1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    de oblivion art en game style staat mij niet aan... de characters zien er te klassiek uit.. geef mij maar eerder dark messiah. oblivion is te klassiek als je mij vraagt.. fable is toch iets moderner en humoristischer..
     
  2. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk een xbox, en oblivion. We hebben gisteravond echt een half uur in de rij gestaan. Ze hadden hem helaas niet meer met Saints Row, dus koos ik deze. Ik heb hem al een stuk gespeelt. Ik kan nu zeggen wat ik vind van de vergelijking Oblivion/Fable 2. Ik hoop niet dat het zo wordt. Oblivon is een heel ander spel als Fable. De Fablemagie zou helemaal verloren gaan. Van mij mag Fable open zijn, maar Oblivion is groot, en Albion minder. Ik hoop echt dat ze niet zo'n grote wereld als die van Oblivion gaan maken. Ik zeg niet dat Oblivion geen leuk spel is. Ik speel het met plezier. Aleen vind ik het jammer dat je geen third person als bij gta hebt. Dat draaien moet ik nog aan wennen:) Oblivion is leuk, Fable is leuk. Ze zijn allebei zoo verschillend. Die moet je niet samendoen. Tenzij je de fable magie erbij krijgt en meer manieren om te reizen, dat vele lopen is ook niet altijd super. (Al is de wereld wel mooi:p)

    Maargoed, om niet oftopic te gaan zal ik maar even zeggen dat ik het niet leuk vind dat er nog geen milestone van Oktober is:mad:
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt wel een 3rd person in Oblivion (ik geloof klikken op de rechterstick, maar heb al een tijd mijn 360 niet meer aangeraakt). Ik hoop ook dat ze voor Fable een andere richting kiezen dan Oblivion. Oblivion is groot en indrukwekkend, waar Fable het vooral moet hebben van de unieke sfeer (die mij heel erg aansprak).
     
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Fable mag vrij zijn, maar het moet niet al te groot worden als Oblivion.

    Je hebt een 3rd person ja, maar die vind ik niet zo mooi. Hij is een beetje vaag:p En de camera beweegt dan nog een beetje raar, maar daaraan zal ik vast moeten wennen:p
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion was niet zoo groot. Zou mij niet storen in Fable. Alhoewel ik Oblivion iets te koud en serieus vind. Fable had een veel cooler tijdperk. Naja, nu wrs minder, maar het is nog steeds Fable :)
     
  6. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel lol dat ik tijdje geleden vroeg naar een vergelijking en toen iedereen over me heenviel , terwijl er nog steeds vergeleken wordt :p
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Klaag dan niet en wees blij :9
     
  8. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gepost is. Maar ik zag het zo snel niet.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Al ooit eerder gepost ja, zijn erg oude screens.
    Maar over dat Oblivion/Fable gedoe, ik heb de hoop gewoon opgegeven (Lost cause)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan het best begrijpen dat men toen over je heen viel, oblivion en fable hebben egt geen moer met elkaar te maken, maja anderen denken hier schijnbaar anders over.

    Fable was gewoon een game op zich en dat vond ik best goed gedaan, het had een bepaalde sfeer die ik in andere games nog niet heb teruggevonden en al helemaal niet in oblivion. Zolang ze maar niet al te veel aan de gameplay veranderen vind ik het best, en het mag misschien ook wel wat moeilijker worden, die moeilijkheidsgraad van fable1 lag wel erg laag.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    the whores of Albion :emo:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het was wel erg makkelijk, maar dat is denk ik gedaan om jouw personage echt als een held neer te zetten. Want ja, een held die steeds de pijp uitgaat is ook niks he. ;)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee maar een held die alleen maar zwakkelingen verslaat is ook geen held :lol:
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tssja... da's ook waar. Maar dat werd gecompenseerd met grote hoeveelheden vijanden, monsters, een Bandit Leader, de ultieme slechterik, weervolven, trollen en een Arena. ;)
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey wat verwacht je de develop name was: Project Ego :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Origineel. :+

    Maar wat boeit dat nou? Mij maakt niet uit onder welke naam ze de game ontwikkelen, als ik straks maar een degelijke game in me 360 heb. ;)

    Voor de mensen die niet weten wat Project Ego is, zo heette Fable voor het Fable heette.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was juist de hele grap (ego boosten door slome enemy's te slopen \o/ )
    Anyway, wat vinden jullie van de nieuwe concept art, lijkt mij wel vet dat hele outlaw/pirate + fable 1 sfeertje.
    Lijkt mij wel lekker samengaan
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst zien dan geloven, petertje staat er om bekend om veel te bloven en maar de helft uit te voeren :)
     
  19. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft hij het grootste deel van wat hij heeft gezegt al in het spel zitten:p
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    *
    Ga dit deeltje maar eens volgen.
    Kijk erg uit naar een nieuwe RPG, dan Oblivion.
    Heb deze half jaar terug verkocht met mijn 360. Maar bezig er nu ondertussen weer eentje.
    Echter zonder RPG.

    Ga nu Fable 2, en Lost World in de gaten houden.
    En op een van de twee zal dan uiteindelijk mijn keuze vallen...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina