1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    komt wel goed,fable was ook een vet mooie game voor de xbox en dit zier er stukken beter uit dan fable 1 het is een test level dus nog nie problemen in zien,en de graphics zijn dead rising(kweet geen andere game om graphics mee te gelijken) niveau en dat word beter dan dat het nu is:) hoop ik

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :9 goed luisteren. Hij zei zo van let niet op de omgeving het ging hem eigenlijk alleen maar het lieve hondje.

Ik vind hem soms wel ''perfect'' overkomen maar tot nu toe klinkt het allemaal zwaar chill. :cool:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Als je er echt van houd speel je 't in één keer uit omdat je zo nieuwsgierig bent naar het verhaal ja. Maar dán, dan ga je héél de wereld nog 's ondezoeken ga je toch meer zien en meer ontdekken. En een grote wereld om al die toeters en bellen in de doen slaagde Oblivion voor de Xbox360 wel in? Nou, ik vind die wereld saaier dan die van Fable. En waarom, dat heb je al 's gelezen geloof ik. ;)

Appeltje. Als je nou 's goed gekeken en geluisterd had naar die demonstartie dan had je dit gemerkt...

De tekst in beeld: Test level - Work in progress

Het is dus één een test level, dat waarschijnlijk niet in de game komt en als dat wel zo is, gaat het er heel anders uit zien.
    Ook zei Peter Molyneux, bijna om de minuut dat het grafische nog lang niet klaar is. Op een gegeven moment mompelt ie bijna in zichzelf dat de lightning daar nog moet veranderen. ;)

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    12 uur vind ik ook zwaar weinig. Dan maar hopen dat er bergen side-quests zijn. Elk spel die ik nu heb heb ik ongeveer 200 uur gespeeld. Dan zijn spellen niet duur als je 200 uur plezier hebt maar om voor 20 uur nou 60 euro te betalen dus 3 euro per uur dat vind ik het nogal veel ja. Maarja bij fable was iedereen ook binnnen een uurtje of 15 klaar. Ik deed er een uurtje of 40 over geloof ik. Fable 2 koop ik toch wel Fable was fantastisch.

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je in godsnaam 40 uur over Fable doen? Ik heb serieus alles gedaan wat er te doen was en heb 18 uur gespeeld ofzo met nog een hoop doelloos rondrennen erbij.

anyways. Ik mag toch wel hopen dat je met de mainquest minstens iets van 18 uur bezig bent oid. met sidequests erbij zal je dan wel een game van 30/40 uur krijgen ongeveer. Dat vind ik wel prima

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Grootste minpunten uit fable 1 :
    - lage frame rate
    - veel laadtijden

Als deze 2 verholpen zijn is Fable 2 al een must have !

7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja alleen als je je alleen met quest bezig houd "fable" (fable is een werkwoord geworre:9) je niet echt... je moet "fablen" de wereld verkennen en alles uitzoeken etc..

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Deze game duurt NIET 12uur (aangezien je het zelf kan bepalen, en rushen? damn wie zou dat nou doen bij een pracht game als Fable? =( ). Ten eerste heeft Peter dit ook niet in de presentatie gezegt. Ten 2de hoe in vredesnaam kan iemand dat nu al zeggen? Heeft hij die vraag aan Peter gesteld? want volgens mij weet Peter dat zelf geen eens aangezien er niet meer is als een test level, de rest hebben ze (midden) 2008 pas af als we geluk hebben. Maar idd een link naar die topic op het Fable forum zou handig zijn, ik ga niet de moeite nemen om dat forum door te spitten omdat iemand dat zou gezegt hebben, en als je het dan toch in deze topic post geef die bron dan gelijk, en ga niet raar brabbelen... :{ sorrie dat moest er even uit.

9. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    en terecht!! hij heeft gelijk :'-( :9

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In het filmpje zegt Peter dat de speelwereld zon 10x groter is en ze streven ernaar om het 20x groter te maken. Zeker zal je het verhaal wel kunnen rushen net zoals mensen nu Super Mario 3 uitspelen in 11minuten. Maar ik heb volle vertrouwen in Fable 2 en denk zeker wel dat het je een lange tijd kan bezig houden. Zoals het kopen van huizen en winkels, elk huis en winkel heeft weer een eigen quest die je kan doen.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als je dus denk dat fable 1, 30 uur aan gameplay had zou deze dus rond de 600 uur hebbe als dat zo is :cool: chill.

Maar in die 30 min heb ik echt zin in deze game gekregen met die hond etc het heeft allemaal wel wat eerst had ik zoiets van fuck die rot hond maar nu hmm het heeft idd toch wel wat.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nu nog aan de inhoud werken dan is hij wel heel dom om te zeggen hoeveel uur de main story ongeveer gaat duren. ik neem aan dat het maar een gerucht is

je gaat toch ook niet zeggen bij de ontwikkeling van een processor, 'hij is 2 keer zo snel als x', en wanneer hij uitkomt blijkt hij 10 keer zo snel te zijn

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  13. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    laten we gewoon hopen dat er zowiezo genoeg gameplay en side quests inzit dat je een half jaar nadat hij uitgebracht word, nogsteeds fable 2 in je xbox360 heb zitte en m niet na een week of 3, 4 in de kast pleurt:)

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja man! we moeten bidden!! kom dan lukt het wel!! met ons allen! ofniet?:)
    komt allemaal wel goed denk ik

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De game wordt een paar keer zo groot genoeg zelf...

Dus ikga er vanuit dat je naast de main-story ook a'la oblivion andere side-quest story line's hebt.

16. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    lets pray to the lordO-)
    in de tussen tijd ga ik weer ff fable 1 spelen :9

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik heb morrowind nog gekocht nadat ik oblivion zo geschikt vond kocht ik morrowind wat een verschil zeg mischien is de gameplay wel goed alleen hij is bud-ugly maar hij komkt ook uit 2oo2,zal ik daarna maar weer ff fable doornemen heb ik weer tijd tot 2008 3e kwartaal ofso

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hond nee!!, blijft dat beest je de hele tijd volgen.. ik erger me daar dood aan, net zoals in tomb raider met die mongool van een butler, en je kon hem niet eens dood schieten!!

19. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het filmpje gezien? Deze hond volgt namelijk niet, hij loopt voor je uit_O_ Knap staaltje AI als je het mij vraagt, en omdat hij voor je uit loopt lijkt hij me veeeel minder irritant..:)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    idd ditis gewoon handig die verrekte "dom" in gow is dom!! hij loopt heel de tijd rete irritant achter mij dan merk ik niet eens of hij ook wel wat doet:confused: en als ik ff dik aan het schiete ben loopt die lul weer voor mijn neus ben ik kogels kwijt... aangezien hij dan ook nog nie eens is dood gaat verdomme!! (sorry voor mijn aggresive burst:9)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina