1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hoezo ook van dat piraten gedoe in de kleren enzo. is me nix van opgevallen.
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    post niet 2 keer achter elkaar dat heb je hier 3 keer gedaan :p ik hoop gauw op big news :)
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein en tegelijkertijd groot nieuws

    This years Games Developer Conference 2007 is being held in March at the GDC Expo Floors in San Francisco. From the 5th until the 9th March 2007 to be exact. Amongst the many speakers is Peter Molyneux; talking about 'Innovation in Fable 2'. Keep an eye on the Lionhead.com website for an exact date on Peter's lecture and for more info about GDC 2007

    Hele item hier
    Om het kort samen te vatten, Peter Molyneux gaat dus aardig wat info geven over Fable 2
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij hoeft het niet veel te zijn, als het alleen allemaal maar ook echt in de game komt. :+
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    forgottensoul.... moet je nu huilen?? tis nie zon groot probleem. tis helemaal geen probleem eigenlijk
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is geen probleem, het is alleen irritant als je in meerdere threads dubbelpost. Je plaatst een bericht en nog geen minuut later voeg je er iets aan toe, daar is juist die Edit-knop voor. :) Hij wijst je enkel ergens op, dat je zo reageert dát is wel een probleem.
    En laten we nu weer ontopic over Fable beginnen en dit even achter ons laten.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee snap je niet, maar dat ligt denk ik meer aan jouw zinsopbouw dan aan mij O-) tip: Doe hier iets aan.

    Het is nog verre van realistisch. Ze hebben bij fable 1 ook de realiteit met een korrel zout genomen als je naar de kostuums kijkt. Dat doen ze nu weer, ze laten het er wel een beetje op lijken, maar het is niet zoals in het echt.

    Maar wil jij nu zeggen dat ze in fable 1 zich niet aan steriotypes hebben gehouden? Het wizard pak had wel heel veel van Gandalf weg. De ridders leken wel heel veel op die in strips.

    Nu doen ze het gewoon weer. Ze nemen wel andere types, maar ze houden zich nog steeds aan steriotypes (gelukkig).


    Ps. een Sabel is ook een echt zwaard. De techniek van een sabel is zelfs stukken mooier om te zien. :)
     
  8. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal prachtig:C:
    Maar jullie trekken nogal voorbarige conclusies vind ik. Wie zegt dat je niet in een harnas kunt lopen? Ik denk niet dat fable twee alleen maar bestaat uit de kleding die we tot nu toe hebben gezien. Bovendien was dat filmpje niet eens in-game. Er is nog helemaal niks over kleding ofzo gezegt.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok een nieuwe (lang verwachte) milestone is binnen.
    Het gaat voornamelijk over de engine, en zelfs een paar screenies erbij ( hiervan niet te veel denken :9 )
    De milestone is zoals gewoonlijk hier te lezen
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er echt geen reet van xD
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik maar de plaatjes kijken :+
     
  12. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat gedichtje echt mooi, maar toch niet zoveel nieuws helaas, maar het lijkt erop dat ze speciale dingen in gedachten hebben om met het water te doen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    :p Ik denk dat we na maart in een stroomversnelling komen. Of tenminste, ik verwacht dat we na een hele tijd steeds een klein beetje nieuws ineens een waterval krijgen.:p

    Wat gaan jullie trouwens kiezen om mee te spelen. Meisje of jongen?

    Ik Meisje, lijkt me leuk om na Fable is te kijken hoe het is om daarmee te spelen:p
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwt of het spel echt zo word als dat ze vertellen ze hadden ook veel van die dingen belooft in deel 1 ik hoop dat het spel wel in 2007 uit gaat komen maar niet dat ze het spel weer af gaan rafelen en dat je dan na een half jaar weer een soort van lost spel van fable 2 gaat krijgen.
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heb gezeg: Alles wat ik zeg zit erin...
     
  16. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zei hij bij deel 1 ook
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik dacht dat fable the lost chapters een uitbreiding(laat ik et zo zeggen) was.
    dat het er later bij was gemaakt en niet dat het bedoelt was om het er al in te maken.
    maar toen was ik nog niet actief op xboxworld. dus laten we hopen dat lionhead het nu dan wel waarmaakt en niet weer een lost chapters deel erbij maakt om geld uit te kloppen.

    ik denk dat fable 2 echt helemaal vrij is.*)
    dat je je echt 100% kan aanpassen naar jouw smaak.(waard om net zoals fable weet tien keer opnieuw doen maar dan anders\o/
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  18. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zag het net inderdaad op de Frontpage.
    Schitterend plaatje :)! Zoals iemand ook al op de frontpage opmerkte...

    Het zou fantastisch zijn, als je door heel dat gebouw heen kan, en ook alles kan ontdekken.
    Hoewel het dan wel een hele lange toch wordt :cool:
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    ahaa weer een /Ghost mode cheater ontdekt :+

    Maar hij is echt heel mooi jah hopelijk zie je ook al dat rook van die kleine huisjes terug in het spel. En dat als je in een van de hoge toren staat (bijv de linkse toren) dat je buiten allemaal van die vogels voorbij je ziet vliegen net of je ze bijna kan aanraken.

    Maar het doet me een beetje denken aan Transylvania met onze bloeddorstige vriend de dracula die ook in zo een kasteel woont... oeehh creepyyy
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina