1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al blij genoeg dat dit helemaal free-roaming is:thumbs:

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    word het niet...is te moeilijk of hij moet het toch minder uitgebreid gaan maken. hei zein dat de paden en gewoon delen van fable groter worden maar geen free-roam.. hoe ik het heb begrepen dan.

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    En het spel draait niet om de hond, de hond is een deel van het verhaal.
    Persoonlijk nadat ik dat gdc honden filmpje heb gezien en gehoord, denk ik dat je dat hondje vind als een kind je er liefde voor gaat voelen. hij met je op groeit en dat de uber slechterik je hond vermoord. hier door ga je een hekel krijgen aan dit persoon en je zo gemotiveerd bent.
    tenminste dit lees ik tussen de lijnen van peter molyneux presentatie.

5. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    goede reactie zoiets dacht ik ook jah
    maar...ik zie nix tussen die lijnen staan:confused:

sorry...sarcasme8)

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde in een filmpje hier vandaan:

http://www.nl-team.nl/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=3386

Hij doet het bij mijn nu niet meer, net nog wel dat hij zei van: It's totaly free roaming.
    Nu doet hij het weer wel ik zal nog ff een keer luisteren.

Edit: Op het eind zegt hij, It's completly free roaming, you can jump of cliffs etc.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik vind het nu wel jammer dat.. wat hij zei: the age of heroes is no more...betekent dat dat dee heroes guild weg is geen andere heroes etc.. niemand meer om je vraagt?!?! volgens mij qua gameplay gaan we erop vooruit maar qua story etc. gaan we er op mijn smaak achteruit.

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog helemaal niks bekend over het verhaal, dus hoe kun je dat in godsnaam weten. Het verhaal van Fable was ook te cliché voor woorden en zat niet echt goed in elkaar ofzo. Ik hoop dat ze het plot dir keer wat interessanter maken.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ah bedankt voor het posten, heb even in die topic ook gelijk de developer berichten gelezen (oftewel de mensen dier met Fable2 bezig zijn) en leuk om te lezen dat die 12u dus niet waar is. :)

"It will be impossible to do absolutely EVERYTHING in Fable in 12 hours or less."

Zo dat is ook weer opgelost, oftewel lekker rushen voor de mensen die het leuk vinden om dat in een spel als Fable te doen. :emo:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  10. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    Okee...als we petertje mopgen geloven komen er nog 2 grote features aan de komende maanden..zoals hijzelf zegt in dat filmpje op t einde

maar ff over die quests en de guild
    ik vind t wel jammer man :mad:
    in fable speelde je echt om die legendary hero te worden
    maar nu krijg je quests als je een kraampje of huis koopt :mad:
    ik hoop dat je gewoon een "ssort van" heroes guild hebt waar je de SERIEUZE quests kan halen....red die die, of leid de aanval van de bandits net als fable 1
    ik wacht met smart op de volgende milestone_O_

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoelang deed je trouwens over die oblivion main quest?

Ik hoop dat er gewoon teveel quests zijn net zoals bij oblivion gewoon vet veel uur voor quest.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    15 uurtjes? main quest was bagger, al de rest telde. als bethesda die ene fout niet had gemaakt die ik tot vervelens toe al heb op gewezen, dan zou het het beste free roaming spel ooit kunnen geweest zijn

13. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    die main quest heb ik nog nieteens uitgespeeld :9
    was meer aan het side-questen....dark brotherhood enzo
    maare ff ontopic...weet iemand de datum al van de nieuwe milestone?
    kan m nie vinde op de site :9

14. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft releasedate van deze game, t enige wat zeker is is dat ie ergens volgend jaar behoort uit te komen.

En nu terug naar de wel of niet 12uur speelduur. Hierover is gezegd dat als je de main-storyline rushed je er in twaalf uur doorheen kunt zijn. Maar wie koopt er nu een RPG om er vervolgens als een fps-speler er doorheen te rushen...
    Zoals iemand anders al zei op het lionhead forum:

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Hij weet wél dat Peter Molyneux zei dat 'The age of Heroes is no more'. Waarmee hij waarschijnlijk bedoelt dat helden, dus personen die opgeleid zijn in het heldengilde er niet of minder zijn. Misschien bestaat er wel helemaal geen Heroes Guild meer.

En 't verhaal was misschien wat cliché, maar 't was wel leuk! Echt zo'n sprookjes verhaal met een goede nobele ridder of duistere magieër. D'oh.

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ok,hoe ik dat in godsnaam weet is gewoon opletten en luisteren wat molyneux te zeggen heeft je ziet ook : "the age of heroes is no more" komt dat bij jou over dat ze lolly's gaan halen en savond melk en een koekje gaan ete en drinken?:'-( ik verzin dat heus nie hoor:mad:

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nee is nog niet bekend, ik kan ook niet wachten, maar misschien komt er deze maand geen omdat die presentatie is geweest.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar vroeg ik dus om (geen 2 pagina's discussie's 8) ).
    Anyways, mij zal het weer weinig uit gaan maken hoe lang t duurt voordat je de main uitspeelt.
    Ik ga toch weer iig 3 characters maken minstens, en gigantisch sandboxen net als bij de vorige :+

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    jah he dat moet bij deze game gewoon :)

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sinds wanneer is zandbakken een werkwoord? 8)

En had ik jouw nou op MSN? En had je die avatar gecheckt die ik gemaakt had op aanvraag van jou? :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina