot gebied. en als je ergens snel wilt zijn kon je de trein of vliegtuig pakken. dat is vergelijkbaar met zo'n cullis gate.

2. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk dat tegen de tijd dat hij uitkomt er weer vraag is naar een goede RPG.

3. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Een van die gasten op Lionhead forum is een plaatje tegen gekomen die verdacht veel op de Fable 2 art lijkt.

En die tekening is van prince of persia.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar? :eek:

(zijn er trouwens 2 threads over fable2 want ik dacht dat de fable thread een stuk langer was?)

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn er inderdaad twee ja dat viel mij net ook op dus word eens tijd dat er op een van de twee een slotje komt

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable moet gewoon een groot en open gebied worden. Onoverzichtelijk is onzin want in veel grotere spellen is het vaak ook heel overzichtelijk. De onbenullige hoeveelheden laadtijden in fable 1 vond ik zonde, maar met de xbox was het niet anders. Hij trok geen grote open spelwereld, hoewel de ruimtes bij fable 1 wel heel beperkt waren. Bij de 360 moet het veel beter kunnen dus moeten de ruimtes iig véél uitgebreider.

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    kheb net die oude dingen van deze thread geleze en zon hond lijkt me nie fijn:confused: als ie maar weg in een kistje kan ofso

Deel Deze Pagina