1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil aan die vrijheid is dat ik nu meer zit rond te slenteren in Oblivion en vanalles te doen wat niet moet ipv me met het spel op zich bezig te houden :p

    Maar de mapjes tussen elk "pad" mochten toch ook wat groter worden. Dat laden bij TES4 kan ik nog voor inkomen, maar bij Fable elkes 100m door een poortje tss dat ergerde me meer...
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is te hopen dat fable 2 gewoon alles goed doet wat fable 1 fout deed:cool:
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen hun les wel geleerd hebben hoop ik. Is er al een datum van bekend trouwens?
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat mij eigenlijk ook wel cool lijkt .. om echt een baan te vinden in een dorp ofso ... zeg maar een shop te runnen door spullen inkopen en dan te verkopen en mensen inhuren ofso . Of misschien dat je een politieke carriere kunt opzetten:) Dat lijkt mij best wel vet *) .
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Helemaal zelf bepalen wat je doet (dus niet van A naar B zoals in de eerste Fable) en 30 steden is voor mij genoeg om (net als oblivion) dit spel 80 uur te spelen ;) !
     
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    zkkr, deze game moet zekker meer gameplay hebben.
    En dat ze nu ook met levels gaan werken.
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwtje over fable 2, Kikizo heeft een interview gehad met Peter Molineux, In het begin wil hij weinig over fable 2 vertellen, maar wordt verder in het gesprek wat meer vrijgevig.
    Het Interview hier (engels).
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaaf interview ja :).
    Maar de antwoorden die hij nu geeft zijn nog op veel manieren op te vatten. Eigenlijk heb je er weinig aan, hij bevestigd alleen dat hij geniaal is ;).
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    well you know...

    no i don't know please tell me, Peter!:lol:
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, maar toch vertrouw ik die vent niet echt meer na al diej ''beloftes'' van Fable.
    Dus geniaal is het niet echt meer want bijna niemand gelooft 'm nog
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Weee, update ^^ Rechtstreeks van de lionhead website, klein stukje van de milestone (een milestone is een laat maar zeggen deel van het spel wat ze af moeten hebben van het spel, voor de producers etc.)

    So now that the whole story has been set out on paper and agreed upon, the implementation can begin. As you're probably aware Fable 2 is set roughly 500 years after the original Fable and Fable: The Lost Chapters ended. This allows for some vital changes in the world of Albion, the characters and setting, but also to build further upon the heritage and back story. Eventually you get a story that is not only longer than the story from the original game but also one that's a little bit more mature! No, we're not going down the route of GTA (violence-grandeur) but with the current plan some people might be shocked by what we have in stock for Fable 2 players. Story-wise this is a slightly different approach but you'll like it, it has some rather cool twists to it. And I'm not talking about someone who rescues you at first and then betrays you, we've seen that a zillion times before, including in the original game.

    Hele nieuwsbericht hier
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gewoon heel veel ambitie, iets wat hij niet waar kon maken op de xbox. Dan kan je nog wel geniaal zijn.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hee, leuke update. In het begin keek ik ook elke dag op Lionhead, nu eens in de week. Ik hoop dat ze wat vaker updates gaan doen! :9
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Ik kijk nogsteeds elke dag op lionhead, vanaf t begin dat fable gemaakt zou worden :9
     
  15. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    - Fable 2 verschijnt op zijn vroegst rond de Kerst van 2008.
    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

    dat staat hier:http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1669

    ik hoop dat het niet waar is.........zo lang kan ik echt niet meer wachten hoor........maar dan gaan ze hem ook niet afraffelen:thumbs:
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het is en blijft een gerucht. Wel een gerucht uit de OXM helaas. [meestal erg betrouwbaar dus]

    Officieel is het nog TBA [to be announced] en de meesten houden het nu op TBA 2007.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  17. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook nog op 2007 ja.......ik verwacht ergens eind 2007, begin 2008. maar het gerucht is op zijn vroegst kerst 2008=( =( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten kloppen bijna nooit bij fable, bij fable 1 hadden ze t overal over bij de forums, en het meest standaard gerucht wanneer t uit zou komen zaten ze er toen een half jaar bij langs.
    Verwacht dus niet te veel want het is en blijft een gerucht.
    En btw, als het 2008 zou worden zou ik het egt niet erg vinden, kan alleen maar goeds beloven als t zo lang zal duren!
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet over 10 jaar dan hebben we pas een goede game....
     
  20. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens op een site gelezen dat hij niet kerst 2008 komt maar december 2007 komt, kan alleen de bron niet meer vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina