1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak ik het teveel sims:9 Nowja, das ook eeen van mijn favo's.
    Maar ik wil het niet te veel op sims laten lijken. En met werken hoeft ook niet zo met promotie en vaardigheden enzo. Maar gewoon het idee dat je echt al geld kunt verdienen, en misschien moet verdienen, dat is gewoon leuk als je dan een baan hebt. Bijv. bij Oblivion kun je op het begin helemaal niet snel geld verdienen. En ik vind dat je dat eigenlijk helemaal niet kan. En als je dan bij Fable al in het begin geld kunt verdienen:p En met die kinderen vind ik gewoon top, het idee al om zo'n fablekind naar je toe te zien rennen en dan zeggen Dady Dady your soo cool}:]
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hopen dat het spel dan 2 keer zo lang wordt. Als je dan een jaar of 60 bent met je eigen karakter en niet meer kunt spelen of je overlijdt. Dan krijgt je 'kleine' je erfenis en speel je het spel verder met je zoon/dochter. :9
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er al gameplay beelden vrijggeven?
     
  4. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus geen uberranzige close-up shots? heh, verdomt en ik maar hopen :+
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet het gehele filmpje though, ze hebben het begin bij die eruit gehaald, en was al paar x eerder gepost
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol best triest als je gaat hopen voor in-game sex
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Was maar een grap he :b:


    voor ranzige plaatjes heb ik al internet :+ :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    die bar fight is cool gedaan alleen dit is dan wel weer een beetje te film zeg maar......alsof het hele gevecht ingestudeerd moet zijn voordat je het makkelijk kan uitvoeren om op die ideeen uit te komen. mmaar op de release date ga ik em zeker al meteen kope:)
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    maar wat jammer is is dat het nu over die fockin gaste gaat zoals bij de pirates of caribean of dat tijdperk met die gay hoedjes en die wannabe guns is wel jammer. het gaat niet meer over het tijdperk van al die ridders enzo maar over die tyfus piraten:mad:
     
  13. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je die info? Das nie zo mooi als het niet meer over ridders e.d. gaat vond ik wel kewl.

    En het moet niet op een sim gaan lijken wtf!! |:- Daar zijn andere games voor, toch...
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee waar je dit vandaan haalt maar echt veel klopt er niet van.
    Als je je het ook goed herinnert zat dat piraten sfeertje al in fable 1 (lees als armors, gedrag van de thieves etc).
    Voor de rest haal jij je info nu van 2 plaatjes af, terwijl als je goed kijkt er dingen tussen zitten die niks met piraten te maken hebben
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarschijnlijk komt het door de gun en dat hoedje uit de eerste trailer, mischien dat hij het daardoor een beetje een piraten sfeertje vind krijgen.
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ?? als je luisterd naar da meisje dan hoor je dat ze zegt dat de tijd is veranders en verbeterd......en inderdaad door de screens en die trailer is/anders lijkt dat zo alsof het over dat tijdperk gaat. en als het daar nie over gaat dan moeten ze da ook nie laten zien.....
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    het word ook geen sim. alleen ze hebben het er denk een halve real life rpg van gemaakt. en met sims ben je VERPLICHT om dat te doen hier hoeft het niet. maar ik vind het toch wel vet als je een kind kan krijgen en die je na gaat doen dus daar heb ik geen problemen mee.
     
  18. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik vind het ook super als ze er elementen instoppen om de sfeer en het verhaal nog realistischer over te brengen zolang het maar niet door schiet. :thumbs:
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar geen idee hoe je dan bij piraten komt, een heel stuk voor die tijd hadden ze ook al van zulk soort hoeden en guns (Napoleon etc,)
    En omdat Fable toch meer iets Europees is verwacht ik het ook meer in die soort stijl
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    maar ik vind het gewoon mindr rlxd zo.
    ik hou nie van die sabeltjes enzo gewoon zon echt zwaard snapje?
    dat zal ook nog wel kunnen maar toch vind ik het minder vet.
    want het is een heel andere wereld:Albion en dan hoeft het toch niet te zijn dat ze ook van die hoedjes maken enzo snapje? kijk bij die ridders is niet echt met een stijl maar bij doe hoedjes en die kleding wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina